Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
Het lijkt er de laatste tijd wel op alsof de klok steeds sneller terug gezet wordt en de acceptatie met rasse schreden afneemt. Dus ook hier blijft de behoefte aan massifestaties groot en vindt ik dat ik gezien de recente gebeurtenissen dit jaar wel eens m'n neus op roze zaterdag zal moeten laten zien
sterker nog, jij hebt me op het idee gebrachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.
Stelletje neanderthalen pff.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef linebear het volgende:
Gisteren weer een mooi staaltje 'kutmarokaantjes' meegemaakt...
Ik was met mijn vriend naar de sneak in de Arena geweest. Sta nog met wat vrienden te praten en neem afscheid van mijn vriend. Geef hem normaal een paar zoenen (echt geen tongzoen of zo). Vriend loopt naar de metro en wordt daar belaagt door 3 klote marokaantjes die naar hem lopen te schreeuwen. Was het lekker om die vent te zoenen.... moeten we je in elkaar slaan en zulk soort onzin kwam er uit hun strot..... Gelukkig kwam de metro snel en stapten zij niet in
Wat zijn we toch weer tolerant.... de hufters
hihiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef TranceAction het volgende:
Is er iemand hier na een wild feest ingespoten met een verdacht goedje?
He! Niks mis met Neanderthalers!quote:
Nopequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand het boek Je lust of je leven?
Wat ik me afvraag SCH, Vind jij het Boffen als je mag Baffen of hou je niet van Blote Bipsen Beffen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef SCH het volgende:
Welke musicals moet ik zien in Londen?
Is het songfestival typical gay?
Scheren homo's hun schaamhaar...?
Hoe vertel ik het mijn tante?
Deeltje 15 alweer. Stel hier al je vragen over homoseksualiteit die je nooit durfde te stellen.
[afbeelding]
Waarom zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef superworm het volgende:
Is 't voor homo's net zo lekker als voor hetero's om anaal te penetreren?
zo groot zijn de verschillen tussen een mannenbibs en vrouwenbibs nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef superworm het volgende:
Is 't voor homo's net zo lekker als voor hetero's om anaal te penetreren?
Hoewel de mannenbips natuurlijk wel veel esthetisch verantwoorder is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo groot zijn de verschillen tussen een mannenbibs en vrouwenbibs niet![]()
Eh, nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand het boek Je lust of je leven?
Theo en Thea over accepetatie van homoseksualiteitquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef KENJIJDEZE het volgende:
krijg je poep in je dop als je bang bang anus doet?
Ik heb een grafhekel aan die twee, maar op zich wel cool hoe ze ermee omgaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Theo en Thea over accepetatie van homoseksualiteit
Ja, of je vindt ze helemaal te gek, of je vindt ze absoluut verschrikkelijk. Ik lig altijd weer in een deuk van die twee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan die twee, maar op zich wel cool hoe ze ermee omgaan.
Huub Stapel is dan wel weer helemaal geweldig... uit welk jaar was dit?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, of je vindt ze helemaal te gek, of je vindt ze absoluut verschrikkelijk. Ik lig altijd weer in een deuk van die twee.
Ja je mist alleen niks als je bi bent en in bent voor een relatie met zowel een man als een vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb een vraag(mischien een stomme )maar toch
als lesbeau hebben jullie nooit iets van ik mis iet een man want je hoort bij homos dat ze nog wel eens een vrouw eh nemen
Ik denk niet dat er veel homo's zijn die zo denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef peterzx9r het volgende:
is moeilijk voor te slellen ik ben zelf hetro maar een vriend van mij is homo en die wil nog wel eens een vrouw nemen om het zo maar te zeggen
hij zeg dan
das voor de afwisseling
Doe jij 't dan ook wel eens met mannen voor de afwisseling?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef peterzx9r het volgende:
is moeilijk voor te slellen ik ben zelf hetro maar een vriend van mij is homo en die wil nog wel eens een vrouw nemen om het zo maar te zeggen
hij zeg dan
das voor de afwisseling
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe jij 't dan ook wel eens met mannen voor de afwisseling?
Nee, als ik aan een man denk is de pret wel zo ongeveer accuut en heel meteen compleet over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb een vraag(mischien een stomme )maar toch
als lesbeau hebben jullie nooit iets van ik mis iet een man
Of wishful thinking?quote:dit is puur interese
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:55 schreef SCH het volgende:
Ik was gebannend popje, en jij hebt geen eens actie voor me gevoerd
Maar gelukkig keert hij elke keer weer terug op het neSCHtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.
Terwijl ik zo'n zachtaardige inborst hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.
Een vieze man, evenals Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat vinden jullie van erik van dgk
Je zou Ajuu kunnen trachten te tracerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand een ouwe nicht die mij iets zou kunnen vertellen over de begindagen van het aids-tijdperk in nederland en wat dit voor veranderingen teweeg bracht in de mindsetting over bijvoorbeeld vrije seks enzo?
je PM inbox zit volquote:Op maandag 18 juni 2007 01:01 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Maar die is al heel lang niet meer online geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |