Oh.. ja, dat is opzich wel waar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?
Een verwensing is niet hetzelfde als ehm... een uitroep ofzo.
Shit... damn... blast!
spidersensequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou ineens weer dat er een rel is hier?
Precies. Ik illustreer:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ja, dat is opzich wel waar.
Nou ja, shit is tijdloos vind ik. Maar ja, het kan ook zijn dat ik ook uit de tijd begin te raken
Ik zeg het nog wel es, maar dat zegt niet zoveel verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Of..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies. Ik illustreer:
Foutief gebruik: Shit, samjustme.
Correct gebruik: Sterf, samjustme.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten deze reeks komen dus.
Beter dan "is"quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten
Oh.quote:deze reeks komen dus.
En daar maak ik ook gretig gebruik van!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Het is je ook gegund!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar maak ik ook gretig gebruik van!
Dude. Moeilijk he, kritiek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
Grow up ga uithuilen bij je mams!
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.
Het ligt toch echt aan jou hoor..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Grow up ga uithuilen bij je mams!
Zie editquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Checken? Of heb ik weer iets gemist?
Nah. Na deze loflijke woorden is heel mijn leven weer in orde en zie ik het nut weer in van het bestaan. Ik kan vol overgave gaan douchen! Tot zo !quote:
Ik ga je terugpakken in palacequote:
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Ga je hem met je roze handtas slaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga je terugpakken in palace![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |