Nou ja als het om een meisje was gegaan dat aan Miss Nederland verkiezing had deelgenomen had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het verband tussen die vleeskeuring en "normaal" niet zo goed.
Hmnee.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ken je de show Avenue Q? Zit een geweldig nummer in: "Everyone's a little bit racist."![]()
"normaal"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef Stroekie het volgende: We willen juist laten zien dat homoseksualiteit heel normaal is."
Ze moeten een grote bom op Urk gooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar zijn we toch minder tolerant in Nederland dan we zouden moeten zijn
en zo'n 10 procent van die mensen hangt dan dan echt aan en drukt zo'n stempel en de rest durft niet af te haken in verband met de sociale controlequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze moeten een grote bom op Urk gooien.
In mijn jeugd zat ik op een basisschool in een soortgelijk gat. 1/4 van de mensen die in een dergelijk dorp wonen kun je zonder gewetensbezwaren afslachten. Ik heb wat dit betreft nooit mijn mening gematigd.
Geen kansberekening? Hoezo niet? Ivm gokken of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Ik ben dan niet homo maar ik vind Urk wel een achterlijk dorp
Ik heb zelf iemand daaruit in de klas, en die mag geen kansberekening bij Wiskunde maken van het geloof
Zulke dorpen als Staphorst of Urk gewoon plat gooien![]()
Denk eerder dat "kans" niet bestaat, omdat God in alles voorziet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geen kansberekening? Hoezo niet? Ivm gokken of zo?
Dat ze in dergelijke flauwekul geloven kan me wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Ik ben dan niet homo maar ik vind Urk wel een achterlijk dorp
Ik heb zelf iemand daaruit in de klas, en die mag geen kansberekening bij Wiskunde maken van het geloof
Zulke dorpen als Staphorst of Urk gewoon plat gooien![]()
Dan doen ze dus ook niet aan Statistiek? Doen ze tenminste nog íets goed... ;-)quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk eerder dat "kans" niet bestaat, omdat God in alles voorziet.
Ben je van plan de teletijdmachine te nemen naar 1980? In dat geval heb ik geen vakantietips maar wel een financiele: leen voor weinig een berg dollars (wel oude biljetten) en ga stock broken op Wall Street; met een beetje insidertrading kan je veel geld verdienen denk ik. Al moet je niet te grote transacties doen, anders verander je het verleden te erg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:Weet iemand waar je in de eerste helft van de jaren tachtig "veilig" op vakantie kon? Hoeft niet per se echt homo-georienteerd te zijn, als je je maar een beetje veilig kon voelen en kon flirten zonder dat je een dreun kreeg. Ergens waar de zon keihard schijnt.
Nee, Wonderer schrijft verhalen. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar gaat geloof ik over een homo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Ben je van plan de teletijdmachine te nemen naar 1980? In dat geval heb ik geen vakantietips maar wel een financiele: leen voor weinig een berg dollars (wel oude biljetten) en ga stock broken op Wall Street; met een beetje insidertrading kan je veel geld verdienen denk ik. Al moet je niet te grote transacties doen, anders verander je het verleden te erg...
IEMAND moet toch het exacte werk doen, omdat jij niet gedisciplineerd genoeg kan denken?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, Wonderer schrijft verhalen. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar gaat geloof ik over een homo.
Wat is jouw ding dan wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
OH ja, die heb ik wel eens gelezen. Niet helemaal mijn ding maar wel leuk dat je dat doet
Vind je het dan niet frusterend dat in heel weinig van die literatuur "echte" homo's voorkomen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Heel veel literatuur, ben een bezeten lezer.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in mijn schooltijd wel wat coming-out verhalen qua literatuur wíllen lezen, maar het nooit gedurfd.
Ow. Maar het zijn hele mooie boeken hoor. Ik geef ze lekker toch voor als iemand anders geinteresseerd isquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik was er vooral nieuwsgierig naar toen ik zelf nog niet out was.
Kijk dan hebben we het ergens overquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow. Maar het zijn hele mooie boeken hoor. Ik geef ze lekker toch voor als iemand anders geinteresseerd is
Gebr. van Ted van Lieshout
De dagen van de Bluegrass liefde en het vervolg Ons derde lichaam van Edward van de Vendel
Het vuile mes van Henk van Kerkwijk (speelt zich in de Gouden eeuw af)
Schijnbewegingen van Floortje Zwigtman (1894, met oa Oscar Wilde als bijfiguur) over een jongenshoer in victoriaans London
Ik ben nu bezig in het vervolg, Tegenspel. Ook mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk dan hebben we het ergens over
Dat boek van Ted is geweldig en Schijnbewegingen ook.
Waarom niet? D'r lopen er genoeg rond. (En dan bedoel ik niet alleen de mannen die hun hoofd kaalscheren.)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
homo en skinhead zijn, gaat dat samen?
naar aanleiding van een topic van SCH in ONZquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarom niet? D'r lopen er genoeg rond. (En dan bedoel ik niet alleen de mannen die hun hoofd kaalscheren.)
daar is juist een hele stroming van, al moet ik zeggen dat de gaygabber stroming groter isquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
homo en skinhead zijn, gaat dat samen?
Ik vind Tegenspel minder dan Schijnbewegingen (het komt vooral heel erg als "kijk eens hoe goed ik research heb gepleegd!") op me over en sommige dingen in haar stijl storen me gewoon. Maar ik vind het wel leuk om te lezen (nu in bezig).quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef SCH het volgende:
Okay, dat kreeg namelijk niet zulke hele goede recensies. In de jeugdliteratuur is er trouwens een hele aardige lading boeken waarin het thema vrij fijnzinnig langs komt zeilen.
Auteurs die ik je kan aanraden verder zijn Aidan Chambers (o.a. je kunt dansen op mijn graf, maar ook De Tolbrug en vooral Peter Pohl (we noemen hem anna en Jan mijn vriend) en natuurlijk De Bijenkoningin van Veronica Hazelhoff en De Trimbaan van Imme Dros. Ik heb vrij lang jeugdliteratuur gerecenseerd voor o.a. homobladen en daar zitten juweeltjes bij die vaak niet zo expliciet zijn.
Verdorie, nou moeten we het een maand zonder The Big Cheese doen...quote:Op maandag 28 mei 2007 08:11 schreef yvonne het volgende:
PJORourke en SCH negeren alle waarschuwingen, beide een maand weg.
dat hij zulks ook niet in z'n vakantie plantquote:Op maandag 28 mei 2007 10:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Verdorie, nou moeten we het een maand zonder The Big Cheese doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |