Het gat zit verstoptquote:
Ja komt terug en ik ga weg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 05:50 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh! het is hier nu kwart voor zeven en we vliegen zo terug naar brussel vanuit Kiev. Ik hou van deze stad!!!
Woohoo!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef MisterO het volgende:
Een lieve, dikke knuffel
[afbeelding]
Hi there!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Greatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen hoor
niet te veel donuts eten hoor, die moet je er anders weer allemaal afsportenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Great![]()
En nu ga ik pauzeren, tot zo mensen, ciao![]()
okay, na davidov de tosti addict hebben we nu tha Erik als wentelteefjes verslaafde ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn leven zou gewoon minder waard zijn als er geen wentelteefjes bestonden.
Ik dacht dat er wel zou staan "Don't look for Mister right, look for MisterO."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een nieuwe sig
je hebt de clue wel begrepen iigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel zou staan "Don't look for Mister right, look for MisterO.".
Je doet ook een gooi naar de blijkbaar felbegeerde slettenstatus?quote:
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je doet ook een gooi naar de blijkbaar felbegeerde slettenstatus?
ik in elk geval nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, wie heeft nu de hoogste slettenstatus dan?
hihi, jij ook alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik in elk geval niet![]()
daarvoor ben ik veel te kieskeurig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |