euhm moet ik hier verdere conclusies aan verbindenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:57 schreef MisterO het volgende:
MAWnin
Oja, en het is kutweerquote:
Just didnt have any inspiration. Ben moe en MAWnin vond ik wel lache (Man At Workquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm moet ik hier verdere conclusies aan verbinden
MisterO die de openingszin van CDP hier op Fok gaat toepassen![]()
Morgen eigenlijk pas, maar we gaan vandaag alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Deceit het volgende:
Ohhh vandaag is Lowlands!!!
Ach, dan blijf je tenminste droog.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef Cazman het volgende:
mmm lowlands en ik ga niet. Ik wilde wel weer TooL zien
:{:{
Eigenlijk zitten er dit jaar gene bands bij die ik echt ENOOOOOORRRRM graag wil zien, maar ik ga wel voor:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je nog voor bepaalde bands speciaal, of is die lijst zo lang dat het eigenlijk geen zin heeft om ze te noemen?
Voordeel van Lowlands is dat het in tenten isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, dan blijf je tenminste droog.
Uhm. Mika? Pop. Basement Jaxx, Groove Armada, Dave Clark etc? Dance, House, Electric.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef MisterO het volgende:
Lowlands heb ik niet zoveel mee.. zowieso hou ik niet zo van alternatieve muziek.
Geef mij maar pop, R&B, dance, house en electric![]()
Mika, Groove Armada en Mylo zijn wel tofquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Mika? Pop. Basement Jaxx, Groove Armada, Dave Clark etc? Dance, House, Electric.
Pinkpop heeft weinig dance, maar Lowlands heeft een 24 uurs tent met allerlei DJ's. Heb er Tiga gehad, Mylo, Faithless etc.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef MisterO het volgende:maar toch heb ik geen zin om zeiknat en modderigvies te worden![]()
Het hoofdpodium was toch gewoon buiten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben blij dat hiet de optredens overdekt zijn. Dat wordt dus rennen van de ene naar de andere tent!
Alpha tent en Bravo tent zijn de main-stages. Zijn tentenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het hoofdpodium was toch gewoon buiten?
Er was vooraf veel commotie om de boot, maar later werd er niet veel meer over gezegd. Dit kwam vooral doordat het nieuws veel aandacht gaf aan het feit dat er dit jaar meerdere boten waren die opkwamen voor de homorechten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Deceit het volgende:
Wat ik me afvroeg ook was met de pride, was er nog veel commotie met die 16- boot? (is ie uberhaupt geweest)?
Nee hoor, die is 21quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:19 schreef Deceit het volgende:
En die was ook 16-? :S
ik weet nog dat toen ik de eerste keer ging, een lekkere wrap met oosterse saus had. maar het zakje was aan de onderkant een beetje gescheurd, en toen ik daar achter kwam, bleek mijn hele broek in een oranje waas gehuld te zijn! dat was een mooie tijd, samen met MarkieMark en zijn vrienden de grootste lol hebben en helemaal uit je dak gaan bij o.a. chemical brothers en faithless!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alpha tent en Bravo tent zijn de main-stages. Zijn tenten
Ik heb sap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dorst!
*geeft drank*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dorst!
van appels? of Annanas, of van sinaasappelen, of gefermenteerd druivensap ?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft die hand voor die schuurdeur![]()
Die smiley is er niet...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Stroekie het volgende:
die moet toch juist voor en niet NAAST je mond![]()
Nou dan vragen we die vanavond nog aan bij L_G_E, die heeft wel vaker een eigen intepretatie aan smileys gegeven.quote:
Eh, multivitamine, dus vanalles watsapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van appels? of Annanas, of van sinaasappelen, of gefermenteerd druivensap ?
en cranberry sap, dat kan natuurlijk ook want da's heel gezond
Zat ik ook al aan te denken, alleeen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:50 schreef Deceit het volgende:
doe tekst hier schrijven! De gaytjes schieten je wel te hulp
Misschien als je het neuriet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef MisterO het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, alleeen....
Er zit geen tekst in![]()
Da's het enige nummer zonder tekst dat je kent? Dat zou wel heeeeel toevallig zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet toevallig Royksopp - So easy?
Nee, die draaide ik toevallig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's het enige nummer zonder tekst dat je kent? Dat zou wel heeeeel toevallig zijn.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet toevallig Royksopp - So easy?
Het is al uit en ja ik heb het nummer al op mn mp3speler staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef Deceit het volgende:
Ohhh jullie moeten allemaal Hot Summer van Monrose downloaden.. is hier de zomerhit geweest.. erg catchy nummer! Weet niet of het in NL uit is of komt!
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef Deceit het volgende:
Ahh leuk leuk.. Jaaa is van Popstars on stage.. Soort idols.. Winnaars van 2006.. Nu is 2007 bezig.. En echt.. Deze mensen kunnen allemaal zo goed zingen! In NL zijn er bij een seizoen 4 die OK kunnen zingen, hier gelijk al de top 30!! NL talentloos
der neue Falco ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijk![]()
jaaa nog wel meer leukere dingen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |