ik heb niks gezegd over beide dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
in het vorige topic ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij foto's?
Allemaal date waardigquote:
Thanks honey, doet weer goed voor mijn zelfvertrouwen pff!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat niemand je wil
Ik zei dat je cute was op de eerste foto! het zal je wel ontgaan zijn maar ja whatever.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
En dat staat dus voor geen meterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef samjustme het volgende:
En Vlarp ik heb toch altijd een pet op tijdens uitgaan![]()
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Je hebt ook knappe Turkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp afgelopen zaterdag droeg ik weer mijn petje en huge zonnebri![]()
Scoren vind ik niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..
Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Cairon het volgende:
ja, neem maar van Vlarp aan, die weet wel hoe 'ie moet scoren... de player.
Oh, 2 pasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel jaar ben je alweer vrijgezel, Vlarp?
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Cairon het volgende:
de zachtheid, de glans... het is te erg!
Interessante avatar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Of werd dat niet bedoeld met 'scoren'?
Tenzij het een medisch noodgeval is is een reden 5 minuten voor aanvang altijd kut en onnodigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Met welke reden?
CDP Tudors is een aanrader, als je van historische serie's houdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Ik verveel me thuis zeg pff. Heb alle series die ik wou zien al bekeken en heb op zich niks te doen, op tv is er geen ene moer. Ik verveel me en er is niemand om me gezelschap te houden, het is te koud buiten en ja te laat om nu al richting een vriendin te vertrekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Een koude douche.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
Ik vind het een erg fijne serie. Goed acteerwerk, leuke karakters en er zit me toch een bitch in..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Ze houden niet van verrassingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Water is goed voor je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen dan? Nou?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |