A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft CDP een FB en waarom weet ik daar niets van af?
quote:
Ik denk niet dat ie fotoboek bedoeldequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
Hallo niets slechts over mijn moeder, want dan heb je pas echt een probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.
Jij wilt niet bevooroordeeld worden, maar ondertussen sta jij over iedereen een oordeel uit te roepen.
Nou laat ik het dan op mezelf betrekken, ik pik dat niet meer.
[/quote
]
Grow up ga uithuilen bij je mams!
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-quote:
dat is al anderhalf jaar geleden geweest, als FP-modjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe heb jij je crew-diploma gehaald?
Wat standaard gay allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
maar dan spreek je toch weer eerder over een sugardaddy dan een fuckbuddyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijn
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Vlarpske van 2 geslachten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
YOU ARE A GIRL NASTY WANNABE DUDE!!
U riep?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Petre het volgende:
Blijven we heerlijk stoken? gezellie..
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
-weg-
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).quote:
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-
JIj bent lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.
B: ik vraag geen geld voor sex.
C: ik heb tenminste sex ipv alleen maar kwijlen op elke gozer die maar een beetje meer zelfvertrouwen dan jij hebt. (wat niet supermoeilijk is)
D: ik kan tenminste redelijk met grammatica omgaan in NL en EN
E: ik begin tenminste niet te schreeuwen en als een dramaqueen moeilijk te doen zodra iemand kritiek heeft
En nu jij weer, mormel.
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).
En als SAJ wou weten over m'n andere FB, dan vraagt hij dat maar persoonlijk.
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.![]()
Whooooo girl! REVELATION-TIME!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Overigens je wou wel met dit mormel een one night stand en nu jij SLETTEBAK!
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenen
Mogen w eniet eens meer rellen in Onzin?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef error het volgende:
Petre, wil je niet zo snel editten
Ik moet het natuurlijk wel eerst gelezen hebben
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]
Pardon?
zellen we dan bij deze maar publiekelijk maken met wie allemaal hier JIJ een one night stand wilde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
Onnodig Nutteloze Samenkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha, CDP een ONS met SJM willen?!
Ik kijk opeens met een hele andere blik naar mijn relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand
Mag ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
zelfs met mij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?
Ik heb die mailing nooit gehad. Ben ik nu een slechte homo?
net als bij de slager, mag het een onsje meer zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onnodig Nutteloze Samenkomt?
Blind? Ik heb "maar" -7.5 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
ok dan spreek ik voor mezelf, er zijn hier mensen in dit topic die ik ten alle tijden zal steunenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef error het volgende:
[..]
Je mag niet liegen![]()
Er wordt hier helemaal niet gesteund![]()
Bitchfight en beschaafdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klèin beetje beschaafd?
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?quote:
ik wil eerst mijn koffer terug voordat ik weer in een vliegtuig stap, dus ik bedankt nu tijdelijk voor de eerquote:
*agenda weer wegleg*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstandquote:
Blootsvoets voelt niet lekker in m'n schoenen en krijg ik zweetpoten van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.
ander vraagje, misschien wel goed getimed, krijgen we nog een verkiezing of zat dat er niet meer in voor ons?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?
mile-high!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil eerst mijn koffer terug voordat ik weer in een vliegtuig stap, dus ik bedankt nu tijdelijk voor de eer![]()
En zweetpoten zijn funest in bed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blootsvoets voelt niet lekker in m'n schoenen en krijg ik zweetpoten van.
denk dat draai aan de oren effectiever werktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstand
Niet aangedacht meer. Maar ik heb er eigenlijk weinig behoefte aan, dus iemand anders mag dat gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ander vraagje, misschien wel goed getimed, krijgen we nog een verkiezing of zat dat er niet meer in voor ons?
Doe ik niet aan. Hij weet precies wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstand
Clockwork precision?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn 2e naam is trouwens Zwitserland.
TNS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef error het volgende:
Ik vind 1 ONS aanbieding wel wat weinig hoor, mensen!![]()
gij hebbert, zeker weer uit op een kilo in plaats van een onsjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef error het volgende:
Ik vind 1 ONS aanbieding wel wat weinig hoor, mensen!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Maar jullie keken wel he?
ijdele hoopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nee. We zijn homo's. Duh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klèin beetje beschaafd?
Voor ik had teruggelezen ja. Dacht nog, wat heb ik in vredesnaam gemist?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
GayMTAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missen![]()
tussendoor was hij hier wel hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Jah zeg, zie het met een beetje nuance. Maar DM's post en samjustme's verwensingen naar wonderer zijn hier niet op zijn plaats. Stuur die lekker per PM. Het is absoluut niet zo dat er niets kan. Maar er is wel een grens, logisch toch?quote:
Ik moest even denken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Je maakt mijn dag een beetje goedquote:
Er zit al 2,5 bier inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
meestal vallen die kwartjes toch aardig rap bij je![]()
I aim to please.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14617896.html
Nieuwe SugababesI love it!
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij's leuk! Toch zo'n 20 keer achter elkaar op repeat geluisterd, en da's lang geleden dat ik dat bij een nummer deed.. (Laatste keer was óf Umbrella toen ie nog nieuw was, óf Play This Game With Me van Krezip
)
Overigens zijn de stemmen wel érg door de filters gehaald, maar da's voor één nummertje wel best.. op de rest van 't album graag meer rauwe Amelle en IBYLGOTDF/LFTW-achtige nummers![]()
Marcquote:Ik zag trouwens vandaag ineens je avatar in m'n tv-gids![]()
Ik wist nog vaag dat 't van een serie was, maar toch is het vaag.. voor mij is het toch gewoon de CDP-avatar die ineens in een Ugly Betty-reclame opduikt![]()
Fluitketel. En die is al afgegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is je waterkoker traag van begrip CDP?
Deze hier thuis fluit nog regelmatig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Ja, dat las ik al... en de Sugababes 'trots' op hun site aankondigen dat hun nummer in haar uitzending komt, en zij het vervolgens een beetje afkrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...quote:Marc![]()
samen met Amanda en Wilhelmina echt een goede vervanging op de buis van Karen & Jack.
De dvdbox komt over 1.5 week binnenuit Amerika..en komend seizoen krijgen we EINDELIJK een musical aflevering![]()
![]()
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Maartel het volgende:
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...
Je had ook van die modellen waarbij de fluitdop eraan vast zit toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Kijk, dat is iemand met liefde voor thee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fluitketel. En die is al afgegaan.
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!
Behalve het basisgegeven is dit compleet anders. Het verhaallijntje dat ze voor haar baas valt hebben de schrijvers compleet geschrapt.
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
Nou ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
AD heb ik nog steeds liggen voor een deel, briljante humor natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?![]()
Heeft de serie nog wel het uitgangspunt van 'een afgerond verhaal vertellen' waarin Betty uiteindelijk mooi e.d. wordt, of is eigenlijk alles losgelaten behalve 'lelijk meisje werkt bij modebedrijf'?
Wat vond jij trouwens van Arrested Development?
(is heel wat anders, maar tref nooit iemand die de serie ook kent, en aangezien jij zo'n beetje 'Mr. Pilot' lijkt te zijn....)
Rel waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Wij hebben gewoon de goedkoopste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.
In mijn waterkoker (met veel glas) gaat een blauw lampje branden als ie aan is.
[afbeelding]
Nee idd. Het was nog een hele toer je over het bed te vouwen.quote:
Saaaaaaaaai.quote:
Waars is de samenvatting dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Te laaaaat..
Ik ook trouwens, alles is al weggeëdit.
Laat het ook niet weer voorkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn zij nog nodig geweest?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat vreemd dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
oh, was het weer uniform night in de Pecheur ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
Tenzij je links bent natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
Hij kan niet mikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Vooruit, mannen in legeruniform..
Niks mis met een kerkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Linkse kerk.
De borstel kwam van links...
Wat zat er onder danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Van de foto is er aan de onderkant een stuk weggeknipt. Trouwens..
KPD?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zie je toch gewoon in het KPD topic![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
niets mis met geloofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks mis met een kerk![]()
alleen jammer dat god er in zit
Tsja, je zit op fok of je zit 't niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
Woow zo krijg je wel een topic vol in een dag...
waarom laat iedereen zich zo op fokken hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |