quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef davidov het volgende:
Sziget was vermoeiend maar extreem gaaf!
Zo dat was dan m'n eerste festival.
Dat zeg je nu nog.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:26 schreef Deceit het volgende:
jeej!Lekker weekend gehad?? Aan t werk?
Op temperatuur? Nee, tis koud! Ik heb verdorie 3 dagen zin gehad! *kijkt naar verbrande vleugeltjes*quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alweer op temperatuur en weer heerlijk schoon gedoucht ?
kan je die niet in een locker op CS achterlaten, of bij een bepaalde winkel achter de kassa stallen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op temperatuur? Nee, tis koud! Ik heb verdorie 3 dagen zin gehad! *kijkt naar verbrande vleugeltjes*
En Lowlands is voorbij en meteen regenMoet ik dadelijk door A'dam sjouwen (waar ik nog ben) met een backpack die meer weegt dan ikzelf, DOOR de regen !!!!!
Oehh dus je ego is goed gestreeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zeg je nu nog.
Weekend was tof. Werken was een tikje suf, zaterdag, maar wel wat nuttigs voor mezelf kunnen doen tussendoor. En uitgaan was heerlijk, lekker uitgeleefd op de dansvloer, van allerhande meiden complimentjes gehad (ja, daar zaten we op te wachten...) en een begon zelfs m'n giletje los te knopen... Edoch gelukkig ook van wat leuke jongens te horen gekregen dat ik goed dans.
En gister lekker ontbrakt.
Nu weer "hard" aan het werk.
En hoe was het weekend in Wenen?
Redelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Deceit het volgende:
Oehh dus je ego is goed gestreeldWaar was je dan wezen stappen in Utrecht?
Klinkt goed!quote:Ohhh Wenen was wel ok.. Vrijdagavond niet veel gedaan, tot laat gewerkt.. Rond 1 gaan slapen! Zaterdag om 9 eruit en toen boodschapjes gedaan.. rond 12 uur in Wenen Centrum afgesproken met me ex! Me ex komt uit Innsbruck! En hadden elkaar sinds 3 jaar niet 'alleen' gezien.. In die 3 jaar 2 x gezien, maar dan met vrienden etc. Aja.. Zijn dus wezen lunchen, barretjes geweest, wezen shoppen.. Erg gezellig!
's Avonds uitgeweest! Was weer arrogant de mensen maar wel gezellig met de mensen waar ik mee was!
Zondag knock out in bed en films en series gekeken
Aaah pann.. Wil er ook weer naartoe!! Zooo lang geleden dat ik er was.. Sta je niet op de foto?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik was naar Pann.
[..]
Klinkt goed!
Geen idee, heb er nog niet naar gezocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef Deceit het volgende:
Aaah pann.. Wil er ook weer naartoe!! Zooo lang geleden dat ik er was.. Sta je niet op de foto?
Saai kan soms ook best goed zijn.quote:Klinkt goed? Nehh was behoorlijk saai met wat ik in nl normaal doe
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
- Geen idee, heb er nog niet naar gezocht.
[..]
- Saai kan soms ook best goed zijn.
Een gezellige dag met een ex en een dag heerlijk niksen met film/dvd/tv is best lekker, lijkt me.
Maar normaal gesproken zijn je weekenden wilder?
Hmz, niet de beste foto, m'goed. Helemaal rechts, voor de kijkers, op het podium.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!
Gij beest!quote:- Wilder?- Alleen?
![]()
Hmm.. Klinkt niet zo lekker..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
*appeltaartsmurrie naarbinnen lepel*
Nee. Wachten tot ik naar de tandarts moet vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |