Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaja, psies, daar was ik al mee aan het worstelen..
[afbeelding]
Aaaaaah koediekoedie wat een schattige bureau's....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.
Floorplanner.nl heeft een PS2, Xbox en Gamecube in het assortiment zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind de twee bureaus en de playstation schattig.
Zie je het ook al helemaal voor je?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaaaah koediekoedie wat een schattige bureau's....
Hahahahaha jah... nu welquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je het ook al helemaal voor je?.
Twee jongens die eerst hard op hun huiswerk zitten te zwoegen aan de bureaus, om vervolgens naar de playstation in de woonkamer te racen voor een stevig potje sudoku.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je het ook al helemaal voor je?.
Twee jongens die eerst hard op hun huiswerk zitten te zwoegen aan de bureaus, om vervolgens naar de playstation in de woonkamer te racen voor een stevig potje sudoku.
Niet aan het werk ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
en waarom ben ik in godsnaam wakker.
Beter bioritme, betere weersomstandigheden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat je die vakantieplanning ook aan je bioritme had moeten doorgeven![]()
In wiens naam had je anders wakker willen zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
en waarom ben ik in godsnaam wakker.
dus je hebt geen vakantieplannen gemaakt om die periode buiten de landsgrenzen door te brengen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Beter bioritme, betere weersomstandigheden.
Nope.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt geen vakantieplannen gemaakt om die periode buiten de landsgrenzen door te brengen ?
Ben je weer op dreefquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
In wiens naam had je anders wakker willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |