ga toch rokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
gelukig staat ie op ONZ!
Am der schöne blaue Donauquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaa nog wel meer leukere dingen hoorKlink vrij negatief erover maar dat is gewoon de mentaliteit hier.. Het is iig wel mooi hier!
Jaaa en op de Donau zijn allemaal bars en discotheken geplaats langs de kade, boven het water! Met mooi weer is het er dus magistraal mooiquote:
hihi jij bent schattig, daten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
beetje andere mensen aansproren om te roken. sukkeltje.
En als ik hetero was zou je wel met me daten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hihihihi nee, jij bent homo.
dus, nogmaals NEE dankje.
nee, ik ben dom.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
En als ik hetero was zou je wel met me daten?
ik kan zwemmen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Deceit het volgende:
Hij houdt hiervannnn, komt niks zinnigs uit al zijn posts :S T is een garnaal..
Oh das kut. of lul anyway. wat doe je hier eigenlijk?quote:
Spaanse rijschool?? Euh nee.. Moet toegeven.. nog nooit van gehoord hier?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
@ Deceit
Was je ook al eens bij de Spaanse rijschool wezen kijken ?
Is toch een van de highlights van Wenenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Spaanse rijschool?? Euh nee.. Moet toegeven.. nog nooit van gehoord hier?!
Ik heb je PM nogquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Wat knap, in een keer gelukt.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh das kut. of lul anyway. wat doe je hier eigenlijk?
Ben je nieuwsgierig?
Happy to be of servicequote:
Baggeren kunnen we zelf heel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Ik sluit ook de deur zometeen, ik was gewoon benieuwd waarom dit in ONZ stond, ik wou namelijk even lekker baggeren hier..
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
Wat knap, in een keer gelukt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Deceit het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
a gadverdamme.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Baggeren kunnen we zelf heel goed.
Ok, ga je nu wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |