Ik denk Nuno.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?

Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...quote:

[HOMO] Slut of the Year?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef MisterO het volgende:
Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...
Iemand had het gisteren over verkiezingen? Ja moeten we doen![]()

je bedoelt het homo tournamentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuno, die naam komt me niet eens bekend voor...
Iemand had het gisteren over verkiezingen? Ja moeten we doen![]()

Okidoki, dan houden we het over een paar wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt het homo tournament
dat duurde de vorige keer ongeveer 2 weken
is beter om dat niet in de vakantie periode te houden omdat je dan niet voldoende mensen in staat stelt om dagelijks hun stem uit te brengen
bovendien moeten we dan natuurlijk wel eerst reklame maken op Fok zodat oud gedienen hier ook op de hoogte zijn en zich zonodig kunnen melden

lees vanaf hier nog maar eens terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okidoki, dan houden we het over een paar weken![]()
Dus er is eerder zo'n tournement gehouden? wie won de slut award? en wat waren de andere categorien?![]()

Ugh usergames zijn niet leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
er is 1 winnaar, MisterO, het is een usergame.

en lekkerder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef NathaN het volgende:
Donuts zijn leuker.

Die had ie anders wel mooi verkeerd begrepen. Hij zegt zelf namelijk steeds dat jongens hem afwijzen, negeren of weet ik wat. Dan kan ik niet anders dan die conclusie trekken, wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef MisterO het volgende:
Het klinkt misschien lame, maar Sam was niet degene die gisteren met het bitchy zijn begon. Dat was wonderer...

Je hoeft toch niet zo hard te zijn? ben je emotieloos ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die had ie anders wel mooi verkeerd begrepen. Hij zegt zelf namelijk steeds dat jongens hem afwijzen, negeren of weet ik wat. Dan kan ik niet anders dan die conclusie trekken, wel?

Die verkopen ze hier in de supermarkt. Serieus. Donut-holes.quote:

Misschien als het op Sam aankomt. Het was in ieder geval niet de bedoeling dat hij het zo opnam, maar eigenlijk had ik dat wel kunnen weten, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet zo hard te zijn? ben je emotieloos ofzo?

Och, gisteren probeerde hij iemand tot op het bot te kwetsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam heeft nogal de neiging om ergens een belediging of een aanmerking in te zien en nogal de neiging om mensen te beledigen of op ze aan te merken.

we zouden kunnen vragen of SCH nog eens komt posten hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, welke andere user vinden we niet aardig[afbeelding]?

Ik vind jou eigenlijk niet zo aardigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, welke andere user vinden we niet aardig[afbeelding]?

MMM is dit een compliment of beledigingquote:

Een persoonlijke conclusiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM is dit een compliment of belediging![]()

Hey Nuno you slut, alles goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM is dit een compliment of belediging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |