Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
GayMTAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missen![]()
tussendoor was hij hier wel hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Jah zeg, zie het met een beetje nuance. Maar DM's post en samjustme's verwensingen naar wonderer zijn hier niet op zijn plaats. Stuur die lekker per PM. Het is absoluut niet zo dat er niets kan. Maar er is wel een grens, logisch toch?quote:
Ik moest even denken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Je maakt mijn dag een beetje goedquote:
Er zit al 2,5 bier inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
meestal vallen die kwartjes toch aardig rap bij je![]()
I aim to please.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14617896.html
Nieuwe SugababesI love it!
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij's leuk! Toch zo'n 20 keer achter elkaar op repeat geluisterd, en da's lang geleden dat ik dat bij een nummer deed.. (Laatste keer was óf Umbrella toen ie nog nieuw was, óf Play This Game With Me van Krezip
)
Overigens zijn de stemmen wel érg door de filters gehaald, maar da's voor één nummertje wel best.. op de rest van 't album graag meer rauwe Amelle en IBYLGOTDF/LFTW-achtige nummers![]()
Marcquote:Ik zag trouwens vandaag ineens je avatar in m'n tv-gids![]()
Ik wist nog vaag dat 't van een serie was, maar toch is het vaag.. voor mij is het toch gewoon de CDP-avatar die ineens in een Ugly Betty-reclame opduikt![]()
Fluitketel. En die is al afgegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is je waterkoker traag van begrip CDP?
Deze hier thuis fluit nog regelmatig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Ja, dat las ik al... en de Sugababes 'trots' op hun site aankondigen dat hun nummer in haar uitzending komt, en zij het vervolgens een beetje afkrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...quote:Marc![]()
samen met Amanda en Wilhelmina echt een goede vervanging op de buis van Karen & Jack.
De dvdbox komt over 1.5 week binnenuit Amerika..en komend seizoen krijgen we EINDELIJK een musical aflevering![]()
![]()
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Maartel het volgende:
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...
Je had ook van die modellen waarbij de fluitdop eraan vast zit toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Kijk, dat is iemand met liefde voor thee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fluitketel. En die is al afgegaan.
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |