HIHIquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
En sam, mietje, beetje in mijn FOBO reageren en dan zelf reacties uitgeschakeld hebben, he?
ik zou het bij het Nederlands houden, knul, je Engels is nog beroerder.
quote:
"Being bitchy let to someone else"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
HIHI![]()
Houd je preken voor je, het is duidelijk dat we elkaar niet mogen en ik ben nog niet klaar met je![]()
Mag je boven de 30 dan ineens niet meer op stap?! Kutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
ja rode palmolive aromatherapy sensual does the trick for mequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
![]()
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?quote:Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Je zit te vaak op MSNquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?.
En wat heeft mijn horecabezoek te maken met jouw zielige dreigement dat je nog niet klaar bent met iemand?.
[..]
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?.
Met samjustme valt men van de ene verbazing in de andere.
Nee het zijn *grom* de stomme gay.nl codesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zit te vaak op MSNmet die smileys
edit: Oh, lummel! Snel aanpassen he!!!
Je hebt nog een jeugdig uiterlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Being bitchy let to someone else"
En met je engels examen ben je ook duidelijk nog niet klaar
altijd vreemd gevonden dat ze een FLEVOfestival in Brabant houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Weemz het volgende:
Pfff..
Een festival voorbereiden in 2 dagen...
Nou ja, 't zal wel loslopen.
Tot zondag! (ik ben hier te vinden)
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
zipped it
Dan mag het ineens wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Voel de liefde onderling hierquote:Can you feel the love tonight
in deze junglenacht
It's enough for this wide-eyed wanderer
volmaakt in evenwicht
that we got this far
Shit, nee... pas op, een blauwe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar ik merk dat er weer een rel aan komt?
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Nee doe maar niet.. te makkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik de deur alvast openzetten?
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ik
Oh.. ja, dat is opzich wel waar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?
Een verwensing is niet hetzelfde als ehm... een uitroep ofzo.
Shit... damn... blast!
spidersensequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou ineens weer dat er een rel is hier?
Precies. Ik illustreer:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ja, dat is opzich wel waar.
Nou ja, shit is tijdloos vind ik. Maar ja, het kan ook zijn dat ik ook uit de tijd begin te raken
Ik zeg het nog wel es, maar dat zegt niet zoveel verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Of..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies. Ik illustreer:
Foutief gebruik: Shit, samjustme.
Correct gebruik: Sterf, samjustme.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten deze reeks komen dus.
Beter dan "is"quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten
Oh.quote:deze reeks komen dus.
En daar maak ik ook gretig gebruik van!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Het is je ook gegund!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar maak ik ook gretig gebruik van!
Dude. Moeilijk he, kritiek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
Grow up ga uithuilen bij je mams!
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.
Het ligt toch echt aan jou hoor..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zie editquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Checken? Of heb ik weer iets gemist?
Nah. Na deze loflijke woorden is heel mijn leven weer in orde en zie ik het nut weer in van het bestaan. Ik kan vol overgave gaan douchen! Tot zo !quote:
Ik ga je terugpakken in palacequote:
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Ga je hem met je roze handtas slaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga je terugpakken in palace![]()
![]()
Reden van verplaatsing is grootte van het festival (terrein is groter)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
altijd vreemd gevonden dat ze een FLEVOfestival in Brabant houden.
Ja, ik weet dat het oorspronkelijk in Biddinghuizen was, maar verander dan de naam.
A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft CDP een FB en waarom weet ik daar niets van af?
quote:
Ik denk niet dat ie fotoboek bedoeldequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
Hallo niets slechts over mijn moeder, want dan heb je pas echt een probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.
Jij wilt niet bevooroordeeld worden, maar ondertussen sta jij over iedereen een oordeel uit te roepen.
Nou laat ik het dan op mezelf betrekken, ik pik dat niet meer.
[/quote
]
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-quote:
dat is al anderhalf jaar geleden geweest, als FP-modjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe heb jij je crew-diploma gehaald?
Wat standaard gay allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
maar dan spreek je toch weer eerder over een sugardaddy dan een fuckbuddyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijn
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Vlarpske van 2 geslachten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
YOU ARE A GIRL NASTY WANNABE DUDE!!
U riep?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Petre het volgende:
Blijven we heerlijk stoken? gezellie..
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
-weg-
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).quote:
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-
JIj bent lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.
B: ik vraag geen geld voor sex.
C: ik heb tenminste sex ipv alleen maar kwijlen op elke gozer die maar een beetje meer zelfvertrouwen dan jij hebt. (wat niet supermoeilijk is)
D: ik kan tenminste redelijk met grammatica omgaan in NL en EN
E: ik begin tenminste niet te schreeuwen en als een dramaqueen moeilijk te doen zodra iemand kritiek heeft
En nu jij weer, mormel.
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).
En als SAJ wou weten over m'n andere FB, dan vraagt hij dat maar persoonlijk.
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.![]()
Whooooo girl! REVELATION-TIME!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Overigens je wou wel met dit mormel een one night stand en nu jij SLETTEBAK!
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenen
Mogen w eniet eens meer rellen in Onzin?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef error het volgende:
Petre, wil je niet zo snel editten
Ik moet het natuurlijk wel eerst gelezen hebben
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]
Pardon?
zellen we dan bij deze maar publiekelijk maken met wie allemaal hier JIJ een one night stand wilde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
Onnodig Nutteloze Samenkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha, CDP een ONS met SJM willen?!
Ik kijk opeens met een hele andere blik naar mijn relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand
Mag ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
zelfs met mij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?
Ik heb die mailing nooit gehad. Ben ik nu een slechte homo?
net als bij de slager, mag het een onsje meer zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onnodig Nutteloze Samenkomt?
Blind? Ik heb "maar" -7.5 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
ok dan spreek ik voor mezelf, er zijn hier mensen in dit topic die ik ten alle tijden zal steunenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef error het volgende:
[..]
Je mag niet liegen![]()
Er wordt hier helemaal niet gesteund![]()
Bitchfight en beschaafdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klèin beetje beschaafd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |