volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Mag ik ff de groetjes doen aan Petre?
Zo niet dan doe ik het toch
Que? Je moet mij niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissing![]()
Dat kan. Ik ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
wie is Nouf Saïd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef MisterO het volgende:
Nou ja, nouf said, gaan we het nu weer ergens anders over hebben![]()
![]()
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Que? Je moet mij niet zo serieus nemen![]()
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
Heel pijnlijk zelfs lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
okay, ik ga wel weer iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.
ik vind arabisch wel intressant, maar oost blok ookquote:
quote:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uurquote:
Want vanavond...?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef MisterO het volgende:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uur![]()
...heb ik hoofdpijn?quote:
is er kermis in de stadquote:
en niet alleen met die andere Fokker over Fok pratenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
Ciao, Misterd'Oh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
Het was gezellig gisteren zie ik. Is sam weer boos weggegaan ?
Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komen
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.
Voor Sam is 5 dagen al een flinke tijd, kijk maar naar zijn crushes, die duren meestal ook maar 24 uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mens
maar ik gok er nu wel op dat hij een flinke pauze gaat inlassen met Fokken
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Jerruh het volgende:
zo, thuis! vijf dagen Kiev en tsjernobyl, het was geweldig en impressive! zeker een stad om aan te raden er eens heen te gaan, al is het om de gigantische en mooi versierde gebouwen, kerken, parken, boulevards en pleinen te zien! en djezus, van die knappe oekrainse vrouwen zou je spontaan hetero worden! de mannen daar vielen meestal tegen, op een aantal enorm mooie jongens na dan.
haha gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?
Gluurderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
Liedje van Tori Amos:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier in de supermarkt. Serieus. Donut-holes.
Ik zal straks eens kijken hoeveel calorieen erin zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liedje van Tori Amos:
You never gain weight from a doughnut-hole
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stondquote:
Jeeerreeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
haha nee, we vlogen met ukrainian airlines. mijn vriend kent de directeur dus dat scheelde het een en ander aan reiskosten. maar we hebben we de afgekeurde vliegtuigen van aeroflot en aerosvit zien staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha doe maar even niet, ben radio actief nu!.
im glow in the dark!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je dop geeft licht in het donker?
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Net terug van de kapper. Wederom 3 fucking volledige uren daar gezeten. En nog steeeeds denken ze me blij te maken met de Panorama, de FHM en de AktueelDe volgende keer neem ik m'n eigen leesboek mee
Reseultaat: Niet zo kort geknipt als vorige keer, scheve hanenkam over mijn hoofd van linksvoor tot rechts achterin m'n nek. Kleur is bruin, overlopend in grijs en zilver en uitlopend in wit met blauwpaarse gloed.
Oei
Zou ik ook zeggen, jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.
't Wordt tijd dat je een goede camera kooptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, niet zo goed te zien hier.
Was mijn foonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat je een goede camera koopt
Nou, laat hem dan een foto maken van je mooie nieuwe hair-doquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was mijn foonM'n camera is stuk.
Ach, wie heeft er nu een camera nodig als ie een privé fotograaf heeft met een joekeloekes van een digitale spiegelreflex! ( www.no-photos.nl )
Ik, maar ik ben geen homo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:06 schreef Deceit het volgende:
hey homo's! Wie is hier nog??
Nou voorlopig niet. Aangezien ik morgen naar Lowlands ga en pas maandag terug ben en hij dan nog met zijn grote liefde (mijn D) in Parijs zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, laat hem dan een foto maken van je mooie nieuwe hair-do
You're never alooone! never alooone! never alooone! never alooone! You're never alooone!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef Deceit het volgende:
Oh.. naja, maar wel gezellig! Ben ik niet alleen
Jullie delen?quote:
quote:Call up, ring once, hang up the phone
To let me know you made it home
Don't want nothing to be wrong with part-time lover
If she isn't with me I'll blink the lights
To let you know tonight's the night
For me and you my part-time lover
We are undercover passion on the run
Chasing love up against the sun
We are strangers by day, lovers by night
Knowing it's so wrong, but feeling so right
If I'm with friends and we should meet
Just pass me by, don't even speak
Know the word's "discreet" with part-time lovers
But if there's some emergency
Have a male friend to ask for me
So then she won't peek it's really you my part-time lover
I've got something that I must tell
Last night someone rang our doorbell
And it was not you my part-time lover
And then a man called our exchange
But didn't want to leave his name
I guess that two can play the game
Of part-time lovers
You and me, part-time lovers
But, she and he, part-time lovers
Ach we delen zo veelquote:
ughquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef error het volgende:
Ik vind Jerruh op die foto wel erg op Giel Beelen lijken
Lief hequote:
Hoezo? Zolang jullie niet aan me zitten....quote:
Echt! Op het Friso feest pakte iemand me echt iets te grof bruut vast bij m'n arm met de opmerking "Wat denk je met dat shirt te bereiken?!". Jezus crisis, ik ga een beetje serieus met dat shirt op ene homo feest rondlopen zullen we zeggen eej! (God werd een beetje boos op de man, nobody hurts his lil'angel).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan aangevallen worden door een ultrahomo he.
ik neem wel een fototoestel mee dit weekendquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef error het volgende:
[..]was voor GB bedoeld, niet voor jou hoor
Ja de mijne is stuk, dus ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem wel een fototoestel mee dit weekend
Volgens mij komt ie in Oktober in NL uit. Dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zo, Heroes seizoen 1 op DVD besteld voor 22euro incl verzendkosten.heerlijk
Bol.com is NLquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie in Oktober in NL uit. Dacht ik.
Leuk boekquote:Happy talk must die
We all know happy talk when we see it: It's the introductory text that's supposed to welcome us to the site and tell us how great it is, or tell us what we're about to see in the section we've just entered.
If you're not sure whether something is happy talk, there's one sure-fire test: If you listen very closely while you're reading it, you can actually hear a tiny voice in the back of your head saying, "Blah blah blah blah blah..."
Owquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bol.com is NL13 september komt hij al uit.
3 shirtjes (+5 voor de ruilorette)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de mijne is stuk, dus ik niet![]()
Ben nu mijn tas aan het inpakken. Wat heb ik DAAR toch een hekel aan!!
"Misschien wordt het mooi weer en warm"
Hup 5 t-shirts mee.
"Maar wat als het nu koud wordt?"
Hup, 5 truien mee.
"En als ik nu natregen?!"
Hup extra broeken en sokken en zo mee. En regenponcho's.
Ik ben vast homo.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de mijne is stuk, dus ik niet![]()
Ben nu mijn tas aan het inpakken. Wat heb ik DAAR toch een hekel aan!!
"Misschien wordt het mooi weer en warm"
Hup 5 t-shirts mee.
"Maar wat als het nu koud wordt?"
Hup, 5 truien mee.
"En als ik nu natregen?!"
Hup extra broeken en sokken en zo mee. En regenponcho's.
Ik ben vast homo.
Vond ik ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
3 uur bij de kapper is echt te lang.
Je haar is traag van begrip?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Maar dat komt omdat mijn haar zich blijkbaar niet goed laat uitbleken. Dat heeft er echt 1,5uur minstens in moeten zitten en toen was het NOG niet helemaal wit!
Zo baasje zo haar hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je haar is traag van begrip?
Ach, wie mooi wil zijn moet pijn leiden. Ik ken al genoeg kappers die mensen een standaard kapseltje aanbieden dus het is allang fijn dat iemand de moeite neemt er is leuks van te maken.quote:
quote:
Ik ga nog steeds naar mijn geboortedorp (terwijl er binnen 5 min lopen minstens 8 kappers zitten). Die zijn al lang blij dat er eens iemand komt met wie ze wat kunnen experimenteren naast al die bloempotkapsels en truttige permanentjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, wie mooi wil zijn moet pijn leiden. Ik ken al genoeg kappers die mensen een standaard kapseltje aanbieden dus het is allang fijn dat iemand de moeite neemt er is leuks van te maken.
Een weekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Hoezo heb jij vakantie? Wat is dat voor waan-zin!
Of hebben ze op de zaak weer even wat tijd nodig om al je voorraadverschillen recht te trekken? Want dan snap ik het wel. Hoelang heb je? Maandje?
Een week maar!quote:
Dat zijn dus mensen die wat durven en niet bij iedere haar vragen of je het er wel mee eens bent?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds naar mijn geboortedorp (terwijl er binnen 5 min lopen minstens 8 kappers zitten). Die zijn al lang blij dat er eens iemand komt met wie ze wat kunnen experimenteren naast al die bloempotkapsels en truttige permanentjes
Aangezien ik de eerste keer toen ik zei "Je doet maar iets" met redelijk normaal blond stekelhaar ging zitten en met bruin, blond en wit haar en een assymetrische hanenkam er weer uit kwam..... ja. Best welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen die wat durven en niet bij iedere haar vragen of je het er wel mee eens bent?
Ze gaan het proberen. Miracle workers!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Een week maar!![]()
Dan kunnen ze dat toch nooit allemaal weer op orde krijgen!?
Een oud stinkdiertje, want de streep is grijsquote:En wat heb je nou weer met je haar gedaan? Welk dier heb je dit keer genomen?
Wat een onzin. Ik durf ook heus wel Ang3l's haar te doen. En ik zou sowieso helemaal niks overleggen of vragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen die wat durven en niet bij iedere haar vragen of je het er wel mee eens bent?
Laat ze dan maar lekker zitten, aangezien de meeste kappers die eigenwijs zijn en naar een hippe salon vertrekken na een jaar veranderen in zielloze wezens omdat ze alles al een keer gezien hebben en dat 10x per dag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik de eerste keer toen ik zei "Je doet maar iets" met redelijk normaal blond stekelhaar ging zitten en met bruin, blond en wit haar en een assymetrische hanenkam er weer uit kwam..... ja. Best wel
Ja precies. Je kunt van hen echt merken dat ze't niet vaak doen maar wel kunnen en leuk vinden. De hele kapsalon komt ook altijd na afloop even kijken en omstebeurt spieken ze altijd even. Een hele happeningquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat ze dan maar lekker zitten, aangezien de meeste kappers die eigenwijs zijn en naar een hippe salon vertrekken na een jaar veranderen in zielloze wezens omdat ze alles al een keer gezien hebben en dat 10x per dag.
Alwéér een stinkdier! Dat had je de vorige keer toch óók al? Ik had het leuker gevonden als je dit keer wat anders had genomen. Een Brahma haantje of een leuke Wolgapostuurtuimelaar? Dát was pas vernieuwend geweest!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaan het proberen. Miracle workers!
[..]
Een oud stinkdiertje, want de streep is grijs
O heet ie Mark?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu ik er goed overna denk lijkt mijn kapster akelig veel op een heroineprostituee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |