Mijn Kapper zit vanuit mijn huis gezien ook niet om de hoek, maar zo ver ga ik echt niet reizen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O heet ie Mark?
(sorry, valse eindhoven inside joke)
Ik reis 17kmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn Kapper zit vanuit mijn huis gezien ook niet om de hoek, maar zo ver ga ik echt niet reizen.
Ik heb de Lorenzo Fuente Coiffure en de Toni & Guy tegen over elkaar zitten, maar ik ga toch nog steeds een blokje om.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reis 17kmterwijl er zo'n 8 om de hoek zitten
Ik kom al meer dan een jaar bij de Kinky. De term "doe maar wat" is iedere keer weer een feest.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik durf nooit naar de Kinky Kappers omdat die heks daar werkt en die denkt altijd dat ik zijn vriendje aan het jatteb ben. Zul je zien, ga je zitten, hoor je ineens een schelle stem "oooo die knip IK wel even!" en dan verschijnt die heroïne-kop ineens in je spiegel
Nou, je hebt zelf gezien wat ze er wel eens van gebakken hebben. Wees gerust, tegenwoordig is het lang bij me.quote:
Zou in jouw geval misschien niet eens zo gek staan ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik wil stekeltjes.
Dank jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou in jouw geval misschien niet eens zo gek staan ook.
Crew-cut?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik wil stekeltjes.
Nee, wel wat langerquote:
ja want het comfort van je eigen grote bed zul je de komende nachten nog gaan missenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Ik ga slapen. Energie opdoen voor een slopend weekend!
Ik zou zeggen (message) header. Ik weet niet hoe snel je het wil weten maar anders vraag ik he twel even aan Brad als ie thuiskomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef error het volgende:
@wonderer: ff een serieuze vraag;
Wat is het Engelse woord voor een aanhef van een brief?
Volgens mij bedoeld hij hoe je de aanhef in het engels gebruikt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen (message) header. Ik weet niet hoe snel je het wil weten maar anders vraag ik he twel even aan Brad als ie thuiskomt.
Header lijkt me iets te algemeen, voorlopig houd ik maar even 'mail opening' aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen (message) header. Ik weet niet hoe snel je het wil weten maar anders vraag ik he twel even aan Brad als ie thuiskomt.
Nope, ze had het juist begrepenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij hoe je de aanhef in het engels gebruikt...
In een Nederlandse brief is dit vaak: Geachte heer...
Da's post openmaken, geloof niet dat je dat bedoeltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef error het volgende:
[..]
Header lijkt me iets te algemeen, voorlopig houd ik maar even 'mail opening' aan.
Thanx anyway, het is niet van kritiek belang
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's post openmaken, geloof niet dat je dat bedoelt
Hij is nog niet thuis, maar ik zal het doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef error het volgende:
[..]
nietus
doe dan toch maar Brad vragen
De heteroboot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik sta volgend jaar op een boot op de Gay Pride
No way! Ik heb vanavond ook 65 euri gedokt om all-inclusive op die boot te staan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een dronken belofte Vlarp?
Leuk toch? Ga je er ook nog speciaal voor trainen of wordt het een "nette" boot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
No way! Ik heb vanavond ook 65 euri gedokt om all-inclusive op die boot te staan!
Ik krijg 1 september de instructies (whatever that means). Ik gok dat het gewoon een boot ala de Regenboog wordt. Veel dronken mensen met lompe meezing muziekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuk toch? Ga je er ook nog speciaal voor trainen of wordt het een "nette" boot?
Ga je dan in zo'n klein, glimmend, roze onderbroekje met een afgetraind lijf (geheel in Ouwehoera-stijl) met je tepeltjes in de frisse Amsterdamse wind op die boot staan hupsen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg 1 september de instructies (whatever that means). Ik gok dat het gewoon een boot ala de Regenboog wordt. Veel dronken mensen met lompe meezing muziek
Dan plan ik mijn vakantie in Augustusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ga je dan in zo'n klein, glimmend, roze onderbroekje met een afgetraind lijf (geheel in Ouwehoera-stijl) met je tepeltjes in de frisse Amsterdamse wind op die boot staan hupsen?![]()
.
Jaaa gaat wel goed, dankje! Alleen rot geslapen, omdat me huisgenoot zo egoistisch is in de ochtend.. Hij moet om 7 uur beginnen en ik pas om 9 uur.. Staat ie om 6.20 op.. Eerst superhard de wekker. 2 x! Daarna uitgebreid lichten aan en douchen en tas inpakken etc. Hem verrot gescholden en kon helaas niet meer in slaap komen.. Dus ben maar om half 8 gaan werken :S Goed begin van de ochtend he! Maar het is weer 30+ graad hier en dat maakt het goed omdat ik dus vroeger klaar ben dan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:52 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen deceit! Hoe is het met je?
Euh opgefokte ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:09 schreef Deceit het volgende:
Huh? Niet echt nee..
Ohhh snap het al.. Je probeert bitchy te zijn etc.
Iew!quote:
hallo kereltjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen, mennekes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |