Ik ben hollander, en homo. Dus dan is een zeikhomo al snel het resultaat....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
Je bent wel een zeikhomo flower, tis maar goed dat we niet samen gaan.
Dat vind ik nou ook altijd maar wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
WAAR vind ikd e ideale homosexuele man?
Tis zo eenzaam.. hier aan de top....![]()
meer aan de bottom zoeken Yonahquote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Als je nou eerst je fotoboek vult met een foto, dan beoordelen wij wel waar jij je ideale man kunt vinden...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
Ik ben hetrosexueel en snap dit misschien niet maar hoort een riem niet bij de broek te match ipv de schoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
dat hij te veel gezopen heeft en een splaakgeblekje heeft gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
dat hij graag zijn piemel(jizzle) in jou kont (shizzl) en in je mond(fizzle) wil hebben, lees maar eens goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
Of je aandelen hebt bij ABN/AMRO en een voorstander bent van een verkoop aan Barclays of van de opsplitsing...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
dat kan niet, dat is niet eerlijk.... linebear slaat met zijn handtas in het rond
Ben je trouwens wel echt homo als je vanavond niet naar het songfestival gaat kijken
Yes.... gelukkig maar... en we waren zaterdag precies op tijd voor de puntentelling thuis. Dus we hebben het ergste gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.
500.000 van de hoeveel miljoen?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
Ik wilde naar Italië, maar daar kots ik nou op sinds er 500.000 mensen daar gaan staan te roepen dat ik geen rechten heb.
Ter vergelijking, zoveel mensen kwamen hier in de tachtiger jaren nog niet eens op de been bij de demo's tegen de kruisraketten. Die demo's staan hier bekend als grootste demo's ooit in ons land.quote:
Ok, jij ook een statement. Maar denk je dat ze er wakker van liggen?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ter vergelijking, zoveel mensen kwamen hier in de tachtiger jaren nog niet eens op de been bij de demo's tegen de kruisraketten. Die demo's staan hier bekend als grootste demo's ooit in ons land.
Sorry, maar ik wil mijn geld daar niet naar toe brengen als het even kan.
ZIj een statement, ik ook.![]()
Zo ga ik dus ook niet naar Polen bijvoorbeeld. Simpel toch?
Ik vraag toch gewoon iets? Ik vraag toch niet om dat ter discussie te stellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, jij ook een statement. Maar denk je dat ze er wakker van liggen?
En ben je dan duidelijk herkenbaar als lesbiënne?
Dan is het dus geen statement.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, en of ze er wakker van liggen interesseert me eigenlijk niks. Ik wil er niet van wakker liggen, daar gaat het om.
nou, dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef Twoflower het volgende:
Hoe is het eigenlijk op het eiland Lesbos?
Nou dan zit er maar 1 ding op, en dat is daar zelf op onderzoek uitgaan en ons naderhand verslag uitbrengenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, dat zou ik nou ook wel eens willen weten
en ook een vrij tolerante bevolking en houding ten opzichte van niet hetero stellenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat dacht je van IJsland
Volgens mij is daar wel veel zon, en ook zee en strand.
Ik vind Malaga (Spanje) het meest homo vriendelijke plek die ik ooit heb meegemaakt. Een plek waar stelletjes gewoon gearmd rondlopen, waar 80% voor het homo huwelijk is, je niet in een homo bar hoeft te wezen om jezelf te kunnen zijn, en een plek waar je heel gemakkelijk kontact kan maken met gelijkgezinden.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
nou, dan zal ik maar eens een vraag stellen
Weet iemand goede vakantiebestemmingen, qua homovriendelijk?
Of, bestemmingen waar je zeker niet heen moet (behalve streng islamitisch en/of sharia-aanhangende landen, dat krijg ik zelf ook wel verzonnen).
Kort London verslagje dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
Twoflowertje, doe eens Londen-verslag.
Ik vind het redelijk frustrerend dat hij weigert in te gaan op bepaalde vragen om verduidelijking. Ik zou hem het liefst gewoon negeren maar dat kan ik dan weer niet. Ik ben zwakquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
wonderer, wind je niet teveel op over die Aoristus - is een intolerante SP-er die iedere keer weer op homo's begint te foeteren, zal wel een traumaatje hebben opgelopen
Geld niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |