Moest je nou tegen iedereen verklappen dat je me gruwelijk genomen hebt?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd. Het was nog een hele toer je over het bed te vouwen. [afbeelding]
Dougiequote:
Of juist weer na lange omzwervingen daar waar je hoort.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
wonderer
Ik schijn verdwaald te zijn
maar dan mag jij ook je onkosten niet declarerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:01 schreef DennisMoore het volgende:
"Het is vandaag heel on-weer."
Ik denk voor een wat langere tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Petre! Stomme weg-editslet, nu kan ik de sappigste dingen niet lezen!
Maar is Sam nou weer weggejaagd? En voor hoe lang dit keer? Vijf of tien minuten?
Ja hij was gisteren vrij resoluut dat hij op Fok niet meer terugkeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk voor een wat langere tijd...
Dat is-ie al een keer of vijf geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
Ja hij was gisteren vrij resoluut dat hij op Fok niet meer terugkeert
Die twee hebben een geschiedenis en het was oorspronkelijk écht Sam die met weet ik het hoeveel geoordeel kwam ove rmensen die hij niet kent en die dat gewoon niet willen. Begrijpelijk. maar hij deed dat toch, keer op keer. Bij iedereen. Hij wist altijd alles beter, zat vol "goede" adviezen, terwijl het gewoon vervelend was, maar dat wilde hij niet snappen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Het klinkt misschien lame, maar Sam was niet degene die gisteren met het bitchy zijn begon. Dat was wonderer...
Niet lame, gewoon waar. Maar om op een bitchy opmerking zo psychotisch te reageren is een beetje overdreven, lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Het klinkt misschien lame, maar Sam was niet degene die gisteren met het bitchy zijn begon. Dat was wonderer...
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef MisterO het volgende:
Ik zal erover ophouden.
Donuts zijn zoo lekker, heerlijk zoetig![]()
![]()
hmmmmmmmmmmmmmmm sweety piequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet lame, gewoon waar. Maar om op een bitchy opmerking zo psychotisch te reageren is een beetje overdreven, lijkt me.
Maar goed, laten we het over leuke dingen hebben!
[afbeelding]
Doe mij de chocoladeglazuur maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjes![]()
Misschien morgen en anders doe ik na lowlands uitgebreidt verslag, dus nog even geduldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
Nou TMM waar blijft dat schokkende nieuws in de lokale pers uit dat schilderachtige dorp van je ?
de sites van de diverse media vermelden er nog niets over
Alweer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjes![]()
Dan neem ik de rest wel.quote:
Ik ben een spikkeltjesman, wist je dat niet? En de rest neem jij? we moeten wel delen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Dan neem ik de rest wel.
niet te lang wachten hoor, straks heb ik geen nagels meer overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien morgen en anders doe ik na lowlands uitgebreidt verslag, dus nog even geduld
De spikkeltjesdonuts zijn toch op. Ik haal zo wel nieuwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een spikkeltjesman, wist je dat niet? En de rest neem jij? we moeten wel delen hoor![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, lunchtijd!
je foto doet het niet, thnxquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef NathaN het volgende:
That's why they call him Mister O!
[afbeelding]
Het gat zit verstoptquote:
Ja komt terug en ik ga weg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 05:50 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh! het is hier nu kwart voor zeven en we vliegen zo terug naar brussel vanuit Kiev. Ik hou van deze stad!!!
Woohoo!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef MisterO het volgende:
Een lieve, dikke knuffel
[afbeelding]
Hi there!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Greatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen hoor
niet te veel donuts eten hoor, die moet je er anders weer allemaal afsportenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Great![]()
En nu ga ik pauzeren, tot zo mensen, ciao![]()
okay, na davidov de tosti addict hebben we nu tha Erik als wentelteefjes verslaafde ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn leven zou gewoon minder waard zijn als er geen wentelteefjes bestonden.
Ik dacht dat er wel zou staan "Don't look for Mister right, look for MisterO."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een nieuwe sig
je hebt de clue wel begrepen iigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel zou staan "Don't look for Mister right, look for MisterO.".
Je doet ook een gooi naar de blijkbaar felbegeerde slettenstatus?quote:
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je doet ook een gooi naar de blijkbaar felbegeerde slettenstatus?
ik in elk geval nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?
hihi, jij ook alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik in elk geval niet![]()
daarvoor ben ik veel te kieskeurig![]()
Ik denk Nuno.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?
Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...quote:
[HOMO] Slut of the Year?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef MisterO het volgende:
Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...
Iemand had het gisteren over verkiezingen? Ja moeten we doen![]()
je bedoelt het homo tournamentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...
Iemand had het gisteren over verkiezingen? Ja moeten we doen![]()
Okidoki, dan houden we het over een paar wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt het homo tournament
dat duurde de vorige keer ongeveer 2 weken
is beter om dat niet in de vakantie periode te houden omdat je dan niet voldoende mensen in staat stelt om dagelijks hun stem uit te brengen
bovendien moeten we dan natuurlijk wel eerst reklame maken op Fok zodat oud gedienen hier ook op de hoogte zijn en zich zonodig kunnen melden
lees vanaf hier nog maar eens terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okidoki, dan houden we het over een paar weken![]()
Dus er is eerder zo'n tournement gehouden? wie won de slut award? en wat waren de andere categorien?![]()
Ugh usergames zijn niet leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
er is 1 winnaar, MisterO, het is een usergame.
en lekkerder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef NathaN het volgende:
Donuts zijn leuker.
Die had ie anders wel mooi verkeerd begrepen. Hij zegt zelf namelijk steeds dat jongens hem afwijzen, negeren of weet ik wat. Dan kan ik niet anders dan die conclusie trekken, wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Je hoeft toch niet zo hard te zijn? ben je emotieloos ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die had ie anders wel mooi verkeerd begrepen. Hij zegt zelf namelijk steeds dat jongens hem afwijzen, negeren of weet ik wat. Dan kan ik niet anders dan die conclusie trekken, wel?
Die verkopen ze hier in de supermarkt. Serieus. Donut-holes.quote:
Misschien als het op Sam aankomt. Het was in ieder geval niet de bedoeling dat hij het zo opnam, maar eigenlijk had ik dat wel kunnen weten, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zo hard te zijn? ben je emotieloos ofzo?
Och, gisteren probeerde hij iemand tot op het bot te kwetsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam heeft nogal de neiging om ergens een belediging of een aanmerking in te zien en nogal de neiging om mensen te beledigen of op ze aan te merken.
we zouden kunnen vragen of SCH nog eens komt posten hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, welke andere user vinden we niet aardig[afbeelding]?
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, welke andere user vinden we niet aardig[afbeelding]?
MMM is dit een compliment of beledigingquote:
Een persoonlijke conclusiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM is dit een compliment of belediging![]()
Hey Nuno you slut, alles goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM is dit een compliment of belediging![]()
volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Mag ik ff de groetjes doen aan Petre?
Zo niet dan doe ik het toch
Que? Je moet mij niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij maak jij hier nu een aardige vergissing![]()
Dat kan. Ik ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet zo aardig![]()
wie is Nouf Saïd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef MisterO het volgende:
Nou ja, nouf said, gaan we het nu weer ergens anders over hebben![]()
![]()
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Que? Je moet mij niet zo serieus nemen![]()
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
Heel pijnlijk zelfs lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt dat te pijnlijk? om eens serieus genomen te worden![]()
![]()
okay, ik ga wel weer iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, Stroek, niet al te flauw worden he, straks moet ik mijn tafelzout er nog bijhalen.
ik vind arabisch wel intressant, maar oost blok ookquote:
quote:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uurquote:
Want vanavond...?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef MisterO het volgende:
*verveelt en heeft zin in vanavond. en tis bijna 5 uur![]()
...heb ik hoofdpijn?quote:
is er kermis in de stadquote:
en niet alleen met die andere Fokker over Fok pratenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
Ciao, Misterd'Oh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef MisterO het volgende:
Anyhoo, ik ga naar huis, ben lekker vrij.
Adios iedereen![]()
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
Het was gezellig gisteren zie ik. Is sam weer boos weggegaan ?
Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komen
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.
Voor Sam is 5 dagen al een flinke tijd, kijk maar naar zijn crushes, die duren meestal ook maar 24 uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mens
maar ik gok er nu wel op dat hij een flinke pauze gaat inlassen met Fokken
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Jerruh het volgende:
zo, thuis! vijf dagen Kiev en tsjernobyl, het was geweldig en impressive! zeker een stad om aan te raden er eens heen te gaan, al is het om de gigantische en mooi versierde gebouwen, kerken, parken, boulevards en pleinen te zien! en djezus, van die knappe oekrainse vrouwen zou je spontaan hetero worden! de mannen daar vielen meestal tegen, op een aantal enorm mooie jongens na dan.
haha gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?
Gluurderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
Liedje van Tori Amos:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier in de supermarkt. Serieus. Donut-holes.
Ik zal straks eens kijken hoeveel calorieen erin zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liedje van Tori Amos:
You never gain weight from a doughnut-hole
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stondquote:
Jeeerreeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
haha nee, we vlogen met ukrainian airlines. mijn vriend kent de directeur dus dat scheelde het een en ander aan reiskosten. maar we hebben we de afgekeurde vliegtuigen van aeroflot en aerosvit zien staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha doe maar even niet, ben radio actief nu!.
im glow in the dark!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je dop geeft licht in het donker?
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Net terug van de kapper. Wederom 3 fucking volledige uren daar gezeten. En nog steeeeds denken ze me blij te maken met de Panorama, de FHM en de AktueelDe volgende keer neem ik m'n eigen leesboek mee
Reseultaat: Niet zo kort geknipt als vorige keer, scheve hanenkam over mijn hoofd van linksvoor tot rechts achterin m'n nek. Kleur is bruin, overlopend in grijs en zilver en uitlopend in wit met blauwpaarse gloed.
Oei
Zou ik ook zeggen, jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.
't Wordt tijd dat je een goede camera kooptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, niet zo goed te zien hier.
Was mijn foonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat je een goede camera koopt
Nou, laat hem dan een foto maken van je mooie nieuwe hair-doquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was mijn foonM'n camera is stuk.
Ach, wie heeft er nu een camera nodig als ie een privé fotograaf heeft met een joekeloekes van een digitale spiegelreflex! ( www.no-photos.nl )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |