die zijn backstage bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Babe nummer 6...vraag me af wat er met de andere 5 gebeurd is.
ok jij je zin. Ronde 4 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden![]()
heh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Deel 1 is vol, dus een deel deux (of twee, of 2, of II)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef Sequencial het volgende:
Hoezo ineens deel deux trouwens? Niks beters te doen dan zinloze topics openen ofzeau![]()
Laaast nightquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Sequencial het volgende:
[..]
heh.
Vanochtend Bob Dylan trouwens nog hard in de auto gedraaid trouwens, Traveling Wilburys vol.1![]()
Dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
Laaast night![]()
Van die reissue met die dvd erbij ook?
ah cassetes, heb er vorig jaar zon 50 weg gegooid. wat een slechte kwaliteit was het ineens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
It's a ****ing dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
Misschien zijn ze t in de voorraadkast aan t uitvechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
ze zijn het misschien aan het bijleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
Again:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar eens aangelijnd moet worden...![]()
Vorige maand heb ik het grootste deel van mijn collectie ook gedumpt op de stort. Een paar die me 'dierbaar' zijn heb ik bewaard, maar aan de rest had ik toch nix zonder cassettedeck. Ouwe 90's meukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ah cassettes, heb er vorig jaar zon 50 weg gegooid. wat een slechte kwaliteit was het ineens.
Step aside, Butchquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
"Bring out the gimp".
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik het grootste deel van mijn collectie ook gedumpt op de stort. Een paar die me 'dierbaar' zijn heb ik bewaard, maar aan de rest had ik toch nix zonder cassettedeck. Ouwe 90's meuk![]()
Well, I guess you're gonna have to wake him up then?quote:
Precies, doe mij maar tapasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermee
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermee
]quote:
Het idee wil maar niet uit je hoofd hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
]
zo zou je het ook kunnen benoemen
Daar heb ik een cd vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdmaar inderdaad, het staat anders alleen maar stof te verzamelen. Het bandje van Traveling Wilburys vol.1 ligt overigens nog WEL steeds in de kast haha, net als de hele Synthesizer Greatest serie. Kan het niet over m'n hart verkrijgen...
Uit jouwe wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het idee wil maar niet uit je hoofd he.
ik heb al veels te veel cds op dit moment. zoek eigelijk een kast waar er een paar duizend in kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdmaar inderdaad, het staat anders alleen maar stof te verzamelen. Het bandje van Traveling Wilburys vol.1 ligt overigens nog WEL steeds in de kast haha, net als de hele Synthesizer Greatest serie. Kan het niet over m'n hart verkrijgen...
Ja hoor, verknoei het topique maar weer.quote:
je hebt zelf het idee naar voren gebrachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het idee wil maar niet uit je hoofd he.
Duzz, en ik maar denken dat ik met ruim 800 al 'n aardig end op weg was naar 'veel'...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb al veels te veel cds op dit moment. zoek eigelijk een kast waar er een paar duizend in kunnen
Ik was op weg naar huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees was ook weg, dus we kunnen niet 1 van de 2 diskwalificeren.. ronde 2![]()
Ah, het breezerfilter is weer up...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
ik werk met verhuisdozenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Duzz, en ik maar denken dat ik met ruim 800 al 'n aardig end op weg was naar 'veel'...
Was dat niet 7Ties?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gister werkte je nog bij een reclamebureau
helaas wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ah, het breezerfilter is weer up...
Meiden die verhuizen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik werk met verhuisdozen
nee die cds zitten allemaal in verhuisdozen. ik heb er teveel. **zucht**quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gister werkte je nog bij een reclamebureau
Mijn verzamelcd's zitten momenteel ook in (2) verhuisdozen, we hebben laatst wat ruimte in de kamer gecreeerd omdat we kijkers kregen (die het vervolgens ook gekocht hebben, niet voor niks opgeruimd! jee!). Dus moesten m'n staande cd-rekken het veld ruimen. De hangende rekken met 'artiest'-cd's hangen er nog wel. Op alfabetische volgorde natuurlijk, anders vind je nooit wat terug whehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nee die cds zitten allemaal in verhuisdozen. ik heb er teveel. **zucht**
Schizophreen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Z. was, niet 'ihik'..
![]()
Nice... hier staan ook nog wel wat monitoren die heen en weer verplaatst mogen wordenquote:
nou die verhuisdozen staan niet gelijk wat er op mn computer staat. +- 300gbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mijn verzamelcd's zitten momenteel ook in (2) verhuisdozen, we hebben laatst wat ruimte in de kamer gecreeerd omdat we kijkers kregen (die het vervolgens ook gekocht hebben, niet voor niks opgeruimd! jee!). Dus moesten m'n staande cd-rekken het veld ruimen. De hangende rekken met 'artiest'-cd's hangen er nog wel. Op alfabetische volgorde natuurlijk, anders vind je nooit wat terug whehe
Ik zou zeggen open daar een topic overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
joh t wordt mij allemaal te flauw, ik wil naar huis![]()
Dat is deze tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open daar een topic over![]()
dat gevoel heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
joh t wordt mij allemaal te flauw, ik wil naar huis![]()
En oe, dat zou makkelijk passen op mijn onlangs voor 119 euries aangeschafte externe harde schijf van 500Gb!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou die verhuisdozen staan niet gelijk wat er op mn computer staat. +- 300gb
Jij tast mijn grenzen af he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Z. was, niet 'ihik'..
![]()
Joh ik moet iets doen, zelfs m'n collega is uit verveling door t pand gaan wandelen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij tast mijn grenzen af he?
Je zit er tegenaan vriend. Ertegenaan....![]()
dat ligt aan de kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En oe, dat zou makkelijk passen op mijn onlangs voor 119 euries aangeschafte externe harde schijf van 500Gb!![]()
Moet zeggen dat ik toch meer 'feeling' heb met cd's, ik hoor aan mp3's toch te vaak de net-niet-kwaliteit af.
Ik heb al een nieuwe rol opgehangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ok wie heeft het laatste velletje gepakt ?
[afbeelding]
kan hij niet even langs de bakker, of de slijter voor je ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh ik moet iets doen, zelfs m'n collega is uit verveling door t pand gaan wandelen..
quote:
Joh. Maar inderdaad, soms heb je in 1x een goeie versie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
dat ligt aan de kwaliteit natuurlijk![]()
Waar ben je allemaal mee bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Haha dat zei je helemaal niet dat heb ik er van gemaakt!
Z.![]()
Ah damn. Sorry, ik was even in de war.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat was Big L aka Q aka Z aka ihik aka Lynx666
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe rol opgehangen
[afbeelding]
[/quote
zo je hebt een aardig grote reet dan
Zeg zwager... nu ik je toch spreek..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah damn. Sorry, ik was even in de war.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat was Big L aka Q aka Z aka ihik aka Lynx666
mja en kan je nagaan, ben al een keer 250gb kwijt geraaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Joh. Maar inderdaad, soms heb je in 1x een goeie versie.
Q... Quibus?quote:
Of misschien juist een heel kleintje, en is de toiletrol real-size?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Hehe geen idee.. maar ik wil best eens het mooie Delfzijl en omgeving gaan bekijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg zwager... nu ik je toch spreek..
Wanneer gaan jij en zus daten?
Het was meer het idee om dit met jullie te doen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
Als het zover is, vertel je wanneer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe geen idee.. maar ik wil best eens het mooie Delfzijl en omgeving gaan bekijken![]()
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als het zover is, vertel je wanneer?
ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Seventees het volgende:
Zitten jullie heren nu over het achterwerk van een andere kerel te praten
Ah, daar liggen m'n roots!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
ik wil best eens het mooie Delfzijl en omgeving gaan bekijken![]()
Pas ná de Qquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er staat ook Z. he.
[afbeelding]
Goede!quote:
.... Struikel er niet overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ah, daar liggen m'n roots!
Als je ze tegenkomt...![]()
neem ik ze voor je meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ah, daar liggen m'n roots!
Als je ze tegenkomt...![]()
toiletrollen toch? en koffie? en cd's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Seventees het volgende:
Zitten jullie heren nu over het achterwerk van een andere kerel te praten
en meiden die verhuizen. Waar blijft ze nou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Sequencial het volgende:
toiletrollen toch? en koffie? en cd's?![]()
Ala James Bond?quote:
Dat was M.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ala James Bond?
Tuuuuuurlijk wel
Maar was dat geen vrouw?
Fout!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ala James Bond?
Tuuuuuurlijk wel
Maar was dat geen vrouw?
Alleen in de alternatieve schrijfwijze dan he.. Star Treqquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
In Star Trek zat ook 'n toffe Q.
Met Qirq en Spoqquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen in de alternatieve schrijfwijze dan he.. Star Treq![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
In Star Trek zat ook 'n toffe Q.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oké de man in James Bond die Q heet danquote:
Quasi chique, Star Treque?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Oké de man in James Bond die Q heet dan
quote:
Qom nou, je hoeft toch niet altijd ergens over te gaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Quasi chique, Star Treque?
Het gaat echt nergens over hier
Die?quote:Q, de bijnaam van de Belgische staatssecretaris Vincent Van Quickenborne
Make up your mind...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef Seventees het volgende:
Oké de man in James Bond die Q heet dan
Sorry. Maar moet je ook niet een klein beetje lachen om die blauwe mascottequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie zijn hopeloos.
* Lynx666 pakt zijn voorraadkasten en gaat naar een ander topic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Sorry. Maar moet je ook niet een klein beetje lachen om die blauwe mascotte![]()
Zo, op de valreep nog ff de meest zinnige quote in dit topic plaatsenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie zijn hopeloos.
Noem je wat je wil, ik moet nog steeds gniffelen als ik naar die mascotte kijk. Geen leuk usericon?quote:
Dat wordt dan weer gecompenseerd met voldoendequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das dan ook weer waar.. maar zij is niet Q![]()
Wederom een goed puntquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer gecompenseerd met voldoende-heid
Doe eens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48 schreef Sequencial het volgende:
Denk dat ik het zo maar een dag weekend ga noemen.
Eerst m'n verse bak koffie nog ff wegwerken... maar ik noem HET bij deze alvast WEEKENDquote:
Fijn, kunnen we nu verder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:57 schreef Seventees het volgende:
Q = Lynx666
Punt.
(Zijn we er vanaf)
Enjoyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:00 schreef Sequencial het volgende:
Ladies and gents, ik stap de auto in met de Traveling Wilburys op hard: going to the end of the line weekend.
![]()
Verder? Ik knal de Traveling Wilburys op hard op m'n mp3spelertje en ik zoef een half uur voor tijd naar huus! Zoef Zoef! Z..quote:
Zacht uitgedrukt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.D.
Hoe kom jij uit de voorraadkast?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt..
Ik verveel me zo erg dat ik de was ben gaan vouwen.
Dat zegt heel wat
Ben door het kattenluikje gekropenquote:
Hmm..jij bent anders dan de restquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben door het kattenluikje gekropen
Ik ben uniekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hmm..jij bent anders dan de rest
Je hebt de rest toch niet over je geheim verteld he?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Jawel, maar die pasten er niet door
Pindakaas.. Overal!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze hebben m'n hele voorraadkast leeggegeten dus! De sletten!!!
\quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ala James Bond?
Tuuuuuurlijk wel
Maar was dat geen vrouw?
nee dat heet naar huis fietsen en even langs mamma schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Seventees het volgende:
WL, je loopt een pagina of 2 achterVeel het slaapzand eens uit de ogen
niets belangrijk, heb het maar gewist. heb idd zand in mn ogenquote:
Ik zal ze zometeen eens streng toespreken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pindakaas.. Overal!
Waarom denk je dat ik ontsnapt ben?
Nee, dat spreekt in z'n geheel niet tot de verbeeldingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zal ze zometeen eens streng toespreken.
En jou stop ik een high-security prive-voorraadruimte zonder katteluik.
Beetje doordrinken joh!quote:
Missie geslaagd danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, dat spreekt in z'n geheel niet tot de verbeelding!
'Leuk', zo vlak voor tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Missie geslaagd dan
Komt met om 16.50 nog eens met een probleem waar ik niks van snap![]()
![]()
!
Werk ze nog even danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Komt met om 16.50 nog eens met een probleem waar ik niks van snap![]()
![]()
!
tis weekend heyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Werk ze nog even dan
En bedankt voor het bier WL
* DeToXiC schenkt rosé-tje in voor Seventees*
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vind je trouwens van mn nieuwe avatar DeToXiC ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Seventees het volgende:
Weinig verhullend, WL
Ik moet ook eens een nieuwe avatar. Zonder borsten overigens.
ik heb ze ook naakt hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Seventees het volgende:
Weinig verhullend, WL
Ik moet ook eens een nieuwe avatar. Zonder borsten overigens.
Die meid uit je avatar zit erook tussen... Wat een topsite!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
haha zelfs manga ertussen
En al helemaal niet op je werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef WhiteLightning het volgende:
je moet er alleen niet te lang naar kijken heh
Hier ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik zit allang thuis hoorbier enzo erbij
ik hoop niet voor je dat je op dat tijdstip pas thuis kwam van werk Dylanesquequote:
Haha nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat je op dat tijdstip pas thuis kwam van werk Dylanesque![]()
![]()
morguh weer een saaie week voor de boegquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:22 schreef DeToXiC het volgende:
Goedemorgen!!!!
OMG WhiteLightning... Mijn maandagochtend is weer goed
hoezo ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh shit nu moet ik usericons uitzetten
Omdat m'n collega's gekke dingen kunnen gaan denken als ze de hele tijd die bouncing boobs voorbij zien komen op m'n schermquote:
Het is traditie om de oude eerst vol te lullenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:28 schreef Sequencial het volgende:
Goedemorgen zeg. Te lui om een 20 augustus topiQue te openen?![]()
Woh, bouncin' boobz. Op het werk. Vette nono! *probeert wanhopig beeldscherm te bedekken met zun koffiebeker*
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Omdat m'n collega's gekke dingen kunnen gaan denken als ze de hele tijd die bouncing boobs voorbij zien komen op m'n scherm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
NEEE!!!!
Ik moet 'm ook wegdoen. Mijn collega die achtermij zit en mijn beeldscherm kan zien is weer terug van vakantie... en dan zijn die boobies niet bepaald SFW![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is traditie om de oude eerst vol te lullen
Is ook zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
Eej fuck WL beter neem je een SFW UI want ik herken de mensen hier ondertussen eerder aan hun UI dan aan hun naamVind dit maar vervelend
Wat is de definitie van vol hier eigenlijk? Sommige topics gaan zowat oneindig door toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
Het is traditie om de oude eerst vol te lullen
300 posts, dan istie dicht en moet je een nieuwe openenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wat is de definitie van vol hier eigenlijk? Sommige topics gaan zowat oneindig door toch?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nou ik zal vanavond mn avatar maar veranderen. dan kunnen jullie alleen nog vandaag ervan genieten.heb zo mn best gedaan
Hij leidt wel erg af...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]![]()
vanavond vind ik m juist prima, dan zit ik toch thuis
Mogge WL!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nou ik zal vanavond mn avatar maar veranderen. dan kunnen jullie alleen nog vandaag ervan genieten.heb zo mn best gedaan
Heu, they're still dancin'...quote:
ik bedoelde dat ik helemaal geen usericons meer zie dankzij jouquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ja jullie zullen hem gaan missen let maar op !
Oh graag gedaan hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik helemaal geen usericons meer zie dankzij jou![]()
Haha nee heb ze zelf uitgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh graag gedaan hoor!
vraag me toch af hoe dat kan.
hoop gedoe om niks weer..quote:
!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:25 schreef Seventees het volgende:
Er heerst een vrouwengebrek in dit topic.
Vandaar dat mannen het bij animated boobs zoeken
Dylanesque, in antwoord op je vragen: Nee, twijfelachtig, geen, weinig.
wat voor prijzen kunnen we winnen ? en nee zeg geen mangothee aubquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoop gedoe om niks weer..
Nieuwe week, nieuwe kansen![]()
Wordt het druk deze week? Overleeft deze reeks het nog wel? Wie vallen er af, en wie komen erbij? Game on!![]()
![]()
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
!
Ik was al even bang dat jij ook niet meer zou opdagen, nu Maggie met d'r klasje bezig is![]()
![]()
ok vanaf nu denken we er alleen maar aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeerquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.
mja heb eindelijk een beetje werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeer![]()
Geen reet, geen tieten... wat nu?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Dylanesque het volgende:
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeer![]()
Pas om 1 uur beginnen? En niet druk? Wat voor luizenbaan is datquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef arnold-d het volgende:
moet om 1 uur beginnen,. benieuwd of het druk is.. zal wel weer niet![]()
het einde is nabijquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Geen reet, geen tieten... wat nu?
[afbeelding]
Jij ook met je Breezerfilmpjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os
youtube op 't werk, dacht 't nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/horloge?v=POl4vFp-5os
Jij mag echt helemaal niets hequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jij ook met je Breezerfilmpjes
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
Ja, je staat de hele tijd hetzelfde te zeggen in m'n sigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef Chandler het volgende:
Helaas heb ik vandaag heeel veel te doen
Mja ik heb hier ook geen geluidquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
youtube op 't werk, dacht 't nietvrees dat je het maar ff moet beschrijven whehe
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ja, je staat de hele tijd hetzelfde te zeggen in m'n sig![]()
of maak er een avatar vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
youtube op 't werk, dacht 't nietvrees dat je het maar ff moet beschrijven whehe
nee ik wordt goed kort gehoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij mag echt helemaal niets he![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
T zijn de Boomtown Rats, met I Don't Like Mondays
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik wordt goed kort gehouden![]()
Mart Smeets is deze week in de Vara Gids trouwens ook helemaal blij met de Traveling Wilburys re-release. 'Wel flink sparen' zegt ie omdat hij die met dat extra boek heeft. Ik had zoiets van dan maar geen boek en gewoon voor onder de 20 euro degene met 2CD's en een roelende DVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Ik knal de Traveling Wilburys op hard op m'n mp3spelertje
Boek??quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mart Smeets is deze week in de Vara Gids trouwens ook helemaal blij met de Traveling Wilburys re-release. 'Wel flink sparen' zegt ie omdat hij die met dat extra boek heeft. Ik had zoiets van dan maar geen boek en gewoon voor onder de 20 euro degene met 2CD's en een roelende DVD.
Njah, fotoboek(je) ofzo. Kost je 10 euro extra ten opzichte van de 'gewone' box.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
Boek??
Hmm ik heb wel een zwak voor dat soort uitgaven..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Njah, fotoboek(je) ofzo. Kost je 10 euro extra ten opzichte van de 'gewone' box.
[afbeelding]
Jeuh!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben er ook weer even...
Ik kende 'm hiervoor ook niet. Over 't algemeen iets teveel Dylan (sorry) en te weinig Orbison (maar da's verklaarbaar). Wel lekker vind ik She's my baby, Inside out, The devil's been busy en Wilbury Twist.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb de 3e cd trouwens heel weinig geluisterd. Heeft toch iets minder magie, of ik moet er nog ff bekend mee worden.
Inside Out en de Twist vielen mij ook op, door de dvd natuurlijk. Niet alles dat Dylan heeft gedaan is goed natuurlijk, hoewel ik zelfs Self-portrait een fantastisch album vind, maar wat zooi uit de jaren 80 trekt me toch echt niet. Wat ik van cd3 heb gehoord heb ik nog niet voldoende in me opgenomen om er een oordeel over te vellen, ik zet m vanavond maar eens opquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik kende 'm hiervoor ook niet. Over 't algemeen iets teveel Dylan (sorry) en te weinig Orbison (maar da's verklaarbaar). Wel lekker vind ik She's my baby, Inside out, The devil's been busy en Wilbury Twist.
mogguh gamerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoest hier ?
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...quote:
ah, die heeft cabal nog niet leren kennen bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...
Misschien als hij weg is
De vraag is wat de Algemeen Directeur er van vindtquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat vind je van mn Avatar ?
volgens zijn die kinderen op die stoelen in die clip de fok club van vroegahquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os
laat hem die TIETEN zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...
Misschien als hij weg is
dies er vast niet vies van, misschien alleen jaloers dat hij het niet eerder heeft gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
De vraag is wat de Algemeen Directeur er van vindt![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dies er vast niet vies van, misschien alleen jaloers dat hij het niet eerder heeft gezien
Die staat er alweer een tijdje, maar oke oke ik ben er ook al een tijdje niet meer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
"Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk"
![]()
Jij hebt ook echt niets te doen hequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
maar ik heb t nieuwe topic al klaarstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |