Maar daarna heeft 'ie ook nog weer een vrij normale post daar gedaan, die er nog wel staat. Dus ik vermoed dat het ook nog ergens anders mee te maken moet hebben...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb zijn er een aantal posts van hem weg gehaald in het Mannen Sexy en Gewaagd topic nadat hij daar na diverse waarschuwingen toch nog probeerde zijn punt te maken
Zal ik vanavond eens de stoute schoenen aantrekken en hem een email sturen namens de overige "ontheemde" posters uit het Schtel topic ?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar daarna heeft 'ie ook nog weer een vrij normale post daar gedaan, die er nog wel staat. Dus ik vermoed dat het ook nog ergens anders mee te maken moet hebben...
Gaat het werkelijk om de chromosomen? Als iemand zijn haar blond verft heeft hij ook nog steeds chromosomen voor zijn donkere raar en uitgroei. Wat vind jij daarvan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef NJlo het volgende:
Als iemand zich om laat bouwen heeft ie nog steeds dezelfde chromosonen, dus blijft ie zn oude geslacht. verder zien ze er meestal niet heel vrouwelijk uit. wat vind jij daarvan en val je ook op omgebouwde mannen?
Transseksueelquote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef NJlo het volgende:
klink beetje denegrerend, is daar een beter woord voor?
SCH verbannen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
zojuist email van SCH ontvangen waarin hij jullie allemaal de groeten doet en vraagt om dit topic gewoon voort in zijn geest
Je kan ook transseksueel zijn zonder te zijn omgebouwd (nog).quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Berust op een misverstand, unbanned.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef SCH het volgende:
Zou kunnen.
Waarom lig ik trouwens relatief zo goed in de markt bij Aziatische mannen? Komt dat door mijn enigszins corpulente voorkomen (ben trouwens al 10 kilo afgevallen).
Kriebel is een schatje en ik ook. En beiden verzetten we ons tegen dat magere SCHoonheidsideaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
zijn kat ook, kan ie samen met zijn kat op dieet
Er zit veel verschil tussen dat magere schoonheidsideaal en gewoon normaal-niet-dik.quote:Op zondag 29 april 2007 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kriebel is een schatje en ik ook. En beiden verzetten we ons tegen dat magere SCHoonheidsideaal![]()
Ach, kwestie van smaak. Ik houd wel van stevige mannen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Er zit veel verschil tussen dat magere schoonheidsideaal en gewoon normaal-niet-dik.
Dat ook weer niet hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Floripas het volgende:
Bearlover!
Ook niet speciaal, ik vind mannen gewoon leuk en schrik niet af van een paar love handles. Eigenlijk meer van zo'n skinny gratenpakhuis.quote:Op maandag 30 april 2007 09:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Meer chubbie-lover?
(Een bear is toch vaak behaard?)
eenSCH! ik word doodziek van die kerels die allemaal op Ken willen lijkenquote:Op maandag 30 april 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook niet speciaal, ik vind mannen gewoon leuk en schrik niet af van een paar love handles. Eigenlijk meer van zo'n skinny gratenpakhuis.
Maar Ken heeft geen piem0l...quote:Op maandag 30 april 2007 19:10 schreef Prego het volgende:
[..]
eenSCH! ik word doodziek van die kerels die allemaal op Ken willen lijken
quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd jammer
een orgasme aan het het faken ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is Barrebie hier dan aan het doen?
[afbeelding]
troost jezelf maar hoorquote:Op maandag 30 april 2007 19:10 schreef Prego het volgende:
[..]
eenSCH! ik word doodziek van die kerels die allemaal op Ken willen lijken
Daar is later dan ook nog tijd genoeg voorquote:Op maandag 30 april 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
Mja, maar daar kun je als tienjarige niet echt mee spelen...
Ik ben nooit verder gekomen dan 1, andersquote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is later dan ook nog tijd genoeg voor![]()
Hopelijk is het een beetje een leuke piemelemoosquote:Op maandag 30 april 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan 1, anders
Laat 't gebeuren, sweety.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef samjustme het volgende:
Waarom zijn er zoveel leuke jongens? En hoe krijg ik ze allemaalhet bed in?![]()
Hij wil niet dat ik foto's maakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij hebben bewijzen nodig om overtuigd te raken
Donderdag t/m zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef SCH het volgende:
Wanneer ga je Two?
Eehm... een sauna kan heerlijk zijn hoor. Maar met gaysauna's heb ik (nog?) geen ervaring...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef SCH het volgende:
Gewoon Soho in gaan en je laten verrassen in de homokroegen en restaurants, sauna's ben je niet van dus dat hoeft niet.
Ik zal het noteren. Just in case...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef SCH het volgende:
Dan kan ik je deze aanbevelen:
The Sauna Bar Formerly the Covent Garden sauna now under more relaxed management. Luxurious sauna and spa
Sun-Thu midday-midnight, Fri-Sat till 3am, £12
29 Endell St, WC2
Tel: (020) 7836 2236
Covent Garden Tube
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Verder moet je natuurlijk naar een voetbalwedstrijd
Diana interesseert me helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
It sucks to be me
Verder is voor Gays natuurlijjk de Diana Memorial Walk een verplichting
Het toneelstuk waarin Daniel Radcliffe naakt in te zien is
Ik ga liever gewoon dood. Maar goed, dan zit ik toch in het theater, of in het vliegtuig/trein...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef SCH het volgende:
Dan maar songfestival kijken in een Engelse pub maar dat vind je vast ook stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |