Whooooo girl! REVELATION-TIME!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Overigens je wou wel met dit mormel een one night stand en nu jij SLETTEBAK!
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenen
Mogen w eniet eens meer rellen in Onzin?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef error het volgende:
Petre, wil je niet zo snel editten
Ik moet het natuurlijk wel eerst gelezen hebben
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]
Pardon?
zellen we dan bij deze maar publiekelijk maken met wie allemaal hier JIJ een one night stand wilde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
Onnodig Nutteloze Samenkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha, CDP een ONS met SJM willen?!
Ik kijk opeens met een hele andere blik naar mijn relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand
Mag ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
zelfs met mij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?
Ik heb die mailing nooit gehad. Ben ik nu een slechte homo?
net als bij de slager, mag het een onsje meer zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onnodig Nutteloze Samenkomt?
Blind? Ik heb "maar" -7.5 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
ok dan spreek ik voor mezelf, er zijn hier mensen in dit topic die ik ten alle tijden zal steunenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef error het volgende:
[..]
Je mag niet liegen![]()
Er wordt hier helemaal niet gesteund![]()
Bitchfight en beschaafdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klèin beetje beschaafd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |