quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Andyvie het volgende:
@CDP: al gelezen dat Kirsten Bell in Heroes mee gaat spelen?
Aaah je weet wel... Kirsten Bell, die van Veronica Mars...quote:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?quote:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Weemz het volgende:
Zou er een NL versie van SYTYCD komen? Of zouden ze de USA versie uit gaan zenden?
Well, I reckon it's a Danish Blue...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?
Mja. Hij heeft me ooit van 1 of andere oude viezerik gered door te doen alsof ie mijn vriendje was en heeft me toen met ring op z'n knietjes ten huwelijk gevraagdquote:
Wel 's mee gewebcammed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hmmz. Moet toch maar eens wat vaker met die echtgenoot van me samen gaan sporten
Jammer. Ik ben namelijk niet zo'n op-zoek-naar-alle-afleveringen-op-internet type. Ik wil het gewoon kunnen volgen op televee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doen
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggenquote:
Webcammen maakt iemand toch niet tot sletquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggen
ik doe niet aan webcammenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Webcammen maakt iemand toch niet tot slet?
en wie typt dit dsnquote:
doe hem de groetem en een kusquote:
En met google zoeken binnen gay.nl?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:56 schreef Cahir het volgende:
gay.nl zoekfunctie is echt baggerals je iemand heb met een plaatsnaam dat uit meer dan 1 woord bestaat ben je verloren...
ja minder bitchfights enzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het is wel een stuk saaier hier zonder samjustme..
Tis vooral meer etenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hmmz. Moet toch maar eens wat vaker met die echtgenoot van me samen gaan sporten
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers omquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En jij post in een topicreeks met allemaal nichten van minimaal 10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers om
Ja, maar ik ben geen 19 jarige die met 30+ers omgaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En jij post in een topicreeks met allemaal nichten van minimaal 10 jaar ouder..
DUHquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Andyvie het volgende:
@CDP: al gelezen dat Kirsten Bell in Heroes mee gaat spelen?
of te wel....HAMSTEREN!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedemorgen echte wereld, we gaan de tredmolen weer in
u is al zeer actief op dit vroege uurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ja ook.
Ja, echter het woord actief is wat overdreven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is al zeer actief op dit vroege uur![]()
ook goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, echter het woord actief is wat overdreven.
en moeten we dat dan positief of juist negatief opvatten ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Geez... wat is het toch weer enorm dinsdag vandaag!
Vandaag mag je dat positief opvatten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moeten we dat dan positief of juist negatief opvatten ?
Het is immers geen maandag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
Vandaag mag je dat positief opvatten.
jottumquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vandaag mag je dat positief opvatten.
Ja, right. Ik eet net zoveel als TMMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tis vooral meer etenNiet alleen sporten.
Ten eerste: Jij concludeert uit de mensen in zijn gay.nl dat ie daar mee omgaat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
hij is 19 en gaat met allerei 30+ers om
Borsthaar krult altijd aangezien het hetzelfde haar is als op benen en als schaamhaar.quote:
Tsk, dat bestaat niet eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef Deceit het volgende:
Heb ze al op meestgeweldigemensen.nl gegooid!
En dat vonden ze zomaar goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb ze al op meestgeweldigemensen.nl gegooid!
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Borsthaar krult altijd aangezien het hetzelfde haar is als op benen en als schaamhaar.
Ooit stijl schaamhaar meegemaakt?Maar goed, ik vraag dat aan een 19jarige.
Kan het beter aan 30+ ers vragen lijkt me
Oh ja, je bent ook bijna 30 hé?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: Jij concludeert uit de mensen in zijn gay.nl dat ie daar mee omgaat?Heb jij alleen vrienden op gay.nl dan? Sneu.
Ten tweede: Al was dat zo, wat dan nog?
en of je conditioner gebruikt of juist behandelt met anti klit shampooquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...
Volgend jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, je bent ook bijna 30 hé?
En de lengtequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Borsthaar krult minder sterk dan schaamhaar, volgens mij. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je ervan hebt...
M heeft borsthaarquote:
Ik zou het niet weten.quote:
Nou hij heeft meestal V-hals shirtjes, anders had ik 't ook niet geweten hoorquote:
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgend jaar
Maar stiekem heeft ie wlel gelijk als ie zegt dat mijn echtgenoot op 30+ of zelfs 40+ valt. Vindt het alleen een beetje dom om dat aan de hand van een gay.nl lijst te conculderen. Alsof dat representatief is voor je vriendengroep. BIj mij i.i.g. ab-so-luut niet!
Dat zou ook onhandig zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.
Als ik die vriendengroep van mij bekijk dan loopt die van 17 tot 42, en ze kunnen 't allemaal met elkaar vinden. Dus leeftijd wil daarin echt niet veel zeggen. De ene van 42 gedraagt zich soms als 17 en die van 17 soms als 42quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lekker boeiend idd. Sommige mensen hebben gewoon meer met oudere mensen. Het is niet zo dat iedere homo op jonger valt.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind trouwens dat leeftijdsverschil écht níet kúnnen. Men zou alleen anderen leuk mogen vinden als ze minder dan een maand verschillen. Anders is het gewoon ranzig!
En als de verjaardagen nou gewoon op dezelfde dag zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind trouwens dat leeftijdsverschil écht níet kúnnen. Men zou alleen anderen leuk mogen vinden als ze minder dan een maand verschillen. Anders is het gewoon ranzig!
Nou, als hetleeftijdsverschil dan 50 jaar is vind ik het nog steeds niet kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als de verjaardagen nou gewoon op dezelfde dag zijn?Dat mag wel he, ondanks het leeftijdsverschil?
Hip!quote:Pap en mam hebben een raar leeftijdsverschil: 2 jaar, 2 maanden 2 dagen
Is hij jou echtgenoot?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgend jaar
Maar stiekem heeft ie wlel gelijk als ie zegt dat mijn echtgenoot op 30+ of zelfs 40+ valt. Vindt het alleen een beetje dom om dat aan de hand van een gay.nl lijst te conculderen. Alsof dat representatief is voor je vriendengroep. BIj mij i.i.g. ab-so-luut niet!
11 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als hetleeftijdsverschil dan 50 jaar is vind ik het nog steeds niet kunnen.
Alsof ze het er om deden hequote:Hip!
quote:Mijn moeder was ervan overtuigd dat ze dit jaar 45 was geworden. Totdat ik het had nagerekend en zei dat ze 46 was.
Da's gewoon ontkenning.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef Ang3l het volgende:Wat erg! Whehehe! Ik vergis me wel altijd net na een verjaardag van mezelf, maar dat vind ik nog wel logisch.
ik heb dat meer in januari elk jaar dat ik dan bij het opgeven van het jaartal altijd het vorige jaartal vermeldquote:
Ik moet toch ook aan me trekken komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan met iedereen te webcammen?
Hoe dubbelzinnig wil je dat we die opvatten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef Cazman het volgende:
Ik moet toch ook aan me trekken komen
Ben jij zijn echtgenootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik moet toch ook aan me trekken komen
Is dat erg dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan met iedereen te webcammen?
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijfquote:
Cahir is gewoon jaloers dat hij 15- is in plaats van 30+, zodat hij zelf niet met hem kan cammen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijf
O ik dacht dat hij je echtgenoot wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou als iemand visueel aan zijn trekken komt bij het zien van mijn man's lijf
als Cahir nu eens zijn eigen profiel zou plaatsen dan konden we met hem gaan cammenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Cahir is gewoon jaloers dat hij 15- is in plaats van 30+, zodat hij zelf niet met hem kan cammen.
echtgenoot, man, da's hetzelfdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
O ik dacht dat hij je echtgenoot was
nou ja die Gilette mesjes zijn ook niet voor de geef, maar daar word ik wel veel gladder vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weer baardloos
Heb er wel nieuwe mesjes voor mijn coolskin voor moeten kopen, maar goed, dat moest toch maar eens gebeuren.
Wat zijn die krengen duur trouwens!
IK haal mezelf open als ik zonder apparaat scheerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja die Gilette mesjes zijn ook niet voor de geef, maar daar word ik wel veel gladder van![]()
maar jij kan daarvoor wel in de Philips winkel terecht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK haal mezelf open als ik zonder apparaat scheer
Maar 1 zo'n priegelmesje van een coolskin kost dus al 12.95 EUR. En zo'n ding heeft 3 mesjes, en ja, die worden natuurlijk vrijwel altijd tegelijk vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |