volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Mag ik ff de groetjes doen aan Petre?
Zo niet dan doe ik het toch
Que? Je moet mij niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissing![]()
Dat kan. Ik ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
wie is Nouf Saïd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef MisterO het volgende:
Nou ja, nouf said, gaan we het nu weer ergens anders over hebben![]()
![]()
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Que? Je moet mij niet zo serieus nemen![]()
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
Heel pijnlijk zelfs lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
okay, ik ga wel weer iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.
ik vind arabisch wel intressant, maar oost blok ookquote:
quote:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uurquote:
Want vanavond...?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef MisterO het volgende:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uur![]()
...heb ik hoofdpijn?quote:
is er kermis in de stadquote:
en niet alleen met die andere Fokker over Fok pratenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
Ciao, Misterd'Oh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
Het was gezellig gisteren zie ik. Is sam weer boos weggegaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |