En wat heb je gezegd? Ga je het doen? Of afgelopen vrijdag waardoor je niet kon?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wooooon, hij heeft me mee uit gevraagd vrijdag
Maar ik zat op friggin' lowlands!!
Als-ie leuk is, go for it!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Die.
En nu vraagt ie of ik er dan dit weekend wel ben.
Inderdaad. Je kunt in ieder geval een leuke avond hebben, toch?quote:
Afwijzen. Hij wil te graag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
En nu vraagt ie of ik er dan dit weekend wel ben.
Ja daag! Half eindhoven wil 'm. Het is een gewilde vangst!quote:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?quote:
DM houdt niet van needy bastards. De vraag is alleen, hoe snel ben je dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?
Zie dequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
En wat is daar verkeerd aan? Waarom zou je in vredesnaam iemand afwijzen die duidelijk geinteresseerd in je is en die jij ook leuk vindt? Wat is daar de logica van?
Bij "needy" krijg ik toch een beetje een ander beeld, eigenlijk. Zo iemand die zich aan je vastplakt en wiens centrum van zijn universum je bent (ja, da's een anglicismequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
DM houdt niet van needy bastards. De vraag is alleen, hoe snel ben je dat.
we zijn weer thuisquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag! Half eindhoven wil 'm. Het is een gewilde vangst!
En sowieso had ik geSMS't dat ik op Lowlands zat maar graag dat drankje te goed hield.
Oh. Maar dan nog. Er zijn mensen die echt zo denken (die ook de regel hebben "niet bellen want dan ben je te happig" enzo) en ik wil zo graag begrijpen waarom.quote:
ik heb je een mailtje gestuurd.quote:
Ik ben gewoon snel enthousiast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Bij "needy" krijg ik toch een beetje een ander beeld, eigenlijk. Zo iemand die zich aan je vastplakt en wiens centrum van zijn universum je bent (ja, da's een anglicisme), iemand die je echt nodig heeft. Niet iemand die blijkbaar een leuke interesse in je heeft.
Ik weet een kadootje voor je maar ik weet niet zeker of je het leuk zou vinden...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Ow. We zijn gewoon op dezelfde dag jarig
Feest in de Heilige Geest!
Which reminds me: heb nog die foto's voor je maar moet eerst mijn scanner fiksen. Van Roze Maandag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet een kadootje voor je maar ik weet niet zeker of je het leuk zou vinden...En ik kan geen foto vinden om Dreamer te vragen
Jouw adelaarsblik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zit ik een beetje in de Allerhande () te bladeren, zie ik deze foto.
.
.
Niks zeggen niks zeggen niks zeggeeeeen, de finale staat in de rijquote:
Ik vond het terecht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks zeggen niks zeggen niks zeggeeeeen, de finale staat in de rij
Ik had hem net pas aangezet vanwege Lowlands
'k Herken meer namen dan ik dacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Ang3l het volgende:
Kheb ei'k nog best wel wat gezien:
[snip]
Have fun!quote:En nu weer ff Ulgy Betty kijken
Snap jij waar dit allemaal over gaat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. juist ja...
Ik vermoed Hollands next topmodel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Snap jij waar dit allemaal over gaat?
de finale...
afl 22...
Hollands Next Topmodel moet nog beginnen geloof ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed Hollands next topmodel.
Getverdemme nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed Hollands next topmodel.
Oh ja. Dat kan ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme nee.
So you think you can dance
Ja hequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat kan ook
Logischer eigenlijk
Of gewoon blindquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Webcam pal voor z'n snufferd, en totaal niet bang!.
Op dat soort klereherrie klassiek ballet kunnen dansen... da's wel knapquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he
*hupst*
http://www.youtube.com/watch?v=XXUiQiKYzi4
Ohh
Klereherrie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op dat soort klereherrie klassiek ballet kunnen dansen... da's wel knap
Of camerageilquote:
Jah. Klereherriequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klereherrie?Dat zijn The Presets!
Die heb ik gezien in de Paradiso
It's dead resting!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of in zware shock toestand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |