Jawel maar ga al met man naar Umbrie en zoveel leuke musicals zijn er toch niet momenteel.quote:
Aw, okee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel maar ga al met man naar Umbrie en zoveel leuke musicals zijn er toch niet momenteel.
Sinds Rent ben ik van weinig nog opgewonden geraakt, misschien Billy Elliot.
Hilarisch. Erg goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
Hoe vond je Avenue?
The Tube = Undergroundquote:Wat is getubed?
Denk je nou echt dat ik dat hier neer zou zetten als ik dat had gedaan?quote:Heb je geneukt?
Fantastisch hoe al die bewegingen synchroon lopen he?quote:
quote:The Tube = Underground
Ja, we vertellen elkaar hier toch alles?quote:Denk je nou echt dat ik dat hier neer zou zetten als ik dat had gedaan?
niet álles hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Fantastisch hoe al die bewegingen synchroon lopen he?
[..]Mind the gap
[..]
Ja, we vertellen elkaar hier toch alles?![]()
Vraag het eens aan je vriendin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat nou aan man? beetje kontje neuken en pikke zuigen.. snap t niet echt..
Nope heb ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je vriendin.
Als je die al hebt.
Lesbos kun je volgens mij beter wegblijven. Turkije is wel een aanrader, niet dat de meerderheid van de mensen iets begrijpt van homoseksualiteit, maar ze doen in ieder geval niet al te gek moeilijk over blijken van affectie tussen mensen van hetzelfde geslacht in het openbaar. En er is natuurlijk een ongelooflijke massa dingen te zien en genoeg mooie stranden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef maedel het volgende:
nou denk ik bij zon-zee-strand niet meteen aan IJsland![]()
Lesbos ben ik aan het onderzoeken![]()
Oké ik zal der meteen even vragen wat er zo fijn aan is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Onthoud het dan even voor het geval dat je er eentje krijgt.
Ik weet niet waarom, maar ik begon zo'n gevoel te krijgen. Weet jij waarom je daar beter weg kunt blijven? Het lijkt er wel op of er een heel women-only oord zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lesbos kun je volgens mij beter wegblijven.
Is ook niks aan man. Dacht je dat het leuk is om homo te zijn???quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat nou aan man? beetje kontje neuken en pikke zuigen.. snap t niet echt..
Als je er niks bij kunt voorstellen, moet je 't maar proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had er toen ik net uit de kast kwam wel moeite mee ja. Vooral omdat degenen die het deden niet wisten dat ik het was. Je kunt met zo'n opmerking onbewust anderen kwetsen. Als je iemand 'neger' noemt, dan kun je van tevoren zien of er geen 'negers' in je buurt zijn, maar met homo's weet je dat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
als iemand een ander homo noemt, vinden jullie dat vervelend? Voel je je dan aangevallen? Nee toch?
Als scheldwoord bedoel je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
als iemand een ander homo noemt, vinden jullie dat vervelend? Voel je je dan aangevallen? Nee toch?
ja, dat vind ik vervelend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
Dudequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je er niks bij kunt voorstellen, moet je 't maar proberen.
Aanrader!![]()
Dat komt om dat de meeste mensen homo's niet normaal vinden, ik vind het ook niet normaal. Maar ik heb niks tegen deze mensen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat vind ik vervelend.
95% wordt het als scheldwoord gebruikt namelijk.
Ik hoef namelijk geen 2 zoenende gozers te zien..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je vindt dat hetero's die vunzigheid ook maar thuis op de bank of in bed moeten doen?
Dan heb je blijkbaar wel iets tegen homo's, en het was tevens geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoef namelijk geen 2 zoenende gozers te zien..
Ja ik vind ook dat Hetero's dat gewoon lekker thuis moeten doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je vindt dat hetero's die vunzigheid ook maar thuis op de bank of in bed moeten doen?
Ik vind zoenende hetero's ook onprettig om naar te kijken, laat die het ook maar thuis doen. En schrap ze eigenlijk ook maar meteen uit films enzo, ik heb geen behoefte om te pas en vooral te onpas met hetero-seks en -liefde geconfronteerd te worden als ik een avondje uit ben in de bioscoop. Alsof dat allemaal maar normaal isquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet aangevallen, maar ik vind het wel debiel. Ik kom veel in voetbalstadions waar dat erg aan de orde is en ik zeg er vaak wel wat van in de trant van: je riep mij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind dat juist leuk, ook van hetero's - wat is er nou mooier dan liefde?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook niet te zien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En als iemand zegt
jij bent echt zo gay![]()
!
Gay = vrolijk
en om homo te zijn hoef je niet gelijk blij en eng te doen, right?
Ik kan het niet goed onder woorden brengen. Het is aan de ene kant het feit dat Grieken best nog wel heel erg homofoob gedrag tentoonspreiden. Dat dan gecombineerd met een onwerkelijk beeld van Lesbos als 'lesbisch eiland'. Het zou mij gewoon niet lekker zitten. Zoals je aangeeft is het onprettig om je de hele tijd rekenschap te moeten geven van wat je niet kunt. Maar het lijkt me evenzeer onprettig om gereduceerd te worden tot uitsluitend je seksualiteit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik begon zo'n gevoel te krijgen. Weet jij waarom je daar beter weg kunt blijven? Het lijkt er wel op of er een heel women-only oord zit.
Ach, als collega's van mij iets raars doen dan zeg ik ook 'dat zal wel iets allochtoons zijn' of 'sorry, maar ik ken jullie hetero-rituelen niet zo'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Alsof mensen "gay" voor vrolijk gebruiken
Natuurlijk niet. En dan nog, mag je iemand uitschelden om een keuze voor een bepaalde levenstijl? Mag je uberhaupt iemand uitschelden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
ik zei wel eens homo zo van
hahaha homo
maar nu vind ik
hahaha nerd beter
want nerd zijn is wel een keuze
Die is vast niet van afgelopen winter...quote:
En keuzes moet je respecterenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zei wel eens homo zo van
hahaha homo
maar nu vind ik
hahaha nerd beter
want nerd zijn is wel een keuze
o dat is toch die met die aparte geluidsopnamesquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
1 naam: Gerard van 't Reve.
"Gay"...
hahaha iemand uitschelden en iets tegen iemand zeggen is toch wat andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En dan nog, mag je iemand uitschelden om een keuze voor een bepaalde levenstijl? Mag je uberhaupt iemand uitschelden?
Wat is er mis met "sukkel"?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
hahaha iemand uitschelden en iets tegen iemand zeggen is toch wat anders
bijv. o ik heb de melk over laten koken
dan zeg ik.. o nerd!
niet van o daar loopt een nerd! kom laten wij hem in elkaar slaan![]()
Maar je beledigt er geen nerds of homo's of andere groeperingen mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
sukkel vind ik wel erger dan nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |