mogelijk, maar of dat nou veel gebeurdquote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef TranceAction het volgende:
Kunnen homo's ook dansen zoals Partyboy?
De wetenschap is er nog steeds niet helemaal over uit. Ik denk zelf dat het een combinatie van van alles kan zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:10 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Is homoseksualiteit erfelijk?
Is het aangeboren of aangeleerd (bv. als gevolg van trauma's zoals seksueel misbruik) ?
Dat kwam gewoon door de muziek die thuis gedraaid werd.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:29 schreef SCH het volgende:
Bij Twoflower is het zeker aangeboren, die lag in de wieg al te kirren
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat kwam gewoon door de muziek die thuis gedraaid werd.(Klassiek dus!)
Voor zover ik (via google) begrijp betekent dat dat de vrouw 'm (seksueel) negeert. Maar ik heb geen idee hoe het dan zit met masturberen, of als je bottom bent...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
Wat is pikstraf? Moet ie dan in de hoek staan?
Wat Twof zegt, ja. "Je geeft me geen bloemen/doet de afwas niet/gaat niet mee naar mijn ouders? Dan geen seks".quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
Wat is pikstraf? Moet ie dan in de hoek staan?
Nee. Seks nooit thuisquote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
Zijn jullie wel eens betrapt tijdens de seks door iemand die niet wist dat je homo bent?
Nope.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
Zijn jullie wel eens betrapt tijdens de seks door iemand die niet wist dat je homo bent?
Mja, het topic is wat ingedut. (Of beter nog: in een coma geraakt.)quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Stroekie het volgende:
Zo er zijn de afgelopen 16 dagen niet veel vragen gesteld zie is
dit topic is niet eens vol geraakt tijdens mijn afwezigheid
Ik heb nooit EHBO gedaan, dus reanimeren is niet voor mij weggelegdquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mja, het topic is wat ingedut. (Of beter nog: in een coma geraakt.)
Nou, het gaat je intuļtief toch best goed af. Nou nog een vraag stellen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb nooit EHBO gedaan, dus reanimeren is niet voor mij weggelegd
Nee meer een mededelingquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, het gaat je intuļtief toch best goed af. Nou nog een vraag stellen...
En dat in zo'n land.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee meer een mededeling
was dus op vakantie in Uganda
een land in Oost Africa dat niet direct als homo vriendelijk te boek staat
en op de 2e dag gingen we raften met een bedrijf dat als naam Adrift had maar dat we die dag direct hernoemd hadden naar gay drift omdat van de 8 deelnemers er precies de helft een same sex voorkeur hadHeel bijzonder om eens niet de minderheid te zijn
Ja dit waren dan ook 2 jongens die duidelijk riepen dat ze uit California kwamen en niet uit de USA en een vrijgevochten tante uit Canada, en ik danquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dat in zo'n land.Maar goed, welke landen staan er nou wel écht als homovriendelijk te boek? Dat zijn er niet zo veel geloof ik...
Heb je foto's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dit waren dan ook 2 jongens die duidelijk riepen dat ze uit California kwamen
nog niet maar daar wordt aan gewerktquote:
Het probleem is dat 'leuk' voor iedereen weer anders is, dus daar is geen eenduidig antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Nuvole het volgende:
Waar zijn de leuke homo's?
Het is een beetje gegaan van hetero naar bi, van bi naar homo en nu weer naar bi maybequote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ook van hetero naar homo, dus ik denk dat andere varianten ook wel kunnen. Overigens denk ik dat het dan wel altijd alin je heeft gezeten, maar pas later tot uitingkomt.
nee man, dat zijn feyenoordersquote:Op zondag 1 april 2007 02:58 schreef TranceAction het volgende:
Ik hoor wel eens mensen zingen: Hoooomos lopen hand in hand, Hooooooooooooomos lopen hand in hand, Homos lopen hand in hand tralalalalala
Klopt dit?
Doordeweeks moet je nou eenmaal niet mee aankomen. De meesten zijn te moe voorquote:
Weg toen ze jou zagenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Nuvole het volgende:
Waar zijn de leuke homo's?
Nou? Im dying here, ik wil het wetenquote:Op donderdag 12 april 2007 05:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Gaat anaal ooit makkelijker? Na vaker doen enzo dusOf heb je altijd de hele fles glijdmiddel nodig
mischien dat de consumptie van een ruime hoeveelheid spinazie aan de avond er aan voorafgaand ook de gewenste toegankelijkheid verschaftquote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou? Im dying here, ik wil het weten
Het went.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou? Im dying here, ik wil het weten
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Godslasteraar het volgende:
als ik in topics als deze post, is het dan verstandig om eerst een condoom over mijn 19inch tft te trekken?
Ken je die mooie 'bookmark' functie van Fok?quote:Op maandag 16 april 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry, ik doe normaal niet aan tvp's, maar iedere keer met de zoekfunctie dit topic terugzoeken wordt ook vervelend...
![]()
Ehhhh. Neequote:Op maandag 16 april 2007 19:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ken je die mooie 'bookmark' functie van Fok?
Geen kasthomo?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef SCH het volgende:
Was wel weer een hetero daar in Virginia
Zijn het aziaten die al in NL wonen, of zijn het van die aziaten die op die manier proberen snel naar europa te komen? (Trouwens, er zijn ook afrikanen en russen die dat proberen.)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef SCH het volgende:
Zou kunnen.
Waarom lig ik trouwens relatief zo goed in de markt bij Aziatische mannen? Komt dat door mijn enigszins corpulente voorkomen (ben trouwens al 10 kilo afgevallen).
Ik heb het 1 x gehad dat iemand iets in die sfeer aangaf, meestal is het gewoon omdat ze me een enorme leuke beer vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zijn het aziaten die al in NL wonen, of zijn het van die aziaten die op die manier proberen snel naar europa te komen? (Trouwens, er zijn ook afrikanen en russen die dat proberen.)
Ze vallen natuurlijk enorm op lichaamsbeharing. Dat kennen ze zelf niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het 1 x gehad dat iemand iets in die sfeer aangaf, meestal is het gewoon omdat ze me een enorme leuke beer vinden![]()
![]()
Dat is bij mij toch weer redelijk bescheiden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ze vallen natuurlijk enorm op lichaamsbeharing. Dat kennen ze zelf niet.
Jaaaah natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
gaan jullie altijd los op de village people ?
Ik vind Abba leukerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Ik pas ben niet zo van de mannenliefde ieder zn eigen ding hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind Abba leuker![]()
dus de rol van die politieagent is nog beschikbaar voor je
Maar dan mag je nog gerust wild enthousiast play backen/soundmixen met Y.M.C.Aquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik pas ben niet zo van de mannenliefde ieder zn eigen ding he![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbowquote:The rainbow has become the universal symbol of Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender (LGBT) persons, who are also known as 'rainbow people', a reference to their diversity. The rainbow appears on the Gay pride flag, designed by Gilbert Baker for the 1978 San Francisco's Gay Freedom Celebration. The colours of the rainbow are displayed as horizontal stripes, with red at the top and purple at the bottom. The rainbow flag was inspired by the song Somewhere Over the Rainbow by Judy Garland, who is an LGBT icon herself.
Op alles wat zeldzaam fout is.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Ik ga nooit los op muziek.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Mijn vraag: wat heeft 'ie precies gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef NJ het volgende:
SCH besluit om FOK! schade toe te brengen en is dus weg tot we een wel hele goede uitleg hebben ontvangen op forum@fok.nl
Van wat ik gezien heb zijn er een aantal posts van hem weg gehaald in het Mannen Sexy en Gewaagd topic nadat hij daar na diverse waarschuwingen toch nog probeerde zijn punt te makenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn vraag: wat heeft 'ie precies gedaan?(Ik weet dat 'ie in ieder geval in een B&H topic even dwars lag, maar meer is me niet bekend.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |