mischien dat de consumptie van een ruime hoeveelheid spinazie aan de avond er aan voorafgaand ook de gewenste toegankelijkheid verschaftquote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou? Im dying here, ik wil het weten
Het went.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou? Im dying here, ik wil het weten
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Godslasteraar het volgende:
als ik in topics als deze post, is het dan verstandig om eerst een condoom over mijn 19inch tft te trekken?
Ken je die mooie 'bookmark' functie van Fok?quote:Op maandag 16 april 2007 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry, ik doe normaal niet aan tvp's, maar iedere keer met de zoekfunctie dit topic terugzoeken wordt ook vervelend...
![]()
Ehhhh. Neequote:Op maandag 16 april 2007 19:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ken je die mooie 'bookmark' functie van Fok?
Geen kasthomo?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef SCH het volgende:
Was wel weer een hetero daar in Virginia
Zijn het aziaten die al in NL wonen, of zijn het van die aziaten die op die manier proberen snel naar europa te komen? (Trouwens, er zijn ook afrikanen en russen die dat proberen.)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef SCH het volgende:
Zou kunnen.
Waarom lig ik trouwens relatief zo goed in de markt bij Aziatische mannen? Komt dat door mijn enigszins corpulente voorkomen (ben trouwens al 10 kilo afgevallen).
Ik heb het 1 x gehad dat iemand iets in die sfeer aangaf, meestal is het gewoon omdat ze me een enorme leuke beer vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zijn het aziaten die al in NL wonen, of zijn het van die aziaten die op die manier proberen snel naar europa te komen? (Trouwens, er zijn ook afrikanen en russen die dat proberen.)
Ze vallen natuurlijk enorm op lichaamsbeharing. Dat kennen ze zelf niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het 1 x gehad dat iemand iets in die sfeer aangaf, meestal is het gewoon omdat ze me een enorme leuke beer vinden![]()
![]()
Dat is bij mij toch weer redelijk bescheiden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ze vallen natuurlijk enorm op lichaamsbeharing. Dat kennen ze zelf niet.
Jaaaah natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
gaan jullie altijd los op de village people ?
Ik vind Abba leukerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Ik pas ben niet zo van de mannenliefde ieder zn eigen ding hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind Abba leuker![]()
dus de rol van die politieagent is nog beschikbaar voor je
Maar dan mag je nog gerust wild enthousiast play backen/soundmixen met Y.M.C.Aquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik pas ben niet zo van de mannenliefde ieder zn eigen ding he![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbowquote:The rainbow has become the universal symbol of Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender (LGBT) persons, who are also known as 'rainbow people', a reference to their diversity. The rainbow appears on the Gay pride flag, designed by Gilbert Baker for the 1978 San Francisco's Gay Freedom Celebration. The colours of the rainbow are displayed as horizontal stripes, with red at the top and purple at the bottom. The rainbow flag was inspired by the song Somewhere Over the Rainbow by Judy Garland, who is an LGBT icon herself.
Op alles wat zeldzaam fout is.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Ik ga nooit los op muziek.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Hijacking het volgende:
Mijn vraag: wat heeft 'ie precies gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef NJ het volgende:
SCH besluit om FOK! schade toe te brengen en is dus weg tot we een wel hele goede uitleg hebben ontvangen op forum@fok.nl
Van wat ik gezien heb zijn er een aantal posts van hem weg gehaald in het Mannen Sexy en Gewaagd topic nadat hij daar na diverse waarschuwingen toch nog probeerde zijn punt te makenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn vraag: wat heeft 'ie precies gedaan?(Ik weet dat 'ie in ieder geval in een B&H topic even dwars lag, maar meer is me niet bekend.)
Maar daarna heeft 'ie ook nog weer een vrij normale post daar gedaan, die er nog wel staat. Dus ik vermoed dat het ook nog ergens anders mee te maken moet hebben...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb zijn er een aantal posts van hem weg gehaald in het Mannen Sexy en Gewaagd topic nadat hij daar na diverse waarschuwingen toch nog probeerde zijn punt te maken
Zal ik vanavond eens de stoute schoenen aantrekken en hem een email sturen namens de overige "ontheemde" posters uit het Schtel topic ?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar daarna heeft 'ie ook nog weer een vrij normale post daar gedaan, die er nog wel staat. Dus ik vermoed dat het ook nog ergens anders mee te maken moet hebben...
Gaat het werkelijk om de chromosomen? Als iemand zijn haar blond verft heeft hij ook nog steeds chromosomen voor zijn donkere raar en uitgroei. Wat vind jij daarvan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef NJlo het volgende:
Als iemand zich om laat bouwen heeft ie nog steeds dezelfde chromosonen, dus blijft ie zn oude geslacht. verder zien ze er meestal niet heel vrouwelijk uit. wat vind jij daarvan en val je ook op omgebouwde mannen?
Transseksueelquote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef NJlo het volgende:
klink beetje denegrerend, is daar een beter woord voor?
SCH verbannen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
zojuist email van SCH ontvangen waarin hij jullie allemaal de groeten doet en vraagt om dit topic gewoon voort in zijn geest
Je kan ook transseksueel zijn zonder te zijn omgebouwd (nog).quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Berust op een misverstand, unbanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |