Moest je nou tegen iedereen verklappen dat je me gruwelijk genomen hebt?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd. Het was nog een hele toer je over het bed te vouwen. [afbeelding]
Dougiequote:
Of juist weer na lange omzwervingen daar waar je hoort.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
wonderer
Ik schijn verdwaald te zijn
maar dan mag jij ook je onkosten niet declarerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:01 schreef DennisMoore het volgende:
"Het is vandaag heel on-weer."
Ik denk voor een wat langere tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Petre! Stomme weg-editslet, nu kan ik de sappigste dingen niet lezen!
Maar is Sam nou weer weggejaagd? En voor hoe lang dit keer? Vijf of tien minuten?
Ja hij was gisteren vrij resoluut dat hij op Fok niet meer terugkeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk voor een wat langere tijd...
Dat is-ie al een keer of vijf geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
Ja hij was gisteren vrij resoluut dat hij op Fok niet meer terugkeert
Die twee hebben een geschiedenis en het was oorspronkelijk écht Sam die met weet ik het hoeveel geoordeel kwam ove rmensen die hij niet kent en die dat gewoon niet willen. Begrijpelijk. maar hij deed dat toch, keer op keer. Bij iedereen. Hij wist altijd alles beter, zat vol "goede" adviezen, terwijl het gewoon vervelend was, maar dat wilde hij niet snappen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Het klinkt misschien lame, maar Sam was niet degene die gisteren met het bitchy zijn begon. Dat was wonderer...
Niet lame, gewoon waar. Maar om op een bitchy opmerking zo psychotisch te reageren is een beetje overdreven, lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Het klinkt misschien lame, maar Sam was niet degene die gisteren met het bitchy zijn begon. Dat was wonderer...
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef MisterO het volgende:
Ik zal erover ophouden.
Donuts zijn zoo lekker, heerlijk zoetig![]()
![]()
hmmmmmmmmmmmmmmm sweety piequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet lame, gewoon waar. Maar om op een bitchy opmerking zo psychotisch te reageren is een beetje overdreven, lijkt me.
Maar goed, laten we het over leuke dingen hebben!
[afbeelding]
Doe mij de chocoladeglazuur maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjes![]()
Misschien morgen en anders doe ik na lowlands uitgebreidt verslag, dus nog even geduldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
Nou TMM waar blijft dat schokkende nieuws in de lokale pers uit dat schilderachtige dorp van je ?
de sites van de diverse media vermelden er nog niets over
Alweer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
Ik wil trouwens de donut met spikkeltjes![]()
Dan neem ik de rest wel.quote:
Ik ben een spikkeltjesman, wist je dat niet? En de rest neem jij? we moeten wel delen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Dan neem ik de rest wel.
niet te lang wachten hoor, straks heb ik geen nagels meer overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien morgen en anders doe ik na lowlands uitgebreidt verslag, dus nog even geduld
De spikkeltjesdonuts zijn toch op. Ik haal zo wel nieuwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een spikkeltjesman, wist je dat niet? En de rest neem jij? we moeten wel delen hoor![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, lunchtijd!
je foto doet het niet, thnxquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef NathaN het volgende:
That's why they call him Mister O!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |