CDP is een enorm geil koekje, ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. lekker geil koekje....
goeiemorgen crazydutchphunk
jij maakt associaties met het woord kwark maar dan zonder R ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
Kwark, yuck.
neuh hoor, ben gewoon hard aan het werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef Deceit het volgende:
Over 20 minuutjes eindelijk lunchen..!!
Krijg meer en meer honger na die stroopwafels.. grr
Zijn jullie allemaal vrij ofso trouwens..?
Nog weekend story's??
Ik kom eraan.. Tafeltje voor 2..!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef NathaN het volgende:
Ja,tijd voor lunch! Wie gaat er mee?
Als je maar niks met knoflook bestelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Deceit het volgende:
Ik kom eraan.. Tafeltje voor 2..!
is toch geen probleem als jij het dan ook eetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je maar niks met knoflook bestelt.
oh, jij had een Nuno lunch gepland ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef NathaN het volgende:
Ja, maar het staat bij mijn lunch niet op het menu.
toch ziet hij zichzelf wel als een smakelijk hapjequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:50 schreef NathaN het volgende:
Nee, ik ben vaag, geen antropofaag...
ja waarom is die kruierservice op station Eindhoven ook afgeschaft ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Ang3l het volgende:
*PLOF*
Vaak oogt het plaatje op de verpakking smakelijker dan wanneer je het voor je hebt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
toch ziet hij zichzelf wel als een smakelijk hapje![]()
waarom was je dan ook niet gewoon beneden op het balkon gebleven ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik kan best een rugzak voor 4 dagen, een 3p tent en een slaapzak en lucthed en kussen dragen..... even.
Ik pastte alleen niet door die dubbeldekker deurtjes, die glazen bovenIk had een stroeki-moment!
jij verwacht dat het zwaar verteerbaar is, en daardoor minder geschikt als lunch ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vaak oogt het plaatje op de verpakking smakelijker dan wanneer je het voor je hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |