Ik heb sap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dorst!
*geeft drank*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dorst!
van appels? of Annanas, of van sinaasappelen, of gefermenteerd druivensap ?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft die hand voor die schuurdeur![]()
Die smiley is er niet...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Stroekie het volgende:
die moet toch juist voor en niet NAAST je mond![]()
Nou dan vragen we die vanavond nog aan bij L_G_E, die heeft wel vaker een eigen intepretatie aan smileys gegeven.quote:
Eh, multivitamine, dus vanalles watsapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van appels? of Annanas, of van sinaasappelen, of gefermenteerd druivensap ?
en cranberry sap, dat kan natuurlijk ook want da's heel gezond
Zat ik ook al aan te denken, alleeen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:50 schreef Deceit het volgende:
doe tekst hier schrijven! De gaytjes schieten je wel te hulp
Misschien als je het neuriet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef MisterO het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, alleeen....
Er zit geen tekst in![]()
Da's het enige nummer zonder tekst dat je kent? Dat zou wel heeeeel toevallig zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet toevallig Royksopp - So easy?
Nee, die draaide ik toevallig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's het enige nummer zonder tekst dat je kent? Dat zou wel heeeeel toevallig zijn.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet toevallig Royksopp - So easy?
Het is al uit en ja ik heb het nummer al op mn mp3speler staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef Deceit het volgende:
Ohhh jullie moeten allemaal Hot Summer van Monrose downloaden.. is hier de zomerhit geweest.. erg catchy nummer! Weet niet of het in NL uit is of komt!
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef Deceit het volgende:
Ahh leuk leuk.. Jaaa is van Popstars on stage.. Soort idols.. Winnaars van 2006.. Nu is 2007 bezig.. En echt.. Deze mensen kunnen allemaal zo goed zingen! In NL zijn er bij een seizoen 4 die OK kunnen zingen, hier gelijk al de top 30!! NL talentloos
der neue Falco ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijk![]()
jaaa nog wel meer leukere dingen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus er is toch nog iets leuk in Oostenrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |