Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en vast besloten om niet meer op Fok terug te komen
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, over een paar dagen komt ie wel terug.
Voor Sam is 5 dagen al een flinke tijd, kijk maar naar zijn crushes, die duren meestal ook maar 24 uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het spreekwoord is toch van niets zo veranderlijk als een mens
maar ik gok er nu wel op dat hij een flinke pauze gaat inlassen met Fokken
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef Jerruh het volgende:
zo, thuis! vijf dagen Kiev en tsjernobyl, het was geweldig en impressive! zeker een stad om aan te raden er eens heen te gaan, al is het om de gigantische en mooi versierde gebouwen, kerken, parken, boulevards en pleinen te zien! en djezus, van die knappe oekrainse vrouwen zou je spontaan hetero worden! de mannen daar vielen meestal tegen, op een aantal enorm mooie jongens na dan.
haha gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie zijn niet zoals ik op de terugvlucht de koffers kwijt geraakt ?
Gluurderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
Liedje van Tori Amos:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier in de supermarkt. Serieus. Donut-holes.
Ik zal straks eens kijken hoeveel calorieen erin zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liedje van Tori Amos:
You never gain weight from a doughnut-hole
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stondquote:
Jeeerreeeeeeeequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha gelukkig niet!. mjwa, Kiev-aeroport is ook te klein om je koffers kwijt te geraken...
.
en voor wie de foto snapt:
[afbeelding].
haha nee, we vlogen met ukrainian airlines. mijn vriend kent de directeur dus dat scheelde het een en ander aan reiskosten. maar we hebben we de afgekeurde vliegtuigen van aeroflot en aerosvit zien staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja kiev is inderdaad maar een klein vliegveldje, vloog je met Aeroflot? Gebruiken die nog steeds de afgekeurde toestellen op binnenlandse vluchten ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha doe maar even niet, ben radio actief nu!.
im glow in the dark!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je dop geeft licht in het donker?
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Net terug van de kapper. Wederom 3 fucking volledige uren daar gezeten. En nog steeeeds denken ze me blij te maken met de Panorama, de FHM en de AktueelDe volgende keer neem ik m'n eigen leesboek mee
Reseultaat: Niet zo kort geknipt als vorige keer, scheve hanenkam over mijn hoofd van linksvoor tot rechts achterin m'n nek. Kleur is bruin, overlopend in grijs en zilver en uitlopend in wit met blauwpaarse gloed.
Oei
Zou ik ook zeggen, jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zat heel toevallig op een muurtje en gluurde naar de achtergrond en toen werd de foto gemaakt. naderhand erachter gekomen dat er een zoenend stelletje stond.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fooooo... nou ja, de rest kun je zelf wel invullen.
't Wordt tijd dat je een goede camera kooptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, niet zo goed te zien hier.
Was mijn foonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat je een goede camera koopt
Nou, laat hem dan een foto maken van je mooie nieuwe hair-doquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was mijn foonM'n camera is stuk.
Ach, wie heeft er nu een camera nodig als ie een privé fotograaf heeft met een joekeloekes van een digitale spiegelreflex! ( www.no-photos.nl )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |