quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Andyvie het volgende:
@CDP: al gelezen dat Kirsten Bell in Heroes mee gaat spelen?
Aaah je weet wel... Kirsten Bell, die van Veronica Mars...quote:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?quote:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Weemz het volgende:
Zou er een NL versie van SYTYCD komen? Of zouden ze de USA versie uit gaan zenden?
Well, I reckon it's a Danish Blue...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
Pining for the... eh... what do parakeets pine for?
Mja. Hij heeft me ooit van 1 of andere oude viezerik gered door te doen alsof ie mijn vriendje was en heeft me toen met ring op z'n knietjes ten huwelijk gevraagdquote:
Wel 's mee gewebcammed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hmmz. Moet toch maar eens wat vaker met die echtgenoot van me samen gaan sporten
Jammer. Ik ben namelijk niet zo'n op-zoek-naar-alle-afleveringen-op-internet type. Ik wil het gewoon kunnen volgen op televee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk helaas geen van beide, maar als er een NL versie van komt denk ik dat het halve showteam van school auditie gaat doen
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggenquote:
Webcammen maakt iemand toch niet tot sletquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis een slet, zo man zo man zullen we naar zeggen
ik doe niet aan webcammenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Webcammen maakt iemand toch niet tot slet?
en wie typt dit dsnquote:
doe hem de groetem en een kusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |