Ik blijf het nutteloze dingen vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nou zó erg hoeft niet
[afbeelding]
Die foto's heb ik je toch allang gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
edit: ben jij er ook in jockstrap, dan, eigenlijk?
Ben nu het (gesigneerdequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Cool. Hij staat al op het lijstje.
Awwquote:
Ga je hem praten leren?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
De werktitel is PZN (Parkiet Zonder Naam).
Denk dat ik hem (!) maar vernoem naar de vorige, Casper.
Tenzij ik nog een originelere ingeving krijg.
Hij zit wel heel rustig trouwens, geen paniekerig gefladder. Zou ie op z'n baasje lijken?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zet wel een mp3'tje op repeat overdag.
Wheheh. Nou moet ik meteen denken aan die knakker van MCWquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
Kan 'm ook Arend noemen...
Die ken ik niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:40 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, niet aan meester Arend Vogel?
Twee Knots referenties binnen 3 dagen. De dvd's herontdekt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
Jan Simon Minkema, Familie Knots.
Ow, die zijn niet aangekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Deceit het volgende:
Die foto's heb ik je toch allang gestuurd
Ooh. Dat heb ik al heeeeel lang niet gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jan Simon Minkema, Familie Knots.
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdagquote:
Je bent uitgevraagd door Arend Vogel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdag
Maar ik zat op friggin' lowlands!!
Nee door M van M&Mquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent uitgevraagd door Arend Vogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |