Ik ben hollander, en homo. Dus dan is een zeikhomo al snel het resultaat....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef SCH het volgende:
Je bent wel een zeikhomo flower, tis maar goed dat we niet samen gaan.
Dat vind ik nou ook altijd maar wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
WAAR vind ikd e ideale homosexuele man?
Tis zo eenzaam.. hier aan de top....![]()
meer aan de bottom zoeken Yonahquote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Als je nou eerst je fotoboek vult met een foto, dan beoordelen wij wel waar jij je ideale man kunt vinden...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Yonah het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
Ik ben hetrosexueel en snap dit misschien niet maar hoort een riem niet bij de broek te match ipv de schoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb een collega en laatst viel me op dat zijn riep pastte bij zijn schoenen. Ik verdenk hem er van homo te zijn. Heb ik gelijk?
dat hij te veel gezopen heeft en een splaakgeblekje heeft gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
dat hij graag zijn piemel(jizzle) in jou kont (shizzl) en in je mond(fizzle) wil hebben, lees maar eens goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Als een kerel naar je toe komt en zegt: hee ik wil je shizzle en frizzle voor mijn jizzle. Wat wil hij daarmee zeggen?
Of je aandelen hebt bij ABN/AMRO en een voorstander bent van een verkoop aan Barclays of van de opsplitsing...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef TranceAction het volgende:
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
dat kan niet, dat is niet eerlijk.... linebear slaat met zijn handtas in het rond
Ben je trouwens wel echt homo als je vanavond niet naar het songfestival gaat kijken
Yes.... gelukkig maar... en we waren zaterdag precies op tijd voor de puntentelling thuis. Dus we hebben het ergste gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jazeker. Dan ben je wat mij betreft een echtere homo dan al die nichtjes die wél kijken.
500.000 van de hoeveel miljoen?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
Ik wilde naar Italië, maar daar kots ik nou op sinds er 500.000 mensen daar gaan staan te roepen dat ik geen rechten heb.
Ter vergelijking, zoveel mensen kwamen hier in de tachtiger jaren nog niet eens op de been bij de demo's tegen de kruisraketten. Die demo's staan hier bekend als grootste demo's ooit in ons land.quote:
Ok, jij ook een statement. Maar denk je dat ze er wakker van liggen?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ter vergelijking, zoveel mensen kwamen hier in de tachtiger jaren nog niet eens op de been bij de demo's tegen de kruisraketten. Die demo's staan hier bekend als grootste demo's ooit in ons land.
Sorry, maar ik wil mijn geld daar niet naar toe brengen als het even kan.
ZIj een statement, ik ook.![]()
Zo ga ik dus ook niet naar Polen bijvoorbeeld. Simpel toch?
Ik vraag toch gewoon iets? Ik vraag toch niet om dat ter discussie te stellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, jij ook een statement. Maar denk je dat ze er wakker van liggen?
En ben je dan duidelijk herkenbaar als lesbiënne?
Dan is het dus geen statement.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, en of ze er wakker van liggen interesseert me eigenlijk niks. Ik wil er niet van wakker liggen, daar gaat het om.
nou, dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef Twoflower het volgende:
Hoe is het eigenlijk op het eiland Lesbos?
Nou dan zit er maar 1 ding op, en dat is daar zelf op onderzoek uitgaan en ons naderhand verslag uitbrengenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, dat zou ik nou ook wel eens willen weten
en ook een vrij tolerante bevolking en houding ten opzichte van niet hetero stellenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat dacht je van IJsland
Volgens mij is daar wel veel zon, en ook zee en strand.
Ik vind Malaga (Spanje) het meest homo vriendelijke plek die ik ooit heb meegemaakt. Een plek waar stelletjes gewoon gearmd rondlopen, waar 80% voor het homo huwelijk is, je niet in een homo bar hoeft te wezen om jezelf te kunnen zijn, en een plek waar je heel gemakkelijk kontact kan maken met gelijkgezinden.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
nou, dan zal ik maar eens een vraag stellen
Weet iemand goede vakantiebestemmingen, qua homovriendelijk?
Of, bestemmingen waar je zeker niet heen moet (behalve streng islamitisch en/of sharia-aanhangende landen, dat krijg ik zelf ook wel verzonnen).
Kort London verslagje dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
Twoflowertje, doe eens Londen-verslag.
Ik vind het redelijk frustrerend dat hij weigert in te gaan op bepaalde vragen om verduidelijking. Ik zou hem het liefst gewoon negeren maar dat kan ik dan weer niet. Ik ben zwakquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
wonderer, wind je niet teveel op over die Aoristus - is een intolerante SP-er die iedere keer weer op homo's begint te foeteren, zal wel een traumaatje hebben opgelopen
Geld niet?quote:
Jawel maar ga al met man naar Umbrie en zoveel leuke musicals zijn er toch niet momenteel.quote:
Aw, okee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel maar ga al met man naar Umbrie en zoveel leuke musicals zijn er toch niet momenteel.
Sinds Rent ben ik van weinig nog opgewonden geraakt, misschien Billy Elliot.
Hilarisch. Erg goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
Hoe vond je Avenue?
The Tube = Undergroundquote:Wat is getubed?
Denk je nou echt dat ik dat hier neer zou zetten als ik dat had gedaan?quote:Heb je geneukt?
Fantastisch hoe al die bewegingen synchroon lopen he?quote:
quote:The Tube = Underground
Ja, we vertellen elkaar hier toch alles?quote:Denk je nou echt dat ik dat hier neer zou zetten als ik dat had gedaan?
niet álles hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Fantastisch hoe al die bewegingen synchroon lopen he?
[..]Mind the gap
[..]
Ja, we vertellen elkaar hier toch alles?![]()
Vraag het eens aan je vriendin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat nou aan man? beetje kontje neuken en pikke zuigen.. snap t niet echt..
Nope heb ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je vriendin.
Als je die al hebt.
Lesbos kun je volgens mij beter wegblijven. Turkije is wel een aanrader, niet dat de meerderheid van de mensen iets begrijpt van homoseksualiteit, maar ze doen in ieder geval niet al te gek moeilijk over blijken van affectie tussen mensen van hetzelfde geslacht in het openbaar. En er is natuurlijk een ongelooflijke massa dingen te zien en genoeg mooie stranden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef maedel het volgende:
nou denk ik bij zon-zee-strand niet meteen aan IJsland![]()
Lesbos ben ik aan het onderzoeken![]()
Oké ik zal der meteen even vragen wat er zo fijn aan is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Onthoud het dan even voor het geval dat je er eentje krijgt.
Ik weet niet waarom, maar ik begon zo'n gevoel te krijgen. Weet jij waarom je daar beter weg kunt blijven? Het lijkt er wel op of er een heel women-only oord zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lesbos kun je volgens mij beter wegblijven.
Is ook niks aan man. Dacht je dat het leuk is om homo te zijn???quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat nou aan man? beetje kontje neuken en pikke zuigen.. snap t niet echt..
Als je er niks bij kunt voorstellen, moet je 't maar proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had er toen ik net uit de kast kwam wel moeite mee ja. Vooral omdat degenen die het deden niet wisten dat ik het was. Je kunt met zo'n opmerking onbewust anderen kwetsen. Als je iemand 'neger' noemt, dan kun je van tevoren zien of er geen 'negers' in je buurt zijn, maar met homo's weet je dat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
als iemand een ander homo noemt, vinden jullie dat vervelend? Voel je je dan aangevallen? Nee toch?
Als scheldwoord bedoel je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
als iemand een ander homo noemt, vinden jullie dat vervelend? Voel je je dan aangevallen? Nee toch?
ja, dat vind ik vervelend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
Dudequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je er niks bij kunt voorstellen, moet je 't maar proberen.
Aanrader!![]()
Dat komt om dat de meeste mensen homo's niet normaal vinden, ik vind het ook niet normaal. Maar ik heb niks tegen deze mensen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat vind ik vervelend.
95% wordt het als scheldwoord gebruikt namelijk.
Ik hoef namelijk geen 2 zoenende gozers te zien..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je vindt dat hetero's die vunzigheid ook maar thuis op de bank of in bed moeten doen?
Dan heb je blijkbaar wel iets tegen homo's, en het was tevens geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoef namelijk geen 2 zoenende gozers te zien..
Ja ik vind ook dat Hetero's dat gewoon lekker thuis moeten doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je vindt dat hetero's die vunzigheid ook maar thuis op de bank of in bed moeten doen?
Ik vind zoenende hetero's ook onprettig om naar te kijken, laat die het ook maar thuis doen. En schrap ze eigenlijk ook maar meteen uit films enzo, ik heb geen behoefte om te pas en vooral te onpas met hetero-seks en -liefde geconfronteerd te worden als ik een avondje uit ben in de bioscoop. Alsof dat allemaal maar normaal isquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet aangevallen, maar ik vind het wel debiel. Ik kom veel in voetbalstadions waar dat erg aan de orde is en ik zeg er vaak wel wat van in de trant van: je riep mij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind dat juist leuk, ook van hetero's - wat is er nou mooier dan liefde?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook niet te zien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En als iemand zegt
jij bent echt zo gay![]()
!
Gay = vrolijk
en om homo te zijn hoef je niet gelijk blij en eng te doen, right?
Ik kan het niet goed onder woorden brengen. Het is aan de ene kant het feit dat Grieken best nog wel heel erg homofoob gedrag tentoonspreiden. Dat dan gecombineerd met een onwerkelijk beeld van Lesbos als 'lesbisch eiland'. Het zou mij gewoon niet lekker zitten. Zoals je aangeeft is het onprettig om je de hele tijd rekenschap te moeten geven van wat je niet kunt. Maar het lijkt me evenzeer onprettig om gereduceerd te worden tot uitsluitend je seksualiteit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik begon zo'n gevoel te krijgen. Weet jij waarom je daar beter weg kunt blijven? Het lijkt er wel op of er een heel women-only oord zit.
Ach, als collega's van mij iets raars doen dan zeg ik ook 'dat zal wel iets allochtoons zijn' of 'sorry, maar ik ken jullie hetero-rituelen niet zo'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Alsof mensen "gay" voor vrolijk gebruiken
Natuurlijk niet. En dan nog, mag je iemand uitschelden om een keuze voor een bepaalde levenstijl? Mag je uberhaupt iemand uitschelden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
ik zei wel eens homo zo van
hahaha homo
maar nu vind ik
hahaha nerd beter
want nerd zijn is wel een keuze
Die is vast niet van afgelopen winter...quote:
En keuzes moet je respecterenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zei wel eens homo zo van
hahaha homo
maar nu vind ik
hahaha nerd beter
want nerd zijn is wel een keuze
o dat is toch die met die aparte geluidsopnamesquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
1 naam: Gerard van 't Reve.
"Gay"...
hahaha iemand uitschelden en iets tegen iemand zeggen is toch wat andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dan nog, mag je iemand uitschelden om een keuze voor een bepaalde levenstijl? Mag je uberhaupt iemand uitschelden?
Wat is er mis met "sukkel"?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
hahaha iemand uitschelden en iets tegen iemand zeggen is toch wat anders
bijv. o ik heb de melk over laten koken
dan zeg ik.. o nerd!
niet van o daar loopt een nerd! kom laten wij hem in elkaar slaan![]()
Maar je beledigt er geen nerds of homo's of andere groeperingen mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
sukkel vind ik wel erger dan nerd
Nopequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is vast niet van afgelopen winter...
ik was laatst ergens en daar was een zeer knappe man type fotomodelquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn gaydar is vrij goed ontwikkeld, maar ik heb een keer flink misgegokt en sindsdien ben ik een beetje terughoudendVerder maakt het mij ook weinig uit wat voor geaardheid iemand heeft, als ie maar aardig is.
Ik weet niet eens wat ik zeg. "kut" waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ik hou wel van het Engelse "All-thumbs".
Nouja, nerd is ook wel een beetje een geuzennaam geworden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je beledigt er geen nerds of homo's of andere groeperingen mee.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je beledigt er geen nerds of homo's of andere groeperingen mee.
Ik ben al voorzien, ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
ik was laatst ergens en daar was een zeer knappe man type fotomodellichte ogen, donker haar, getinte huid
en wij zo heel leuk babbelen en zo
en hij kwam nog uit een ver tropisch land ook
dus ik zag ons al helemaal samen in een hangmat of zo
*gaat de deurbel* is het zn vriendje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik was laatst ergens en daar was een zeer knappe man type fotomodellichte ogen, donker haar, getinte huid
en wij zo heel leuk babbelen en zo
en hij kwam nog uit een ver tropisch land ook
dus ik zag ons al helemaal samen in een hangmat of zo
*gaat de deurbel* is het zn vriendje![]()
![]()
![]()
Ja. Nerd zijn is ook genetisch bepaald.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
alsof nerds een bepaalde groeperingen zijn
nee maar hij woont alleen tijdelijk in Nederlandquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
psst, is 't al uit met dat vriendje en heb je z'n contactgegevens?
als nerd dat is dan sukkel ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja. Nerd zijn is ook genetisch bepaald.
En nerds zijn niet bepaald de minste mensen in deze maatschappij, dus, weet wie je schoffeert.
Was een aangekochte documantaire uit 2005 die nogal aan Mama Mia the Musical was opgehangen en een vergelijking aan de hand van software pakket maakte met de hits van 2005 en waar Abba nu zou staanquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef HiZ het volgende:
ja, want daardoor weet ik dat ik het gemist heb
Ik vond de bijdrage van Vince Clark en Andy Bell wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb het opgenomen, was het wat?
Wormen zijn het. Behandel daar dan ook naar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij lezen ze gewoon geen andere posts dan die van hunzelf.
Petitietopic?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Ik word zo verdrietig van dat petitie topic. Alles wordt steeds herhaald: blote snikkel-parade, segregatie en dat homo's zich in een uitzonderingspositie plaatsen...
ze bedoelen dit topicquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Petitietopic?
Oh en voor je vakantieoord dat je zocht voor in beginjaren 80, ik denk Ibiza en Gran Canaria.
Al sinds eind jaren tachtig. Net als Formentera (eilandje onder Ibiza).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer Mykanos was toch volgens mij ook al een gay minded bestemming
Hoezo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het opmerkelijkst vind ik nog wel dat homobars juist schuldig zijn aan discriminatie van hetero's.
Er werd in een topic gezegd dat een homobar de hetero's discrimineert, dat ze er niet naar binnen zouden mogen.quote:
En hoe wordt dat gecontroleerd ? Iedereen moet zich een keer hard laten nemen door de portier of zo ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er werd in een topic gezegd dat een homobar de hetero's discrimineert, dat ze er niet naar binnen zouden mogen.
Was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef SCH het volgende:
Nee, hoe het ik ook probeer, gebeurt maar nooit
Al die leuke marocjes lopen aan me voorbij
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
En hoe wordt dat gecontroleerd ? Iedereen moet zich een keer hard laten nemen door de portier of zo ?
Ik probeer ze te begrijpen en daarna wat common sense bij te brengenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:59 schreef SCH het volgende:
Het zijn bange ventjes.
wonderer hapt ook wel erg, zou ik ook leuk vinden als ik hen was
Omdat de kans dat de mensen waar je dan mee omgaat begrijpen waar je het over hebt een beetje groter is. Het is niet zo leuk om met een hetero collega te praten over 'mannen', want die begrijpen er ten eerste geen reet van en ten tweede vindt 90% het een beetje engl.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef morgane het volgende:
Waarom vinden homo's het stom dat ze als 'anders' beschouwd worden maar willen ze wel hun eigen café's/tijdschriften/verenigingen?
Huisvrouwen, tieners, sporters, etc hebben toch ook hun eigen tijdschriften/verenigingen? En café's is gewoon omdat je in 'normale' café's toch een iets te grote kans hebt een blauwtje te lopen als je eens iemand leuk vindt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef morgane het volgende:
Waarom vinden homo's het stom dat ze als 'anders' beschouwd worden maar willen ze wel hun eigen café's/tijdschriften/verenigingen?
Ben vorige week naar Gran Canaria geweest, Playa des Ingles.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
nou, dan zal ik maar eens een vraag stellen
Weet iemand goede vakantiebestemmingen, qua homovriendelijk?
Of, bestemmingen waar je zeker niet heen moet (behalve streng islamitisch en/of sharia-aanhangende landen, dat krijg ik zelf ook wel verzonnen).
Ik wilde naar Italië, maar daar kots ik nou op sinds er 500.000 mensen daar gaan staan te roepen dat ik geen rechten heb.
Vereisten: zon, zee, strand, niet te veel herrie. Budget en reissoort maakt niet zoveel uit. Hoewel, geen jongerenreizenoord, die leeftijd ben ik voorbij. Liever geen Azië.
Tips zeer welkom.
De rest van het lesbisch zijn heb ik geloof ik wel onder de knie
Het stomme is, ik was 6 weken geleden al op Gran Canaria (Maspalomas, dat wel), en wij hadden niet in de gaten dat dat nu te doen was. Volgend jaar misschien op een ander tijdstip boekenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:03 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Echt een aanrader om een keer naartoe te gaan. De temperatuur was ook erg lekker daar!
Huisvrouwen, tieners en sporters zeggen niet dat ze 'net zo behandeld willen worden als iedereen'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Huisvrouwen, tieners, sporters, etc hebben toch ook hun eigen tijdschriften/verenigingen? En café's is gewoon omdat je in 'normale' café's toch een iets te grote kans hebt een blauwtje te lopen als je eens iemand leuk vindt...
Volgens mij vinden het homo's het helemaal niet stom dat ze als 'anders' beschouwd worden. Ze willen gelijke rechten, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef morgane het volgende:
(ik heb niks tegen homo's hoor, ben zelf bi. Maar vraag het me wel eens af)
Nee, huisvrouwen, tieners en sporters zeggen dat niet, omdat ze al zo behandeld worden. Duh.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Huisvrouwen, tieners en sporters zeggen niet dat ze 'net zo behandeld willen worden als iedereen'.
Ik snap jullie punt wel hoor, tuurlijk is het makkelijker om iemand te vinden in een homocafé, maar ik vind het gewoon een beetje tegenstrijdig.
En je drinkt zeker ook breezahs...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef morgane het volgende:
(ik heb niks tegen homo's hoor, ben zelf bi. Maar vraag het me wel eens af)
nerd (de ~ (m.), ~s)quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een sukkel associeer ik met iets negatiefs, gewoon het laagste wat je kan zakken en nog mislukt ook
een nerd is deels positief, als je een hoog cijfer haalt ben je een nerdals ik hard geleerd heb ben ik een echte nerd
en ja als je iets stoms doet ook
Ja, maar op dat soort sites volgens mij meer praktisch. Overigens is dat niet iets wat alleen bij homo's zo is denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee, ik woon al jaren samen en kom nooit op dat soort sites.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef SlimShady het volgende:
nou ja, het blijft discriminerend.
Dan is het meer de websitehouders die racisme in stand houden? Waarom zou je een filter hebben om afkomsten uit te sluiten?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
Heeft dat met die profielen niet meer te maken met waar ienand toevallig op valt?
Ik kan me voorstellen dat dat bij zo'n site waar de eerste blik een enorm filter is toch wel belangrijk is.
Ja, maar ik wil weten waar die voorkeuren vandaan komen. Waarom zou je een voorkeur hebben voor een bepaald 'ras'?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat op 'hetero' contact sites is. Maar ik kan me daar ook prima voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een bepaald 'ras'. Moet je dan zeggen wat je liever wel hebt, of liever niet? Hoe dan ook, volgens mij is het vooral een voorkeur, en een voorkeur is nou eenmaal altijd discriminerend, want je maakt onderscheid...
Ik denk idd ook dat het voor een deel met smaak te maken heeft, maar smaak komt pas naar voren als je die groepen daadwerkelijk ook ervaren hebt.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het dan toch op smaak uitkomt. Waarom vindt de een spinazie wel lekker en de ander niet, waarom vindt de een een picasso wel mooi en waarom de ander niet.
En waarom wordt een blik snel geworpen? Waar let men dan op ten aanzien van de verschillende afkomsten?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, een blik is toch vrij snel geworpen.
Huh?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat het voor een deel met smaak te maken heeft, maar smaak komt pas naar voren als je die groepen daadwerkelijk ook ervaren hebt.
Jah maar ik heb het eigenlijk ook niet over discriminatie, maar racisme. Het gaat meer over hele groepen mensen uitsluiten en dat ondermoffelen als "Ach het zijn maar voorkeuren he". Maar gelukkig ga je voor een bepaalde type mens (dus gelukkig voor een totaalpakket niet gebaseerd op ras )quote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Uitstraling denk ik. ja, het is discriminerend enzo, maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen dat je op een bepaald type mens (dat hoeft niet per se qua ras te zijn) gewoon minder aantrekkelijk vind.
Is het ook niet discriminerend dat iemand alleen op mannen valt (zeg hett als ik de vergelijking te ver doortrek, want ik weet niet goed of dit nog wel kan)?
Nee niet eens. Mensen zetten het zelf op hun profielen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
.
Zit dat bij de profielenwebsites als een optie er op dan?
Staat dat er? Oeh, wat raar zeg....quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef SlimShady het volgende:
hoi, dit ben ik. ik zoek graag contact met leuke mensen.
maar reageer niet als je neger, jood of besneden bent.
dat is toch absurd? dat je op uiterlijk selecteert is begrijpelijk doet iedereen.
maar je hoeft toch niet openbaar te maken dat bepaalde groepen niet welkom zijn?
Primaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef SlimShady het volgende:
dat is toch absurd? dat je op uiterlijk selecteert is begrijpelijk doet iedereen.
maar je hoeft toch niet openbaar te maken dat bepaalde groepen niet welkom zijn?
Ja, dat vind ik dus ook schofterig. Maar, het heeft volgens mij nog steeds niks met homo zijn te maken. Of wel dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Prima. Jij begrijpt het. Het gaat idd over de openbaarheid van deze uitspraken. Misschien vertelde ik het te complex
![]()
Of het specifiek met homo's te maken heeft. Dat weet ik niet. Ik kom nooit op hetero sites dus ik kan nu even geen vergelijking van maken. Maar ik heb wel steekproefgewijs het idee dat homoseksuelen wat mondiger zijn over voorkeuren en ras en makkelijk deze uitspraken maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook schofterig. Maar, het heeft volgens mij nog steeds niks met homo zijn te maken. Of wel dan?
Of met vooroordelen die er zjn van aziaten zijn klein geschapen en negers juist nietquote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook schofterig. Maar, het heeft volgens mij nog steeds niks met homo zijn te maken. Of wel dan?
Mwa dat is toch geen racisme pas als je aan iemand gaat opdringen om met bepaalde types uit te gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Beste SCH,
Over homoseksualiteit en discriminatie is al veel besproken.
Hoe zit het met homoseksualiteit en racisme? Ik heb er gelukkig nog niks van gemerkt, maar vanuit m'n studie kwam dit dus aan de orde. Het gaat meer om de tendens dat racisme in de homogemeenschap ondergemoffeld wordt onder het kopje "voorkeuren". Hierdoor krijgen bepaalde homoseksuelen het idee dat ze een vrijbrief hebben om in het openbaar of virtueel racistische uitspraken te mogen doen.
Het lijkt algemeen geaccepteerd te worden, aangezien je amper iets van een melding of een meldpunt (bestaat er uberhaupt wel 1?) hoort over dit probleem. Dit maakt de acceptatie van een minderheid binnen een minderheid lastiger.
Ik ben dus van mening dat er geen sprake meer is van voorkeuren als je groepen van diverse afkomsten uitsluit. Zo zie je regelmatig op gayprofielen of uitspraken vanuit het uitgaansleven "geen negers", "geen aziaten" of zelfs "geen blanken". Is dit dus echt puur gerelateerd aan "voorkeuren" of zijn er andere factoren die een rol spelen?
Groetjes,
The Wizz
Het gaat ook niet om het opdringen van bepaalde typen, maar het al vantevoren negatief labelen en uitsluiten van grote mensen op grond van hun ras, huidskleur, afkomst en nationaliteit. Maargoed, uiteindelijk discrimineert iedereen door hun eigen voorkeuren wel. Maar het wordt racisme als je grote groepen afsluit.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa dat is toch geen racisme pas als je aan iemand gaat opdringen om met bepaalde types uit te gaan.
IS het racisme als je aangeeft dat je niet op Chinezen en donkere mensen valt? Vriendschap mee prima, maar ja ieder heeft een eigen voorkeur.
Ik val zelf als een blok op Nederlanders. Why omdat ik de uiterlijke kenmerken gewoon aantrekkelijker vind en het klikt meestal beter met autochtone homo's. Een een halfje is altijd goed te pruimen hoor.
De ene valt op een blonde hunk en de ander juist op een donker harige. Niks mis mee, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het opdringen van bepaalde typen, maar het al vantevoren negatief labelen en uitsluiten van grote mensen op grond van hun ras, huidskleur, afkomst en nationaliteit. Maargoed, uiteindelijk discrimineert iedereen wel.
Beste Wizz,quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Beste SCH,
Over homoseksualiteit en discriminatie is al veel besproken.
Hoe zit het met homoseksualiteit en racisme? Ik heb er gelukkig nog niks van gemerkt, maar vanuit m'n studie kwam dit dus aan de orde. Het gaat meer om de tendens dat racisme in de homogemeenschap ondergemoffeld wordt onder het kopje "voorkeuren". Hierdoor krijgen bepaalde homoseksuelen het idee dat ze een vrijbrief hebben om in het openbaar of virtueel racistische uitspraken te mogen doen.
Het lijkt algemeen geaccepteerd te worden, aangezien je amper iets van een melding of een meldpunt (bestaat er uberhaupt wel 1?) hoort over dit probleem. Dit maakt de acceptatie van een minderheid binnen een minderheid lastiger.
Ik ben dus van mening dat er geen sprake meer is van voorkeuren als je groepen van diverse afkomsten uitsluit. Zo zie je regelmatig op gayprofielen of uitspraken vanuit het uitgaansleven "geen negers", "geen aziaten" of zelfs "geen blanken". Is dit dus echt puur gerelateerd aan "voorkeuren" of zijn er andere factoren die een rol spelen?
Groetjes,
The Wizz
Dat zeg ik toch. Discriminatie gebaseerd op voorkeuren. Kan je er niks aan doen. Doet iedereen wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
De ene valt op een blonde hunk en de ander juist op een donker harige. Niks mis mee, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
Dat is dus racisme, omdat je ze als geheel negatief labelt.quote:Een voorbeeldje. Ik val persoonlijk niet op Chinezen omdat ik de uiterlijk kenmerken niet mooi vind en de meesten zijn te dun naar mijn smaak. En men is over het algemeen vrij kort.
Stel eens een trio voor met een Aziaatquote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben gek op Aziatische mannen - misschien ook omdat ze mij vaak wel zien zitten
Maar ik ben al eeuwen samen met een rasechte Gelderlander.
Nee dat is mijn voorkeur. Iemand mag gerust op mijn uiterlijk kenmerken afwijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Discriminatie gebaseerd op voorkeuren. Kan je er niks aan doen. Doet iedereen wel.
[..]
Dat is dus racisme, omdat je ze als geheel negatief labelt.
Dat is eigenlijk ook mijn conclusie. Uiteindelijk is iedereen een racistquote:Op zondag 20 mei 2007 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Wizz,
Misschien snap ik je vraag niet helemaal en ik ben nog wel degene die op FOK! wordt gezien als iemand die vaak als eerste over vermeend racisme begint. Maar ik denk dat je op zich wel voorkeuren kunt hebben en uitspreken zonder dat daar racistische gevoelens achter zitten. Je kunt een voorkeur hebben voor dikke mannen, voor dunne mannen, voor donkere mannen, voor lange mannen - ik zie het meer in die lijn.
Ik vind het eerlijk gezegd logischer om je voorkeur aan te geven dan je afkeur zoals jij beschrijft vanuit die profielen, dat heeft wel een zweem van uitsluiting en discriminatie.
Ik maak me er verder geen ilussie over dat homo's net zo racistisch, xenofoob en dergelijke zijn dan de rest van de mensheid, terwijl je wellicht vanuit een minderheidspositie iets anders zou verwachte. Er zijn zelfs veel homo's die ik min of meer homofoob vind.
Hoop dat je dit een antwoord vindt.
liefs
SCH
Dat is ook racisme. Racisme is niet iets wat alleen bij blanken van toepassing is.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee dat is mijn voorkeur. Iemand mag gerust op mijn uiterlijk kenmerken afwijzen.
Overigens er zijn wel soms leuke homoseksuele Chinezen hoor, ken er een maar die valt als een blok op donkere mannen. Wat is dat dan![]()
Ik houd niet van trio's en het is ook niet nodig.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Stel eens een trio voor met een Aziaat![]()
Kom op man. Iedereen valt op een bepaald type, het gaat natuurlijk uiteindelijk om het innerlijk maar het oog wil ook wat in het begin.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat is ook racisme. Racisme is niet iets wat alleen bij blanken van toepassing is.
Tuurlijk niks mis mee, maar het blijft gewoon racismequote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kom op man. Iedereen valt op een bepaald typet, het gaat natuurlijk uiteindelijk om het innerlijk maar het oog wil ook wat in het begin.
Dat vraagt wizzard volgens mij ook van niemand. Het gaat meer om het feit dat iemand bij voorkeur al een groep afwijst. Ik vind dat op zich ook vrij simpel. Het gebeurt niet zelden dat mensen verliefd worden op een type waarvan ze dat eerder niet voor mogelijk hadden gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef samjustme het volgende:
Waarom zou je genoegen nemen met iets waar je niet op valt?
Zo werkt het nou eenmaal. Meestal val je juist op de laatse persoon op aarde waarvan je verwacht had verliefd op te worden. En warvan je dacht dat hij het type niet was.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vraagt wizzard volgens mij ook van niemand. Het gaat meer om het feit dat iemand bij voorkeur al een groep afwijst. Ik vind dat op zich ook vrij simpel. Het gebeurt niet zelden dat mensen verliefd worden op een type waarvan ze dat eerder niet voor mogelijk hadden gehouden.
Heb je dan lieve wizarddragontje voor je vriend gedate met Chinezen, donkere gozers, latino's en blankenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk niks mis mee, maar het blijft gewoon racisme
Dan is het toch gewoon een beetje dom om van tevoren groepen uit te sluiten?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal. Meestal val je juist op de laatse persoon op aarde waarvan je verwacht had verliefd op te worden. En warvan je dacht dat hij het type niet was.
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel gedatequote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je dan liever wizarddragontje voor je vriend gedate met Chinezen, donkere gozers, latino's en blanken![]()
Nou aan de ene kant wel en aan de andere kant toch ook niet. Mensen streven nou eenmaal iets onbereikbaars. Vroeger dacht ik er niet aan dat ik op iemand zou vallen met een sterke vrouwelijke kant, tegenwoordig sluit ik dat niet meer uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een beetje dom om van tevoren groepen uit te sluiten?
Ken je de show Avenue Q? Zit een geweldig nummer in: "Everyone's a little bit racist."quote:Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook mijn conclusie. Uiteindelijk is iedereen een racist.
Als je niet op negroide mensen valt, is dat geoorloofd onderscheid en dus geen discriminatie. Huidskleur/ras heeft dan namelijk wel degelijk iets te maken met de keuze voor die persoon (vgl een baan, waarbij huidskleur niet van belang is en afwijzing dus ongeoorloofd onderscheid is).quote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef SlimShady het volgende:
nou ja, het blijft discriminerend.
Als je seks wil met iemand (en ik neem toch maar aan dat dit profiel niet "vriendschap" of "relatie" heeft ingevuld), wil je dat toch met iemand waar je geil van wordt?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef SlimShady het volgende:
ja, mensen moeten het ook zelf weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je seks wil met iemand (en ik neem toch maar aan dat dit profiel niet "vriendschap" of "relatie" heeft ingevuld), wil je dat toch met iemand waar je geil van wordt?
Nou ja als het om een meisje was gegaan dat aan Miss Nederland verkiezing had deelgenomen had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het verband tussen die vleeskeuring en "normaal" niet zo goed.
Hmnee.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ken je de show Avenue Q? Zit een geweldig nummer in: "Everyone's a little bit racist."![]()
"normaal"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef Stroekie het volgende: We willen juist laten zien dat homoseksualiteit heel normaal is."
Ze moeten een grote bom op Urk gooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar zijn we toch minder tolerant in Nederland dan we zouden moeten zijn
en zo'n 10 procent van die mensen hangt dan dan echt aan en drukt zo'n stempel en de rest durft niet af te haken in verband met de sociale controlequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze moeten een grote bom op Urk gooien.
In mijn jeugd zat ik op een basisschool in een soortgelijk gat. 1/4 van de mensen die in een dergelijk dorp wonen kun je zonder gewetensbezwaren afslachten. Ik heb wat dit betreft nooit mijn mening gematigd.
Geen kansberekening? Hoezo niet? Ivm gokken of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Ik ben dan niet homo maar ik vind Urk wel een achterlijk dorp
Ik heb zelf iemand daaruit in de klas, en die mag geen kansberekening bij Wiskunde maken van het geloof
Zulke dorpen als Staphorst of Urk gewoon plat gooien![]()
Denk eerder dat "kans" niet bestaat, omdat God in alles voorziet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geen kansberekening? Hoezo niet? Ivm gokken of zo?
Dat ze in dergelijke flauwekul geloven kan me wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Ik ben dan niet homo maar ik vind Urk wel een achterlijk dorp
Ik heb zelf iemand daaruit in de klas, en die mag geen kansberekening bij Wiskunde maken van het geloof
Zulke dorpen als Staphorst of Urk gewoon plat gooien![]()
Dan doen ze dus ook niet aan Statistiek? Doen ze tenminste nog íets goed... ;-)quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk eerder dat "kans" niet bestaat, omdat God in alles voorziet.
Ben je van plan de teletijdmachine te nemen naar 1980? In dat geval heb ik geen vakantietips maar wel een financiele: leen voor weinig een berg dollars (wel oude biljetten) en ga stock broken op Wall Street; met een beetje insidertrading kan je veel geld verdienen denk ik. Al moet je niet te grote transacties doen, anders verander je het verleden te erg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:Weet iemand waar je in de eerste helft van de jaren tachtig "veilig" op vakantie kon? Hoeft niet per se echt homo-georienteerd te zijn, als je je maar een beetje veilig kon voelen en kon flirten zonder dat je een dreun kreeg. Ergens waar de zon keihard schijnt.
Nee, Wonderer schrijft verhalen. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar gaat geloof ik over een homo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Ben je van plan de teletijdmachine te nemen naar 1980? In dat geval heb ik geen vakantietips maar wel een financiele: leen voor weinig een berg dollars (wel oude biljetten) en ga stock broken op Wall Street; met een beetje insidertrading kan je veel geld verdienen denk ik. Al moet je niet te grote transacties doen, anders verander je het verleden te erg...
IEMAND moet toch het exacte werk doen, omdat jij niet gedisciplineerd genoeg kan denken?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, Wonderer schrijft verhalen. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar gaat geloof ik over een homo.
Wat is jouw ding dan wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
OH ja, die heb ik wel eens gelezen. Niet helemaal mijn ding maar wel leuk dat je dat doet
Vind je het dan niet frusterend dat in heel weinig van die literatuur "echte" homo's voorkomen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Heel veel literatuur, ben een bezeten lezer.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in mijn schooltijd wel wat coming-out verhalen qua literatuur wíllen lezen, maar het nooit gedurfd.
Ow. Maar het zijn hele mooie boeken hoor. Ik geef ze lekker toch voor als iemand anders geinteresseerd isquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik was er vooral nieuwsgierig naar toen ik zelf nog niet out was.
Kijk dan hebben we het ergens overquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow. Maar het zijn hele mooie boeken hoor. Ik geef ze lekker toch voor als iemand anders geinteresseerd is
Gebr. van Ted van Lieshout
De dagen van de Bluegrass liefde en het vervolg Ons derde lichaam van Edward van de Vendel
Het vuile mes van Henk van Kerkwijk (speelt zich in de Gouden eeuw af)
Schijnbewegingen van Floortje Zwigtman (1894, met oa Oscar Wilde als bijfiguur) over een jongenshoer in victoriaans London
Ik ben nu bezig in het vervolg, Tegenspel. Ook mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk dan hebben we het ergens over
Dat boek van Ted is geweldig en Schijnbewegingen ook.
Waarom niet? D'r lopen er genoeg rond. (En dan bedoel ik niet alleen de mannen die hun hoofd kaalscheren.)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
homo en skinhead zijn, gaat dat samen?
naar aanleiding van een topic van SCH in ONZquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarom niet? D'r lopen er genoeg rond. (En dan bedoel ik niet alleen de mannen die hun hoofd kaalscheren.)
daar is juist een hele stroming van, al moet ik zeggen dat de gaygabber stroming groter isquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
homo en skinhead zijn, gaat dat samen?
Ik vind Tegenspel minder dan Schijnbewegingen (het komt vooral heel erg als "kijk eens hoe goed ik research heb gepleegd!") op me over en sommige dingen in haar stijl storen me gewoon. Maar ik vind het wel leuk om te lezen (nu in bezig).quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef SCH het volgende:
Okay, dat kreeg namelijk niet zulke hele goede recensies. In de jeugdliteratuur is er trouwens een hele aardige lading boeken waarin het thema vrij fijnzinnig langs komt zeilen.
Auteurs die ik je kan aanraden verder zijn Aidan Chambers (o.a. je kunt dansen op mijn graf, maar ook De Tolbrug en vooral Peter Pohl (we noemen hem anna en Jan mijn vriend) en natuurlijk De Bijenkoningin van Veronica Hazelhoff en De Trimbaan van Imme Dros. Ik heb vrij lang jeugdliteratuur gerecenseerd voor o.a. homobladen en daar zitten juweeltjes bij die vaak niet zo expliciet zijn.
Verdorie, nou moeten we het een maand zonder The Big Cheese doen...quote:Op maandag 28 mei 2007 08:11 schreef yvonne het volgende:
PJORourke en SCH negeren alle waarschuwingen, beide een maand weg.
dat hij zulks ook niet in z'n vakantie plantquote:Op maandag 28 mei 2007 10:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Verdorie, nou moeten we het een maand zonder The Big Cheese doen...
Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
Het lijkt er de laatste tijd wel op alsof de klok steeds sneller terug gezet wordt en de acceptatie met rasse schreden afneemt. Dus ook hier blijft de behoefte aan massifestaties groot en vindt ik dat ik gezien de recente gebeurtenissen dit jaar wel eens m'n neus op roze zaterdag zal moeten laten zien
sterker nog, jij hebt me op het idee gebrachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.
Stelletje neanderthalen pff.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef linebear het volgende:
Gisteren weer een mooi staaltje 'kutmarokaantjes' meegemaakt...
Ik was met mijn vriend naar de sneak in de Arena geweest. Sta nog met wat vrienden te praten en neem afscheid van mijn vriend. Geef hem normaal een paar zoenen (echt geen tongzoen of zo). Vriend loopt naar de metro en wordt daar belaagt door 3 klote marokaantjes die naar hem lopen te schreeuwen. Was het lekker om die vent te zoenen.... moeten we je in elkaar slaan en zulk soort onzin kwam er uit hun strot..... Gelukkig kwam de metro snel en stapten zij niet in
Wat zijn we toch weer tolerant.... de hufters
hihiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef TranceAction het volgende:
Is er iemand hier na een wild feest ingespoten met een verdacht goedje?
He! Niks mis met Neanderthalers!quote:
Nopequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand het boek Je lust of je leven?
Wat ik me afvraag SCH, Vind jij het Boffen als je mag Baffen of hou je niet van Blote Bipsen Beffen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef SCH het volgende:
Welke musicals moet ik zien in Londen?
Is het songfestival typical gay?
Scheren homo's hun schaamhaar...?
Hoe vertel ik het mijn tante?
Deeltje 15 alweer. Stel hier al je vragen over homoseksualiteit die je nooit durfde te stellen.
[afbeelding]
Waarom zou dat anders zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef superworm het volgende:
Is 't voor homo's net zo lekker als voor hetero's om anaal te penetreren?
zo groot zijn de verschillen tussen een mannenbibs en vrouwenbibs nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef superworm het volgende:
Is 't voor homo's net zo lekker als voor hetero's om anaal te penetreren?
Hoewel de mannenbips natuurlijk wel veel esthetisch verantwoorder is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo groot zijn de verschillen tussen een mannenbibs en vrouwenbibs niet![]()
Eh, nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand het boek Je lust of je leven?
Theo en Thea over accepetatie van homoseksualiteitquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die dat denkt dus.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef KENJIJDEZE het volgende:
krijg je poep in je dop als je bang bang anus doet?
Ik heb een grafhekel aan die twee, maar op zich wel cool hoe ze ermee omgaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Theo en Thea over accepetatie van homoseksualiteit
Ja, of je vindt ze helemaal te gek, of je vindt ze absoluut verschrikkelijk. Ik lig altijd weer in een deuk van die twee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan die twee, maar op zich wel cool hoe ze ermee omgaan.
Huub Stapel is dan wel weer helemaal geweldig... uit welk jaar was dit?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, of je vindt ze helemaal te gek, of je vindt ze absoluut verschrikkelijk. Ik lig altijd weer in een deuk van die twee.
Ja je mist alleen niks als je bi bent en in bent voor een relatie met zowel een man als een vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb een vraag(mischien een stomme )maar toch
als lesbeau hebben jullie nooit iets van ik mis iet een man want je hoort bij homos dat ze nog wel eens een vrouw eh nemen
Ik denk niet dat er veel homo's zijn die zo denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef peterzx9r het volgende:
is moeilijk voor te slellen ik ben zelf hetro maar een vriend van mij is homo en die wil nog wel eens een vrouw nemen om het zo maar te zeggen
hij zeg dan
das voor de afwisseling
Doe jij 't dan ook wel eens met mannen voor de afwisseling?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef peterzx9r het volgende:
is moeilijk voor te slellen ik ben zelf hetro maar een vriend van mij is homo en die wil nog wel eens een vrouw nemen om het zo maar te zeggen
hij zeg dan
das voor de afwisseling
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Doe jij 't dan ook wel eens met mannen voor de afwisseling?
Nee, als ik aan een man denk is de pret wel zo ongeveer accuut en heel meteen compleet over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb een vraag(mischien een stomme )maar toch
als lesbeau hebben jullie nooit iets van ik mis iet een man
Of wishful thinking?quote:dit is puur interese
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:55 schreef SCH het volgende:
Ik was gebannend popje, en jij hebt geen eens actie voor me gevoerd
Maar gelukkig keert hij elke keer weer terug op het neSCHtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.
Terwijl ik zo'n zachtaardige inborst hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat wordt jij vaak verbannen, SCH.
Een vieze man, evenals Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat vinden jullie van erik van dgk
Je zou Ajuu kunnen trachten te tracerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand een ouwe nicht die mij iets zou kunnen vertellen over de begindagen van het aids-tijdperk in nederland en wat dit voor veranderingen teweeg bracht in de mindsetting over bijvoorbeeld vrije seks enzo?
je PM inbox zit volquote:Op maandag 18 juni 2007 01:01 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Maar die is al heel lang niet meer online geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |