quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
Die had ik nog niet gehoord...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere Filet in de koelkast staan... maar dat is dan ook Filet, geen Filay.
![]()
Serieus, kom een keer een biertje met me drinken, jij lijkt me echt iemand met wie ik tot diep in de nacht mee kan praten over uiteenlopende onderwerpen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord...![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway je spreekt Marlou en Malou hetzelfde uit dus hoe weet jij op het eerste gezicht het verschil? Filay en Filet spreek je niet hetzelfde uit, ondanks dat jij dat denkt.
Ok. Prik een datum. Wel als ik middagdienst heb graag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:43 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Serieus, kom een keer een biertje met me drinken, jij lijkt me echt iemand met wie ik tot diep in de nacht mee kan praten over uiteenlopende onderwerpen.
Goed verhaal man!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
briljant stukje tekst
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
je volwassen gedragen helpt soms wel hoor...( alleen dan moet je wel binnenhalen gvd * slaat zichzelf* )
Ik ken het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Ulreazj het volgende:
Kan ook andersom. Keer met een kameraad stappen en flink feesten.
Hij 19, ik 21.
De dames waren 31 en 29
Nah, ideaal toch. Hebben we toch nog wat goeds aan 't feminisme overgehouden... vrouwen die gewoon sex hebben omdat het kánquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vaak gescheiden vrouwen die behoefte hebben aan een piem0l. En dan is zo'n jong kereltje wel lekker![]()
Ja inderdaad. Lekker vrij zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ideaal toch. Hebben we toch nog wat goeds aan 't feminisme overgehouden... vrouwen die gewoon sex hebben omdat het kán![]()
*Storyquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
het is zoals het is, maar dan erg leuk verwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
*Story
![]()
Tering he hoe kom je hierop
zoalshetisquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is zoals het is, maar dan erg leuk verwoord.
dat scheelt maar 3 jaar. is toch niet zo gek veel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef saaw het volgende:
ik ken amper mensen van mn eigen leeftijd en als ik ze tegenkom denk ik, zeker bij jongens, altijd dat ze 17 ofzo zijn [als ze gewoon 19 of 20 zijn]
mijn vriend is 23. hij werkt fulltime en heeft een rijbewijs en een auto. maar daar ben ik niet op gevallen hoor, hoe bekrompen ben je dan.
ik val op hem omdat hij mooi en lief en grappig en gezellig en enhtousiast is. ik kan met hem praten maar ook gek doen of huilen.
als ik dat in iemand zou vinden van mn eigen leeftijd was dat even leuk geweest
hetzelfde geld voor toen ik nog jonger was, al had ik rond mn 16e ook ' relaties' met jongens van mn eigen leeftijd
Nee oké, das waar. Toch vind ik het niveau soms bedroevend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je niet onvolwassen maar gewoon dom
Jij gaat voor je 20e voor een vaste relatie? Wake upquote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeld
Of ga jij voor one night stands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |