Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!
Behalve het basisgegeven is dit compleet anders. Het verhaallijntje dat ze voor haar baas valt hebben de schrijvers compleet geschrapt.
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
Nou ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
AD heb ik nog steeds liggen voor een deel, briljante humor natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?![]()
Heeft de serie nog wel het uitgangspunt van 'een afgerond verhaal vertellen' waarin Betty uiteindelijk mooi e.d. wordt, of is eigenlijk alles losgelaten behalve 'lelijk meisje werkt bij modebedrijf'?
Wat vond jij trouwens van Arrested Development?
(is heel wat anders, maar tref nooit iemand die de serie ook kent, en aangezien jij zo'n beetje 'Mr. Pilot' lijkt te zijn....)
Rel waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Wij hebben gewoon de goedkoopste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.
In mijn waterkoker (met veel glas) gaat een blauw lampje branden als ie aan is.
[afbeelding]
Nee idd. Het was nog een hele toer je over het bed te vouwen.quote:
Saaaaaaaaai.quote:
Waars is de samenvatting dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Te laaaaat..
Ik ook trouwens, alles is al weggeëdit.
Laat het ook niet weer voorkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn zij nog nodig geweest?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat vreemd dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
oh, was het weer uniform night in de Pecheur ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
Tenzij je links bent natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
Hij kan niet mikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Vooruit, mannen in legeruniform..
Niks mis met een kerkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Linkse kerk.
De borstel kwam van links...
Wat zat er onder danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Van de foto is er aan de onderkant een stuk weggeknipt. Trouwens..
KPD?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zie je toch gewoon in het KPD topic![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
niets mis met geloofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks mis met een kerk![]()
alleen jammer dat god er in zit
Tsja, je zit op fok of je zit 't niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
Woow zo krijg je wel een topic vol in een dag...
waarom laat iedereen zich zo op fokken hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |