Mijn overweging ook om Brink niet in de TT te zetten.quote:
Wat vond JIJ van de CGI?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:25 schreef DennisMoore het volgende:
En de Simpsons movie was idd wel geinig.
Maar niet ehm... bijzonder.
Er viel me niets bijzonders opquote:
www.floorplanner.nlquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
*met inrichting van mogelijk nieuw appartement worstel*
Jaja, psies, daar was ik al mee aan het worstelen.quote:
Het kan aan mij liggen, maar het ziet er euhm.. groot uit ..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaja, psies, daar was ik al mee aan het worstelen..
[afbeelding]
De wàt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef wonderer het volgende:
Wat vond JIJ van de CGI?
Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaja, psies, daar was ik al mee aan het worstelen..
[afbeelding]
Aaaaaah koediekoedie wat een schattige bureau's....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.
Floorplanner.nl heeft een PS2, Xbox en Gamecube in het assortiment zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.
Zie je het ook al helemaal voor je?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaaaah koediekoedie wat een schattige bureau's....
Hahahahaha jah... nu welquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je het ook al helemaal voor je?.
Twee jongens die eerst hard op hun huiswerk zitten te zwoegen aan de bureaus, om vervolgens naar de playstation in de woonkamer te racen voor een stevig potje sudoku.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je het ook al helemaal voor je?.
Twee jongens die eerst hard op hun huiswerk zitten te zwoegen aan de bureaus, om vervolgens naar de playstation in de woonkamer te racen voor een stevig potje sudoku.
Niet aan het werk ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
en waarom ben ik in godsnaam wakker.
Beter bioritme, betere weersomstandigheden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat je die vakantieplanning ook aan je bioritme had moeten doorgeven![]()
In wiens naam had je anders wakker willen zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
en waarom ben ik in godsnaam wakker.
dus je hebt geen vakantieplannen gemaakt om die periode buiten de landsgrenzen door te brengen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Beter bioritme, betere weersomstandigheden.
Nope.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt geen vakantieplannen gemaakt om die periode buiten de landsgrenzen door te brengen ?
Ben je weer op dreefquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
In wiens naam had je anders wakker willen zijn?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef davidov het volgende:
Sziget was vermoeiend maar extreem gaaf!
Zo dat was dan m'n eerste festival.
Dat zeg je nu nog.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef Deceit het volgende:
jeej!Lekker weekend gehad?? Aan t werk?
Op temperatuur? Nee, tis koud! Ik heb verdorie 3 dagen zin gehad! *kijkt naar verbrande vleugeltjes*quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alweer op temperatuur en weer heerlijk schoon gedoucht ?
kan je die niet in een locker op CS achterlaten, of bij een bepaalde winkel achter de kassa stallen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op temperatuur? Nee, tis koud! Ik heb verdorie 3 dagen zin gehad! *kijkt naar verbrande vleugeltjes*
En Lowlands is voorbij en meteen regenMoet ik dadelijk door A'dam sjouwen (waar ik nog ben) met een backpack die meer weegt dan ikzelf, DOOR de regen !!!!!
Oehh dus je ego is goed gestreeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zeg je nu nog.
Weekend was tof. Werken was een tikje suf, zaterdag, maar wel wat nuttigs voor mezelf kunnen doen tussendoor. En uitgaan was heerlijk, lekker uitgeleefd op de dansvloer, van allerhande meiden complimentjes gehad (ja, daar zaten we op te wachten...) en een begon zelfs m'n giletje los te knopen... Edoch gelukkig ook van wat leuke jongens te horen gekregen dat ik goed dans.
En gister lekker ontbrakt.
Nu weer "hard" aan het werk.
En hoe was het weekend in Wenen?
Redelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Deceit het volgende:
Oehh dus je ego is goed gestreeldWaar was je dan wezen stappen in Utrecht?
Klinkt goed!quote:Ohhh Wenen was wel ok.. Vrijdagavond niet veel gedaan, tot laat gewerkt.. Rond 1 gaan slapen! Zaterdag om 9 eruit en toen boodschapjes gedaan.. rond 12 uur in Wenen Centrum afgesproken met me ex! Me ex komt uit Innsbruck! En hadden elkaar sinds 3 jaar niet 'alleen' gezien.. In die 3 jaar 2 x gezien, maar dan met vrienden etc. Aja.. Zijn dus wezen lunchen, barretjes geweest, wezen shoppen.. Erg gezellig!
's Avonds uitgeweest! Was weer arrogant de mensen maar wel gezellig met de mensen waar ik mee was!
Zondag knock out in bed en films en series gekeken
Aaah pann.. Wil er ook weer naartoe!! Zooo lang geleden dat ik er was.. Sta je niet op de foto?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik was naar Pann.
[..]
Klinkt goed!
Geen idee, heb er nog niet naar gezocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef Deceit het volgende:
Aaah pann.. Wil er ook weer naartoe!! Zooo lang geleden dat ik er was.. Sta je niet op de foto?
Saai kan soms ook best goed zijn.quote:Klinkt goed? Nehh was behoorlijk saai met wat ik in nl normaal doe
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
- Geen idee, heb er nog niet naar gezocht.
[..]
- Saai kan soms ook best goed zijn.
Een gezellige dag met een ex en een dag heerlijk niksen met film/dvd/tv is best lekker, lijkt me.
Maar normaal gesproken zijn je weekenden wilder?
Hmz, niet de beste foto, m'goed. Helemaal rechts, voor de kijkers, op het podium.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!
Gij beest!quote:- Wilder?- Alleen?
![]()
Hmm.. Klinkt niet zo lekker..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
*appeltaartsmurrie naarbinnen lepel*
Nee. Wachten tot ik naar de tandarts moet vandaag.quote:
CDP is een enorm geil koekje, ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. lekker geil koekje....
goeiemorgen crazydutchphunk
jij maakt associaties met het woord kwark maar dan zonder R ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
Kwark, yuck.
neuh hoor, ben gewoon hard aan het werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef Deceit het volgende:
Over 20 minuutjes eindelijk lunchen..!!
Krijg meer en meer honger na die stroopwafels.. grr
Zijn jullie allemaal vrij ofso trouwens..?
Nog weekend story's??
Ik kom eraan.. Tafeltje voor 2..!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef NathaN het volgende:
Ja,tijd voor lunch! Wie gaat er mee?
Als je maar niks met knoflook bestelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Deceit het volgende:
Ik kom eraan.. Tafeltje voor 2..!
is toch geen probleem als jij het dan ook eetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je maar niks met knoflook bestelt.
oh, jij had een Nuno lunch gepland ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef NathaN het volgende:
Ja, maar het staat bij mijn lunch niet op het menu.
toch ziet hij zichzelf wel als een smakelijk hapjequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef NathaN het volgende:
Nee, ik ben vaag, geen antropofaag...
ja waarom is die kruierservice op station Eindhoven ook afgeschaft ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Ang3l het volgende:
*PLOF*
Vaak oogt het plaatje op de verpakking smakelijker dan wanneer je het voor je hebt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
toch ziet hij zichzelf wel als een smakelijk hapje![]()
waarom was je dan ook niet gewoon beneden op het balkon gebleven ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik kan best een rugzak voor 4 dagen, een 3p tent en een slaapzak en lucthed en kussen dragen..... even.
Ik pastte alleen niet door die dubbeldekker deurtjes, die glazen bovenIk had een stroeki-moment!
jij verwacht dat het zwaar verteerbaar is, en daardoor minder geschikt als lunch ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vaak oogt het plaatje op de verpakking smakelijker dan wanneer je het voor je hebt...
lieve dribbelquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo homovriendjesik heb echt van die overdreve stereotype homodingen nodig kunnen jullie me daarmee helpen liefst in de vorm van plaatjes enz.
Alvast bedankt![]()
tuurlijk mag dat,quote:
liefquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat,
vragen staat immers vrij![]()
en wie weet dat er zometeen ook wel mensen hier wat foto's kunnen posten voor je
Maar toch bracht ik graag ook dat eerder genoemde topic onder je aandacht![]()
Ik heb geen foto's van de users hier..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo homovriendjesik heb echt van die overdreve stereotype homodingen nodig kunnen jullie me daarmee helpen liefst in de vorm van plaatjes enz.
Alvast bedankt![]()
Van jezelf mag vast ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Deceit het volgende:
Ik heb geen foto's van de users hier..
Bij jou?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon op die manier dat het er echt afdruipt
Maar zijn je eigen pootjes niet goed genoeg voor google? Of ga je er van uit dat men hier een verzameling nichtenprenten op zak heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon op die manier dat het er echt afdruipt
Damn, hoe extreem wil je het hebben, dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik kan ze dus 'echt niet vinden via google![]()
nou zó erg hoeft nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, hoe extreem wil je het hebben, dan?
Ah, met vol zicht op de fun side van de jockstrap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik stond achter het roer net buiten beeld
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
lol
Ik blijf het nutteloze dingen vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nou zó erg hoeft niet
[afbeelding]
Die foto's heb ik je toch allang gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
edit: ben jij er ook in jockstrap, dan, eigenlijk?
Ben nu het (gesigneerdequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Cool. Hij staat al op het lijstje.
Awwquote:
Ga je hem praten leren?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
De werktitel is PZN (Parkiet Zonder Naam).
Denk dat ik hem (!) maar vernoem naar de vorige, Casper.
Tenzij ik nog een originelere ingeving krijg.
Hij zit wel heel rustig trouwens, geen paniekerig gefladder. Zou ie op z'n baasje lijken?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zet wel een mp3'tje op repeat overdag.
Wheheh. Nou moet ik meteen denken aan die knakker van MCWquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
Kan 'm ook Arend noemen...
Die ken ik niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, niet aan meester Arend Vogel?
Twee Knots referenties binnen 3 dagen. De dvd's herontdekt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
Jan Simon Minkema, Familie Knots.
Ow, die zijn niet aangekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Deceit het volgende:
Die foto's heb ik je toch allang gestuurd
Ooh. Dat heb ik al heeeeel lang niet gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jan Simon Minkema, Familie Knots.
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdagquote:
Je bent uitgevraagd door Arend Vogel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdag
Maar ik zat op friggin' lowlands!!
Nee door M van M&Mquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent uitgevraagd door Arend Vogel?
Ja. Die.quote:
En wat heb je gezegd? Ga je het doen? Of afgelopen vrijdag waardoor je niet kon?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdag
Maar ik zat op friggin' lowlands!!
Als-ie leuk is, go for it!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Die.
En nu vraagt ie of ik er dan dit weekend wel ben.
Inderdaad. Je kunt in ieder geval een leuke avond hebben, toch?quote:
Afwijzen. Hij wil te graag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
En nu vraagt ie of ik er dan dit weekend wel ben.
Ja daag! Half eindhoven wil 'm. Het is een gewilde vangst!quote:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?quote:
DM houdt niet van needy bastards. De vraag is alleen, hoe snel ben je dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?
Zie dequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?
Bij "needy" krijg ik toch een beetje een ander beeld, eigenlijk. Zo iemand die zich aan je vastplakt en wiens centrum van zijn universum je bent (ja, da's een anglicismequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
DM houdt niet van needy bastards. De vraag is alleen, hoe snel ben je dat.
we zijn weer thuisquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag! Half eindhoven wil 'm. Het is een gewilde vangst!
En sowieso had ik geSMS't dat ik op Lowlands zat maar graag dat drankje te goed hield.
Oh. Maar dan nog. Er zijn mensen die echt zo denken (die ook de regel hebben "niet bellen want dan ben je te happig" enzo) en ik wil zo graag begrijpen waarom.quote:
ik heb je een mailtje gestuurd.quote:
Ik ben gewoon snel enthousiast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Bij "needy" krijg ik toch een beetje een ander beeld, eigenlijk. Zo iemand die zich aan je vastplakt en wiens centrum van zijn universum je bent (ja, da's een anglicisme), iemand die je echt nodig heeft. Niet iemand die blijkbaar een leuke interesse in je heeft.
Ik weet een kadootje voor je maar ik weet niet zeker of je het leuk zou vinden...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Ow. We zijn gewoon op dezelfde dag jarig
Feest in de Heilige Geest!
Which reminds me: heb nog die foto's voor je maar moet eerst mijn scanner fiksen. Van Roze Maandag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet een kadootje voor je maar ik weet niet zeker of je het leuk zou vinden...En ik kan geen foto vinden om Dreamer te vragen
Jouw adelaarsblik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zit ik een beetje in de Allerhande () te bladeren, zie ik deze foto.
.
.
Niks zeggen niks zeggen niks zeggeeeeen, de finale staat in de rijquote:
Ik vond het terecht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks zeggen niks zeggen niks zeggeeeeen, de finale staat in de rij
Ik had hem net pas aangezet vanwege Lowlands
'k Herken meer namen dan ik dacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
Kheb ei'k nog best wel wat gezien:
[snip]
Have fun!quote:En nu weer ff Ulgy Betty kijken
Snap jij waar dit allemaal over gaat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. juist ja...
Ik vermoed Hollands next topmodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snap jij waar dit allemaal over gaat?
de finale...
afl 22...
Hollands Next Topmodel moet nog beginnen geloof ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed Hollands next topmodel.
Getverdemme nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed Hollands next topmodel.
Oh ja. Dat kan ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme nee.
So you think you can dance
Ja hequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat kan ook
Logischer eigenlijk
Of gewoon blindquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Webcam pal voor z'n snufferd, en totaal niet bang!.
Op dat soort klereherrie klassiek ballet kunnen dansen... da's wel knapquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he
*hupst*
http://www.youtube.com/watch?v=XXUiQiKYzi4
Ohh
Klereherrie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op dat soort klereherrie klassiek ballet kunnen dansen... da's wel knap
Of camerageilquote:
Jah. Klereherriequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klereherrie?Dat zijn The Presets!
Die heb ik gezien in de Paradiso
It's dead resting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of in zware shock toestand..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Andyvie het volgende:
@CDP: al gelezen dat Kirsten Bell in Heroes mee gaat spelen?
Aaah je weet wel... Kirsten Bell, die van Veronica Mars...quote:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?quote:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Weemz het volgende:
Zou er een NL versie van SYTYCD komen? Of zouden ze de USA versie uit gaan zenden?
Well, I reckon it's a Danish Blue...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?
Mja. Hij heeft me ooit van 1 of andere oude viezerik gered door te doen alsof ie mijn vriendje was en heeft me toen met ring op z'n knietjes ten huwelijk gevraagdquote:
Wel 's mee gewebcammed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hmmz. Moet toch maar eens wat vaker met die echtgenoot van me samen gaan sporten
Jammer. Ik ben namelijk niet zo'n op-zoek-naar-alle-afleveringen-op-internet type. Ik wil het gewoon kunnen volgen op televee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doen
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggenquote:
Webcammen maakt iemand toch niet tot sletquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggen
ik doe niet aan webcammenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Webcammen maakt iemand toch niet tot slet?
en wie typt dit dsnquote:
doe hem de groetem en een kusquote:
En met google zoeken binnen gay.nl?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:56 schreef Cahir het volgende:
gay.nl zoekfunctie is echt baggerals je iemand heb met een plaatsnaam dat uit meer dan 1 woord bestaat ben je verloren...
ja minder bitchfights enzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het is wel een stuk saaier hier zonder samjustme..
Tis vooral meer etenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hmmz. Moet toch maar eens wat vaker met die echtgenoot van me samen gaan sporten
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers omquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En jij post in een topicreeks met allemaal nichten van minimaal 10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers om
Ja, maar ik ben geen 19 jarige die met 30+ers omgaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En jij post in een topicreeks met allemaal nichten van minimaal 10 jaar ouder..
DUHquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Andyvie het volgende:
@CDP: al gelezen dat Kirsten Bell in Heroes mee gaat spelen?
of te wel....HAMSTEREN!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedemorgen echte wereld, we gaan de tredmolen weer in
u is al zeer actief op dit vroege uurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ja ook.
Ja, echter het woord actief is wat overdreven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is al zeer actief op dit vroege uur![]()
ook goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, echter het woord actief is wat overdreven.
en moeten we dat dan positief of juist negatief opvatten ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Geez... wat is het toch weer enorm dinsdag vandaag!
Vandaag mag je dat positief opvatten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moeten we dat dan positief of juist negatief opvatten ?
Het is immers geen maandag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
Vandaag mag je dat positief opvatten.
jottumquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vandaag mag je dat positief opvatten.
Ja, right. Ik eet net zoveel als TMMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tis vooral meer etenNiet alleen sporten.
Ten eerste: Jij concludeert uit de mensen in zijn gay.nl dat ie daar mee omgaat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers om
Borsthaar krult altijd aangezien het hetzelfde haar is als op benen en als schaamhaar.quote:
Tsk, dat bestaat niet eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef Deceit het volgende:
Heb ze al op meestgeweldigemensen.nl gegooid!
En dat vonden ze zomaar goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb ze al op meestgeweldigemensen.nl gegooid!
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Borsthaar krult altijd aangezien het hetzelfde haar is als op benen en als schaamhaar.
Ooit stijl schaamhaar meegemaakt?Maar goed, ik vraag dat aan een 19jarige.
Kan het beter aan 30+ ers vragen lijkt me
Oh ja, je bent ook bijna 30 hé?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: Jij concludeert uit de mensen in zijn gay.nl dat ie daar mee omgaat?Heb jij alleen vrienden op gay.nl dan? Sneu.
Ten tweede: Al was dat zo, wat dan nog?
en of je conditioner gebruikt of juist behandelt met anti klit shampooquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...
Volgend jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, je bent ook bijna 30 hé?
En de lengtequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...
M heeft borsthaarquote:
Ik zou het niet weten.quote:
Nou hij heeft meestal V-hals shirtjes, anders had ik 't ook niet geweten hoorquote:
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgend jaar
Maar stiekem heeft ie wlel gelijk als ie zegt dat mijn echtgenoot op 30+ of zelfs 40+ valt. Vindt het alleen een beetje dom om dat aan de hand van een gay.nl lijst te conculderen. Alsof dat representatief is voor je vriendengroep. BIj mij i.i.g. ab-so-luut niet!
Dat zou ook onhandig zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.
Als ik die vriendengroep van mij bekijk dan loopt die van 17 tot 42, en ze kunnen 't allemaal met elkaar vinden. Dus leeftijd wil daarin echt niet veel zeggen. De ene van 42 gedraagt zich soms als 17 en die van 17 soms als 42quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind trouwens dat leeftijdsverschil écht níet kúnnen. Men zou alleen anderen leuk mogen vinden als ze minder dan een maand verschillen. Anders is het gewoon ranzig!
En als de verjaardagen nou gewoon op dezelfde dag zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind trouwens dat leeftijdsverschil écht níet kúnnen. Men zou alleen anderen leuk mogen vinden als ze minder dan een maand verschillen. Anders is het gewoon ranzig!
Nou, als hetleeftijdsverschil dan 50 jaar is vind ik het nog steeds niet kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als de verjaardagen nou gewoon op dezelfde dag zijn?Dat mag wel he, ondanks het leeftijdsverschil?
Hip!quote:Pap en mam hebben een raar leeftijdsverschil: 2 jaar, 2 maanden 2 dagen
Is hij jou echtgenoot?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgend jaar
Maar stiekem heeft ie wlel gelijk als ie zegt dat mijn echtgenoot op 30+ of zelfs 40+ valt. Vindt het alleen een beetje dom om dat aan de hand van een gay.nl lijst te conculderen. Alsof dat representatief is voor je vriendengroep. BIj mij i.i.g. ab-so-luut niet!
11 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als hetleeftijdsverschil dan 50 jaar is vind ik het nog steeds niet kunnen.
Alsof ze het er om deden hequote:Hip!
quote:Mijn moeder was ervan overtuigd dat ze dit jaar 45 was geworden. Totdat ik het had nagerekend en zei dat ze 46 was.
Da's gewoon ontkenning.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef Ang3l het volgende:Wat erg! Whehehe! Ik vergis me wel altijd net na een verjaardag van mezelf, maar dat vind ik nog wel logisch.
ik heb dat meer in januari elk jaar dat ik dan bij het opgeven van het jaartal altijd het vorige jaartal vermeldquote:
Ik moet toch ook aan me trekken komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan met iedereen te webcammen?
Hoe dubbelzinnig wil je dat we die opvatten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef Cazman het volgende:
Ik moet toch ook aan me trekken komen
Ben jij zijn echtgenootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik moet toch ook aan me trekken komen
Is dat erg dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan met iedereen te webcammen?
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijfquote:
Cahir is gewoon jaloers dat hij 15- is in plaats van 30+, zodat hij zelf niet met hem kan cammen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijf
O ik dacht dat hij je echtgenoot wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijf
als Cahir nu eens zijn eigen profiel zou plaatsen dan konden we met hem gaan cammenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Cahir is gewoon jaloers dat hij 15- is in plaats van 30+, zodat hij zelf niet met hem kan cammen.
echtgenoot, man, da's hetzelfdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
O ik dacht dat hij je echtgenoot was
nou ja die Gilette mesjes zijn ook niet voor de geef, maar daar word ik wel veel gladder vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weer baardloos
Heb er wel nieuwe mesjes voor mijn coolskin voor moeten kopen, maar goed, dat moest toch maar eens gebeuren.
Wat zijn die krengen duur trouwens!
IK haal mezelf open als ik zonder apparaat scheerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja die Gilette mesjes zijn ook niet voor de geef, maar daar word ik wel veel gladder van![]()
maar jij kan daarvoor wel in de Philips winkel terecht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK haal mezelf open als ik zonder apparaat scheer
Maar 1 zo'n priegelmesje van een coolskin kost dus al 12.95 EUR. En zo'n ding heeft 3 mesjes, en ja, die worden natuurlijk vrijwel altijd tegelijk vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |