lieve dribbelquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo homovriendjesik heb echt van die overdreve stereotype homodingen nodig kunnen jullie me daarmee helpen liefst in de vorm van plaatjes enz.
Alvast bedankt![]()
tuurlijk mag dat,quote:
liefquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat,
vragen staat immers vrij![]()
en wie weet dat er zometeen ook wel mensen hier wat foto's kunnen posten voor je
Maar toch bracht ik graag ook dat eerder genoemde topic onder je aandacht![]()
Ik heb geen foto's van de users hier..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo homovriendjesik heb echt van die overdreve stereotype homodingen nodig kunnen jullie me daarmee helpen liefst in de vorm van plaatjes enz.
Alvast bedankt![]()
Van jezelf mag vast ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Deceit het volgende:
Ik heb geen foto's van de users hier..
Bij jou?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon op die manier dat het er echt afdruipt
Maar zijn je eigen pootjes niet goed genoeg voor google? Of ga je er van uit dat men hier een verzameling nichtenprenten op zak heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon op die manier dat het er echt afdruipt
Damn, hoe extreem wil je het hebben, dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik kan ze dus 'echt niet vinden via google![]()
nou zó erg hoeft nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, hoe extreem wil je het hebben, dan?
Ah, met vol zicht op de fun side van de jockstrap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik stond achter het roer net buiten beeld
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |