Hij is nog niet thuis, maar ik zal het doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef error het volgende:
[..]
nietus
doe dan toch maar Brad vragen
De heteroboot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik sta volgend jaar op een boot op de Gay Pride
No way! Ik heb vanavond ook 65 euri gedokt om all-inclusive op die boot te staan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een dronken belofte Vlarp?
Leuk toch? Ga je er ook nog speciaal voor trainen of wordt het een "nette" boot?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
No way! Ik heb vanavond ook 65 euri gedokt om all-inclusive op die boot te staan!
Ik krijg 1 september de instructies (whatever that means). Ik gok dat het gewoon een boot ala de Regenboog wordt. Veel dronken mensen met lompe meezing muziekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuk toch? Ga je er ook nog speciaal voor trainen of wordt het een "nette" boot?
Ga je dan in zo'n klein, glimmend, roze onderbroekje met een afgetraind lijf (geheel in Ouwehoera-stijl) met je tepeltjes in de frisse Amsterdamse wind op die boot staan hupsen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg 1 september de instructies (whatever that means). Ik gok dat het gewoon een boot ala de Regenboog wordt. Veel dronken mensen met lompe meezing muziek
Dan plan ik mijn vakantie in Augustusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ga je dan in zo'n klein, glimmend, roze onderbroekje met een afgetraind lijf (geheel in Ouwehoera-stijl) met je tepeltjes in de frisse Amsterdamse wind op die boot staan hupsen?![]()
.
Jaaa gaat wel goed, dankje! Alleen rot geslapen, omdat me huisgenoot zo egoistisch is in de ochtend.. Hij moet om 7 uur beginnen en ik pas om 9 uur.. Staat ie om 6.20 op.. Eerst superhard de wekker. 2 x! Daarna uitgebreid lichten aan en douchen en tas inpakken etc. Hem verrot gescholden en kon helaas niet meer in slaap komen.. Dus ben maar om half 8 gaan werken :S Goed begin van de ochtend he! Maar het is weer 30+ graad hier en dat maakt het goed omdat ik dus vroeger klaar ben dan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:52 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen deceit! Hoe is het met je?
Euh opgefokte ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:09 schreef Deceit het volgende:
Huh? Niet echt nee..
Ohhh snap het al.. Je probeert bitchy te zijn etc.
Iew!quote:
hallo kereltjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen, mennekes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |