abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 20:36:27 #151
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49583488
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef SlimShady het volgende:
nou ja, het blijft discriminerend.
Ja, maar op dat soort sites volgens mij meer praktisch. Overigens is dat niet iets wat alleen bij homo's zo is denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee, ik woon al jaren samen en kom nooit op dat soort sites.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zondag 20 mei 2007 @ 20:37:39 #152
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_49583543
Ik heb geen idee hoe dat op 'hetero' contact sites is. Maar ik kan me daar ook prima voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een bepaald 'ras'. Moet je dan zeggen wat je liever wel hebt, of liever niet? Hoe dan ook, volgens mij is het vooral een voorkeur, en een voorkeur is nou eenmaal altijd discriminerend, want je maakt onderscheid...
pi_49583597
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
Heeft dat met die profielen niet meer te maken met waar ienand toevallig op valt?
Ik kan me voorstellen dat dat bij zo'n site waar de eerste blik een enorm filter is toch wel belangrijk is.
Dan is het meer de websitehouders die racisme in stand houden? Waarom zou je een filter hebben om afkomsten uit te sluiten?
pi_49583701
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat op 'hetero' contact sites is. Maar ik kan me daar ook prima voorstellen dat iemand een voorkeur heeft voor een bepaald 'ras'. Moet je dan zeggen wat je liever wel hebt, of liever niet? Hoe dan ook, volgens mij is het vooral een voorkeur, en een voorkeur is nou eenmaal altijd discriminerend, want je maakt onderscheid...
Ja, maar ik wil weten waar die voorkeuren vandaan komen. Waarom zou je een voorkeur hebben voor een bepaald 'ras'?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:44:14 #155
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49583814
Ik denk dat het dan toch op smaak uitkomt. Waarom vindt de een spinazie wel lekker en de ander niet, waarom vindt de een een picasso wel mooi en waarom de ander niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49583948
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het dan toch op smaak uitkomt. Waarom vindt de een spinazie wel lekker en de ander niet, waarom vindt de een een picasso wel mooi en waarom de ander niet.
Ik denk idd ook dat het voor een deel met smaak te maken heeft, maar smaak komt pas naar voren als je die groepen daadwerkelijk ook ervaren hebt.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:49:26 #157
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49584030
Nou, een blik is toch vrij snel geworpen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49584129
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, een blik is toch vrij snel geworpen.
En waarom wordt een blik snel geworpen? Waar let men dan op ten aanzien van de verschillende afkomsten?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:54:39 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49584301
Uitstraling denk ik. ja, het is discriminerend enzo, maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen dat je een bepaald type mens (dat hoeft niet per se qua ras te zijn) gewoon minder aantrekkelijk vind.

Is het ook niet discriminerend dat iemand alleen op mannen valt (zeg hett als ik de vergelijking te ver doortrek, want ik weet het niet zo goed )?
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:56:17 #160
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49584386
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik denk idd ook dat het voor een deel met smaak te maken heeft, maar smaak komt pas naar voren als je die groepen daadwerkelijk ook ervaren hebt.
Huh?
Hoezo dat nou? Ik heb me nooit aangetrokken gevoeld tot donkere vrouwen. Dat kan toch?
Ik ervaar dat verder niet als rascisme, maar meer als een feit eigenlijk.

Maar nogmaals, volgens mij heeft het niets met homosexualiteit te maken...
Zit dat bij de profielenwebsites als een optie er op dan?
pi_49584424
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Uitstraling denk ik. ja, het is discriminerend enzo, maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen dat je op een bepaald type mens (dat hoeft niet per se qua ras te zijn) gewoon minder aantrekkelijk vind.

Is het ook niet discriminerend dat iemand alleen op mannen valt (zeg hett als ik de vergelijking te ver doortrek, want ik weet niet goed of dit nog wel kan )?
Jah maar ik heb het eigenlijk ook niet over discriminatie, maar racisme. Het gaat meer over hele groepen mensen uitsluiten en dat ondermoffelen als "Ach het zijn maar voorkeuren he". Maar gelukkig ga je voor een bepaalde type mens (dus gelukkig voor een totaalpakket niet gebaseerd op ras ) .
pi_49584501
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef maedel het volgende:

[..]

.
Zit dat bij de profielenwebsites als een optie er op dan?
Nee niet eens. Mensen zetten het zelf op hun profielen.
pi_49584526
hoi, dit ben ik. ik zoek graag contact met leuke mensen.
maar reageer niet als je neger, jood of besneden bent.

dat is toch absurd? dat je op uiterlijk selecteert is begrijpelijk doet iedereen.
maar je hoeft toch niet openbaar te maken dat bepaalde groepen niet welkom zijn?
  zondag 20 mei 2007 @ 21:01:00 #164
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49584613
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef SlimShady het volgende:

dat is toch absurd? dat je op uiterlijk selecteert is begrijpelijk doet iedereen.
maar je hoeft toch niet openbaar te maken dat bepaalde groepen niet welkom zijn?
Staat dat er? Oeh, wat raar zeg....
Ja, ik ben een beetje bleu wat die dingen betreft, ik kom nooit op dat soort sites.
Kunnen ze niet beter zeggen waar ze wel op vallen ipv waar ze niet op vallen?
pi_49584636
quote:

Prima . Jij begrijpt het. Het gaat idd over de openbaarheid van deze uitspraken. Misschien vertelde ik het te complex
  zondag 20 mei 2007 @ 21:04:28 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49584757
Ik vind het wel beledigend om het zo neer te zetten, dat wel. Ik zou het ook nooit doen (ook omdat ik niet denk dat een bepaald ras helemaal geen aantrekkelijke mensen bevat ).
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:06:41 #167
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49584865
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Prima . Jij begrijpt het. Het gaat idd over de openbaarheid van deze uitspraken. Misschien vertelde ik het te complex
Ja, dat vind ik dus ook schofterig. Maar, het heeft volgens mij nog steeds niks met homo zijn te maken. Of wel dan?
pi_49584993
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook schofterig. Maar, het heeft volgens mij nog steeds niks met homo zijn te maken. Of wel dan?
Of het specifiek met homo's te maken heeft. Dat weet ik niet. Ik kom nooit op hetero sites dus ik kan nu even geen vergelijking van maken. Maar ik heb wel steekproefgewijs het idee dat homoseksuelen wat mondiger zijn over voorkeuren en ras en makkelijk deze uitspraken maken.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:10:37 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49585033
Misschien omdat ze (sommigen) wat sneller "to the point" willen komen.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:11:56 #170
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_49585088
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef maedel het volgende:

[..]

Of met vooroordelen die er zjn van aziaten zijn klein geschapen en negers juist niet
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 20 mei 2007 @ 21:23:33 #171
155571 samjustme
S hartje M
pi_49585511
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Beste SCH,

Over homoseksualiteit en discriminatie is al veel besproken.

Hoe zit het met homoseksualiteit en racisme? Ik heb er gelukkig nog niks van gemerkt, maar vanuit m'n studie kwam dit dus aan de orde. Het gaat meer om de tendens dat racisme in de homogemeenschap ondergemoffeld wordt onder het kopje "voorkeuren". Hierdoor krijgen bepaalde homoseksuelen het idee dat ze een vrijbrief hebben om in het openbaar of virtueel racistische uitspraken te mogen doen.
Het lijkt algemeen geaccepteerd te worden, aangezien je amper iets van een melding of een meldpunt (bestaat er uberhaupt wel 1?) hoort over dit probleem. Dit maakt de acceptatie van een minderheid binnen een minderheid lastiger.
Ik ben dus van mening dat er geen sprake meer is van voorkeuren als je groepen van diverse afkomsten uitsluit. Zo zie je regelmatig op gayprofielen of uitspraken vanuit het uitgaansleven "geen negers", "geen aziaten" of zelfs "geen blanken". Is dit dus echt puur gerelateerd aan "voorkeuren" of zijn er andere factoren die een rol spelen?

Groetjes,
The Wizz
Mwa dat is toch geen racisme pas als je aan iemand gaat opdringen om met bepaalde types uit te gaan.

IS het racisme als je aangeeft dat je niet op Chinezen en donkere mensen valt? Vriendschap mee prima, maar ja ieder heeft een eigen voorkeur.

Ik val zelf als een blok op Nederlanders. Why omdat ik de uiterlijke kenmerken gewoon aantrekkelijker vind en het klikt meestal beter met autochtone homo's. Een een halfje is altijd goed te pruimen hoor.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_49585925
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:

[..]

Mwa dat is toch geen racisme pas als je aan iemand gaat opdringen om met bepaalde types uit te gaan.

IS het racisme als je aangeeft dat je niet op Chinezen en donkere mensen valt? Vriendschap mee prima, maar ja ieder heeft een eigen voorkeur.

Ik val zelf als een blok op Nederlanders. Why omdat ik de uiterlijke kenmerken gewoon aantrekkelijker vind en het klikt meestal beter met autochtone homo's. Een een halfje is altijd goed te pruimen hoor.
Het gaat ook niet om het opdringen van bepaalde typen, maar het al vantevoren negatief labelen en uitsluiten van grote mensen op grond van hun ras, huidskleur, afkomst en nationaliteit. Maargoed, uiteindelijk discrimineert iedereen door hun eigen voorkeuren wel. Maar het wordt racisme als je grote groepen afsluit.
pi_49586017
Oeps, een vraag
  zondag 20 mei 2007 @ 21:38:52 #174
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586092
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om het opdringen van bepaalde typen, maar het al vantevoren negatief labelen en uitsluiten van grote mensen op grond van hun ras, huidskleur, afkomst en nationaliteit. Maargoed, uiteindelijk discrimineert iedereen wel.
De ene valt op een blonde hunk en de ander juist op een donker harige. Niks mis mee, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.

Een voorbeeldje. Ik val persoonlijk niet op Chinezen omdat ik de uiterlijk kenmerken niet mooi vind en de meesten zijn te dun naar mijn smaak. En men is over het algemeen vrij kort.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_49586144
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Beste SCH,

Over homoseksualiteit en discriminatie is al veel besproken.

Hoe zit het met homoseksualiteit en racisme? Ik heb er gelukkig nog niks van gemerkt, maar vanuit m'n studie kwam dit dus aan de orde. Het gaat meer om de tendens dat racisme in de homogemeenschap ondergemoffeld wordt onder het kopje "voorkeuren". Hierdoor krijgen bepaalde homoseksuelen het idee dat ze een vrijbrief hebben om in het openbaar of virtueel racistische uitspraken te mogen doen.
Het lijkt algemeen geaccepteerd te worden, aangezien je amper iets van een melding of een meldpunt (bestaat er uberhaupt wel 1?) hoort over dit probleem. Dit maakt de acceptatie van een minderheid binnen een minderheid lastiger.
Ik ben dus van mening dat er geen sprake meer is van voorkeuren als je groepen van diverse afkomsten uitsluit. Zo zie je regelmatig op gayprofielen of uitspraken vanuit het uitgaansleven "geen negers", "geen aziaten" of zelfs "geen blanken". Is dit dus echt puur gerelateerd aan "voorkeuren" of zijn er andere factoren die een rol spelen?

Groetjes,
The Wizz
Beste Wizz,

Misschien snap ik je vraag niet helemaal en ik ben nog wel degene die op FOK! wordt gezien als iemand die vaak als eerste over vermeend racisme begint. Maar ik denk dat je op zich wel voorkeuren kunt hebben en uitspreken zonder dat daar racistische gevoelens achter zitten. Je kunt een voorkeur hebben voor dikke mannen, voor dunne mannen, voor donkere mannen, voor lange mannen - ik zie het meer in die lijn.

Ik vind het eerlijk gezegd logischer om je voorkeur aan te geven dan je afkeur zoals jij beschrijft vanuit die profielen, dat heeft wel een zweem van uitsluiting en discriminatie.

Ik maak me er verder geen ilussie over dat homo's net zo racistisch, xenofoob en dergelijke zijn dan de rest van de mensheid, terwijl je wellicht vanuit een minderheidspositie iets anders zou verwachte. Er zijn zelfs veel homo's die ik min of meer homofoob vind.

Hoop dat je dit een antwoord vindt.

liefs
SCH
pi_49586204
Ik ben gek op Aziatische mannen - misschien ook omdat ze mij vaak wel zien zitten

Maar ik ben al eeuwen samen met een rasechte Gelderlander.
pi_49586213
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef samjustme het volgende:

[..]

De ene valt op een blonde hunk en de ander juist op een donker harige. Niks mis mee, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
Dat zeg ik toch. Discriminatie gebaseerd op voorkeuren. Kan je er niks aan doen. Doet iedereen wel.
quote:
Een voorbeeldje. Ik val persoonlijk niet op Chinezen omdat ik de uiterlijk kenmerken niet mooi vind en de meesten zijn te dun naar mijn smaak. En men is over het algemeen vrij kort.
Dat is dus racisme, omdat je ze als geheel negatief labelt.

Maar goed zoals ik al zeg. Uiteindelijk discrimineert iedereen wel en eigenlijk zijn we allemaal wel racisten.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:42:16 #178
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586230
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben gek op Aziatische mannen - misschien ook omdat ze mij vaak wel zien zitten

Maar ik ben al eeuwen samen met een rasechte Gelderlander.
Stel eens een trio voor met een Aziaat
  zondag 20 mei 2007 @ 21:43:48 #179
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586292
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. Discriminatie gebaseerd op voorkeuren. Kan je er niks aan doen. Doet iedereen wel.
[..]

Dat is dus racisme, omdat je ze als geheel negatief labelt.
Nee dat is mijn voorkeur. Iemand mag gerust op mijn uiterlijk kenmerken afwijzen.
Overigens er zijn wel soms leuke homoseksuele Chinezen hoor, ken er een maar die valt als een blok op donkere mannen. Wat is dat dan
pi_49586294
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Wizz,

Misschien snap ik je vraag niet helemaal en ik ben nog wel degene die op FOK! wordt gezien als iemand die vaak als eerste over vermeend racisme begint. Maar ik denk dat je op zich wel voorkeuren kunt hebben en uitspreken zonder dat daar racistische gevoelens achter zitten. Je kunt een voorkeur hebben voor dikke mannen, voor dunne mannen, voor donkere mannen, voor lange mannen - ik zie het meer in die lijn.

Ik vind het eerlijk gezegd logischer om je voorkeur aan te geven dan je afkeur zoals jij beschrijft vanuit die profielen, dat heeft wel een zweem van uitsluiting en discriminatie.

Ik maak me er verder geen ilussie over dat homo's net zo racistisch, xenofoob en dergelijke zijn dan de rest van de mensheid, terwijl je wellicht vanuit een minderheidspositie iets anders zou verwachte. Er zijn zelfs veel homo's die ik min of meer homofoob vind.

Hoop dat je dit een antwoord vindt.

liefs
SCH
Dat is eigenlijk ook mijn conclusie. Uiteindelijk is iedereen een racist .
pi_49586389
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef samjustme het volgende:

[..]

Nee dat is mijn voorkeur. Iemand mag gerust op mijn uiterlijk kenmerken afwijzen.
Overigens er zijn wel soms leuke homoseksuele Chinezen hoor, ken er een maar die valt als een blok op donkere mannen. Wat is dat dan
Dat is ook racisme. Racisme is niet iets wat alleen bij blanken van toepassing is.
pi_49586473
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:

[..]

Stel eens een trio voor met een Aziaat
Ik houd niet van trio's en het is ook niet nodig.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:51:42 #183
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586577
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:46 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat is ook racisme. Racisme is niet iets wat alleen bij blanken van toepassing is.
Kom op man. Iedereen valt op een bepaald type, het gaat natuurlijk uiteindelijk om het innerlijk maar het oog wil ook wat in het begin.

Waarom zou je genoegen nemen met iets waar je niet op valt?
pi_49586629
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef samjustme het volgende:

[..]

Kom op man. Iedereen valt op een bepaald typet, het gaat natuurlijk uiteindelijk om het innerlijk maar het oog wil ook wat in het begin.
Tuurlijk niks mis mee, maar het blijft gewoon racisme
pi_49586667
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:51 schreef samjustme het volgende:

Waarom zou je genoegen nemen met iets waar je niet op valt?
Dat vraagt wizzard volgens mij ook van niemand. Het gaat meer om het feit dat iemand bij voorkeur al een groep afwijst. Ik vind dat op zich ook vrij simpel. Het gebeurt niet zelden dat mensen verliefd worden op een type waarvan ze dat eerder niet voor mogelijk hadden gehouden.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:59:37 #186
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586890
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vraagt wizzard volgens mij ook van niemand. Het gaat meer om het feit dat iemand bij voorkeur al een groep afwijst. Ik vind dat op zich ook vrij simpel. Het gebeurt niet zelden dat mensen verliefd worden op een type waarvan ze dat eerder niet voor mogelijk hadden gehouden.
Zo werkt het nou eenmaal. Meestal val je juist op de laatse persoon op aarde waarvan je verwacht had verliefd op te worden. En warvan je dacht dat hij het type niet was.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:00:42 #187
155571 samjustme
S hartje M
pi_49586930
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Tuurlijk niks mis mee, maar het blijft gewoon racisme
Heb je dan lieve wizarddragontje voor je vriend gedate met Chinezen, donkere gozers, latino's en blanken

[ Bericht 2% gewijzigd door samjustme op 20-05-2007 22:19:42 ]
pi_49586987
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:

[..]

Zo werkt het nou eenmaal. Meestal val je juist op de laatse persoon op aarde waarvan je verwacht had verliefd op te worden. En warvan je dacht dat hij het type niet was.
Dan is het toch gewoon een beetje dom om van tevoren groepen uit te sluiten?
pi_49587113
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:

[..]

Heb je dan liever wizarddragontje voor je vriend gedate met Chinezen, donkere gozers, latino's en blanken
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel gedate . 6 keer ofzo, wat verstaat men onder een date? Maar als ik zo terugevalueer was ik destijds ook racistisch bezig, want het waren voornamelijk blanken en indo's. Niet dat ik me afsluit van de rest, maar het is wel opvallend.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:15:40 #190
155571 samjustme
S hartje M
pi_49587490
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan is het toch gewoon een beetje dom om van tevoren groepen uit te sluiten?
Nou aan de ene kant wel en aan de andere kant toch ook niet. Mensen streven nou eenmaal iets onbereikbaars. Vroeger dacht ik er niet aan dat ik op iemand zou vallen met een sterke vrouwelijke kant, tegenwoordig sluit ik dat niet meer uit.
pi_49587708
voordat je over racisme begint kun je je beter eens gaan verdiepen in het verschijnsel fetishisme, want dat is wat meestal dit soort specifieke eisen veroorzaakt, niet de afkomst van de persoon maar de fantasie die je iemand op kunt plakken.
pi_49587715
Maar goed volgende vraag . Iets luchtigs.

Wat maakt een date een echte date?

Ik ben van mening dat een echte date geen zin heeft als je in een discotheek met elkaar hebt afgesproken. Je hoort 9 van de 10 keer elkaar toch niet door het gedreun, dus een fatsoenlijk gesprek werkt daar niet. Het is ook niet echt een date, maar gewoon uitgaan om maar te zwijgen van al zijn exen die je van je date daar tegenkomt . Ook een bioscoopbezoek heeft geen zin, tenzij er nog een nabespreking is in een gezellig cafeetjes. Maar alleen een bioscoopbezoek heeft geen zin als je toch 2 uur gaat zwijgen of aan je popcorn gaat zitten. Mijn ultieme dates zijn gewoon rustig in een kroeg ergens in de middag of lekker gaan zwemmen ergens. Restaurant bewaar ik als er een tweede date komt .
pi_49587864
Een date is het voor mij pas als je inderdaad de mogelijkheid hebt tot contact met elkaar. Naar een disco gaan is dan wel makkelijk voor als je je date wil dumpen, maar het ligt er dan wel heel erg dik op dat dat ook tot de mogelijkheden behoort. Een film is op zich toch wel een goed idee, want als het goed is ben je allebei bezig elkaar wat af te tasten en dan is het wel handig als je de film kunt gebruiken als 'neutrale gespreksstof'.

En als ik heel eerlijk ben, is een date pas compleet met seks. Maar dat is mijn persoonlijke mening :
pi_49587994
Ik heb geen verstand van dates, heb mijn vent 17, 5 jaar geleden gedate in een kroeg en de volgende keer bij hem thuis en zit sindsdien aan hem vast.

Nu date ik alleen nog voor de sex en dat is andere koek dan jij bedoelt
pi_49588179
Als je sekst op je eerste date verhoogt het je kans op een relatie .
http://www.gva.be/nieuws/(...)1-9071-FA4BE4BFE2DA}
  maandag 21 mei 2007 @ 07:58:34 #196
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_49594888
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:43 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook mijn conclusie. Uiteindelijk is iedereen een racist .
Ken je de show Avenue Q? Zit een geweldig nummer in: "Everyone's a little bit racist."
  maandag 21 mei 2007 @ 16:33:13 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49611707
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef SlimShady het volgende:
nou ja, het blijft discriminerend.
Als je niet op negroide mensen valt, is dat geoorloofd onderscheid en dus geen discriminatie. Huidskleur/ras heeft dan namelijk wel degelijk iets te maken met de keuze voor die persoon (vgl een baan, waarbij huidskleur niet van belang is en afwijzing dus ongeoorloofd onderscheid is).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 21 mei 2007 @ 16:36:32 #198
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49611821
quote:

Als je seks wil met iemand (en ik neem toch maar aan dat dit profiel niet "vriendschap" of "relatie" heeft ingevuld), wil je dat toch met iemand waar je geil van wordt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49612841
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je seks wil met iemand (en ik neem toch maar aan dat dit profiel niet "vriendschap" of "relatie" heeft ingevuld), wil je dat toch met iemand waar je geil van wordt?
ja, mensen moeten het ook zelf weten.
  maandag 21 mei 2007 @ 17:05:27 #200
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_49612984
Ik beschouw het zeggen dat je alleen op Aziaten valt niet als racisme, mits je al aardig wat levenservaring hebt. Daarmee wil ik zeggen dat je al op veel mensen gevallen bent en dat echt allemaal Aziaten waren. Dat is in mijn ogen geen racisme, aangezien het vallen op iemand geen bewuste keuze is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')