Je klikt in de OP van het vorige topic op "de h staat hier" en kopieert en plakt die tekst in je post. Even linkje naar vorige topic aanpassen en voila.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef Deceit het volgende:
Lol ik weet niet hoe het moet
TT? Oh.. Zoals VVD opgerichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Dat krijg je met die jaartallen. Pas als we in de toekomst gaan zullen de historische TT's gaan afnemen, denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
.
Topic Titel.quote:
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
joh laat die homo's maar lekker zeikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
Ohhh echt, en ik dacht geschiedenis! Mmja..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.
gewoon flink oefenen dan krijg je het vanzelf wel onder de kniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
![]()
Wie so?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik zie dat ik mijn avatar moet updaten.
Jij houdt van watersport?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
joh laat die homo's maar lekker zeiken![]()
Omdat de avatar in de H nog de zwarte kapitein is en ik heb al weer een tijdje Housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |