Je klikt in de OP van het vorige topic op "de h staat hier" en kopieert en plakt die tekst in je post. Even linkje naar vorige topic aanpassen en voila.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef Deceit het volgende:
Lol ik weet niet hoe het moet
TT? Oh.. Zoals VVD opgerichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Dat krijg je met die jaartallen. Pas als we in de toekomst gaan zullen de historische TT's gaan afnemen, denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
.
Topic Titel.quote:
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
joh laat die homo's maar lekker zeikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
Ohhh echt, en ik dacht geschiedenis! Mmja..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.
gewoon flink oefenen dan krijg je het vanzelf wel onder de kniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
![]()
Wie so?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik zie dat ik mijn avatar moet updaten.
Jij houdt van watersport?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
joh laat die homo's maar lekker zeiken![]()
Omdat de avatar in de H nog de zwarte kapitein is en ik heb al weer een tijdje Housequote:
Gefeliciteerd.quote:
Klinkt best wel lekker. Heidi blijft altijd mijn favo, ze lijkt me zo lief, knap en een echte independent women. Hoe is ze irl ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14617896.html
Nieuwe SugababesI love it!
Nog spannende plannen?quote:
Lowlandsquote:
Een ultieme schat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt best wel lekker. Heidi blijft altijd mijn favo, ze lijkt me zo lief, knap en een echte independent women. Hoe is ze irl ?
Ja voor foto's moet ie maar op m'n gay.nl kijken hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef samjustme het volgende:
Bij deze Deceit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zie je alleen mijn acherkant van achteren enzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor foto's moet ie maar op m'n gay.nl kijken hoor![]()
Amelle is geweldig. Rauwe stem, heel tof op het podium. Past compleet in de band.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Deceit het volgende:
Mis je Mutya niet? Ik was echt totaal Sugababes lover... maar na Mutya.. Ja.. Muziek blijft goed maar stukken minder.. Die ene is het gewoon niet..
daar gaat het toch ook juist om op g punt en elquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zie je alleen mijn acherkant van achteren enzo![]()
Daten??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef samjustme het volgende:
Bij deze Deceit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EnTMM waarom zouden we meteen denken dat ie leijk was. Overigens wat jij knap vindt kan een ander niet mooi vinden, smaken verschillen nou eenmaal. Als jij hem maar leuk genoeg vindt en de rest is bijzaak.
LOL ik ga maar niet op in, ik heb al reputatie van serial dater op fok, overigens helemaal onterecht als je me kent irl dan weet je dat mijn image op fok helemaal onterecht is, vraag maar aan Mister Oquote:
Ook alleen maar omdat niemand je wilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL ik ga maar niet op in, ik heb al reputatie van serial dater op fok, overigens helemaal onterecht als je me kent irl dan weet je dat mijn image op fok helemaal onterecht is, vraag maar aan Mister O![]()
Ik ben heel vaak in Palace te vinden en ja ben zeer waarschijnlijk ook van partij tijdens de meet.
Het is altijd leuk om fokkers te leren kennen, heb al een aantal irl gesproken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wat pas eng is, is een cereal dater, denk ik.
"Hey... wat doet een lekker choco-popje als jij op een plaats als deze?"
ik heb niks gezegd over beide dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
in het vorige topic ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij foto's?
Allemaal date waardigquote:
Thanks honey, doet weer goed voor mijn zelfvertrouwen pff!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat niemand je wil
Ik zei dat je cute was op de eerste foto! het zal je wel ontgaan zijn maar ja whatever.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
En dat staat dus voor geen meterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef samjustme het volgende:
En Vlarp ik heb toch altijd een pet op tijdens uitgaan![]()
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Je hebt ook knappe Turkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp afgelopen zaterdag droeg ik weer mijn petje en huge zonnebri![]()
Scoren vind ik niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..
Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Cairon het volgende:
ja, neem maar van Vlarp aan, die weet wel hoe 'ie moet scoren... de player.
Oh, 2 pasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel jaar ben je alweer vrijgezel, Vlarp?
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Cairon het volgende:
de zachtheid, de glans... het is te erg!
Interessante avatar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Of werd dat niet bedoeld met 'scoren'?
Tenzij het een medisch noodgeval is is een reden 5 minuten voor aanvang altijd kut en onnodigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Met welke reden?
CDP Tudors is een aanrader, als je van historische serie's houdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Ik verveel me thuis zeg pff. Heb alle series die ik wou zien al bekeken en heb op zich niks te doen, op tv is er geen ene moer. Ik verveel me en er is niemand om me gezelschap te houden, het is te koud buiten en ja te laat om nu al richting een vriendin te vertrekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Een koude douche.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
Ik vind het een erg fijne serie. Goed acteerwerk, leuke karakters en er zit me toch een bitch in..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Ze houden niet van verrassingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Water is goed voor je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen dan? Nou?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |