Oh, ik had het ook zelf mogen doen?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
helaas zonder een flitsende OP
en de laatste vraag van Linebear was dus of we blij moeten zijn van de aangekondige digitale tv zenders die zich speciaal op homo's gaan richten en waarom hierbij wellicht weer alleen maar aan mannen gedacht wordt, en moeten onze Lesbeaus dan straks ook nog hun eigen zender ?
ik wil ze nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar inderdaad was die aflevering van gisteravond nou niet van het niveau dat ik verwacht had, gezien de mensen die er aan meewerkenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen dat Colin me niks deed.
Ja en da's de schuld van Geer en Goor volgens mijquote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef linebear het volgende:
precies wat jij zegt Tha_Erik.....
en dan wel weer 'normale' homoseksualiteit en niet het stereotypische nichterige gedoe of zo...
Ja maar toch blijken er dus hele volksstammen het geweldig te vinden, en daardoor dus maar simpelweg aan namen dat iedere homo zo is. Maar dus ook dat iedere homo gelijk met z'n piem0l wil zwaaien omdat ze dat ooit op de TV gezien hebben bij Amsterdam pridequote:Op maandag 18 juni 2007 13:35 schreef linebear het volgende:
Dacht eigenlijk niet eens aan Geer en Goor.... zal wel komen omdat ik ze vreselijk vind. Krijg al jeuk als ik ze zie.
Ben wel geen nicht, maar...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand een ouwe nicht die mij iets zou kunnen vertellen over de begindagen van het aids-tijdperk in nederland en wat dit voor veranderingen teweeg bracht in de mindsetting over bijvoorbeeld vrije seks enzo?
er zal binnen die organisatie toch wel iemand te vinden zijn die beter bij de doelgroep pastquote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef linebear het volgende:
EN dan is nog de vraag... zitten we te wachten op Henk Krol als nieuwslezer
Yeah, dat had ik al gelezen en ik mis nog steeds een beter tijdsbeeld van de eerste paar jaren. Wanneer begon de paniek, hoe uitte zich dat in onderlinge gesprekken, veranderde de seksbeleving (en wanneer dan), hoe probeerden de homo-organisaties de boodschap over te brengen etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben wel geen nicht, maar...
Aids bereikt Nederland
ja verplichte winkelnering samen met Winq en dus kan je volgens mij ook niet apart dat Out TV krijgen, en komt die pompzender automatisch erbijquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind zo'n homozender wel grappig. Zag al wat vooraankondigingen van bepaalde series die er wel kek uitzagen.
Maar het is toch alleen maar abonnee-tv?
Idd.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet een eigen homozender, maar wat ik wel zou willen zien is meer homogeorienteerde programma's. Hoe precies weet ik niet, maar gewoon tussen de "normale" programmering. Of dat er wat meer homoseksualiteit in "heteroseries" voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |