die zijn backstage bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Babe nummer 6...vraag me af wat er met de andere 5 gebeurd is.
ok jij je zin. Ronde 4 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden![]()
heh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ok laten we allemaal plaatjes van vrouwen met bordjes ronde 1 posten omdat Dylanesque die niet kon vinden
Dat is wel de achterliggende gedachte ja. Deel 1 is vol, dus een deel deux (of twee, of 2, of II)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef Sequencial het volgende:
Hoezo ineens deel deux trouwens? Niks beters te doen dan zinloze topics openen ofzeau![]()
Laaast nightquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Sequencial het volgende:
[..]
heh.
Vanochtend Bob Dylan trouwens nog hard in de auto gedraaid trouwens, Traveling Wilburys vol.1![]()
Dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
Laaast night![]()
Van die reissue met die dvd erbij ook?
ah cassetes, heb er vorig jaar zon 50 weg gegooid. wat een slechte kwaliteit was het ineens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
It's a ****ing dirty worldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dirty world![]()
En inderdaad die met die dvdToen ie net uit was heb ik vol.1 op cassette gekocht, helemaal grijs gedraaid, en na al die jaren nu eindelijk op cd!
Misschien zijn ze t in de voorraadkast aan t uitvechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
ze zijn het misschien aan het bijleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
Again:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar eens aangelijnd moet worden...![]()
Vorige maand heb ik het grootste deel van mijn collectie ook gedumpt op de stort. Een paar die me 'dierbaar' zijn heb ik bewaard, maar aan de rest had ik toch nix zonder cassettedeck. Ouwe 90's meukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ah cassettes, heb er vorig jaar zon 50 weg gegooid. wat een slechte kwaliteit was het ineens.
Step aside, Butchquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
"Bring out the gimp".
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Vorige maand heb ik het grootste deel van mijn collectie ook gedumpt op de stort. Een paar die me 'dierbaar' zijn heb ik bewaard, maar aan de rest had ik toch nix zonder cassettedeck. Ouwe 90's meuk![]()
Well, I guess you're gonna have to wake him up then?quote:
Precies, doe mij maar tapasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermee
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:22 schreef DeToXiC het volgende:
Stil bij de kemphanen...
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vind het nu toch zonde hoor, had een paar ouwe exclusieve tapes. maja aan de andere kant wat moet je ermee
]quote:
Het idee wil maar niet uit je hoofd hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
]
zo zou je het ook kunnen benoemen
Daar heb ik een cd vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdmaar inderdaad, het staat anders alleen maar stof te verzamelen. Het bandje van Traveling Wilburys vol.1 ligt overigens nog WEL steeds in de kast haha, net als de hele Synthesizer Greatest serie. Kan het niet over m'n hart verkrijgen...
Uit jouwe wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het idee wil maar niet uit je hoofd he.
ik heb al veels te veel cds op dit moment. zoek eigelijk een kast waar er een paar duizend in kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, ik heb me daarna ook 3 nachten in slaap gesnotterdmaar inderdaad, het staat anders alleen maar stof te verzamelen. Het bandje van Traveling Wilburys vol.1 ligt overigens nog WEL steeds in de kast haha, net als de hele Synthesizer Greatest serie. Kan het niet over m'n hart verkrijgen...
Ja hoor, verknoei het topique maar weer.quote:
je hebt zelf het idee naar voren gebrachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het idee wil maar niet uit je hoofd he.
Duzz, en ik maar denken dat ik met ruim 800 al 'n aardig end op weg was naar 'veel'...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb al veels te veel cds op dit moment. zoek eigelijk een kast waar er een paar duizend in kunnen
Ik was op weg naar huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees was ook weg, dus we kunnen niet 1 van de 2 diskwalificeren.. ronde 2![]()
Ah, het breezerfilter is weer up...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
ik werk met verhuisdozenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Duzz, en ik maar denken dat ik met ruim 800 al 'n aardig end op weg was naar 'veel'...
Was dat niet 7Ties?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gister werkte je nog bij een reclamebureau
helaas wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ah, het breezerfilter is weer up...
Meiden die verhuizen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik werk met verhuisdozen
nee die cds zitten allemaal in verhuisdozen. ik heb er teveel. **zucht**quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gister werkte je nog bij een reclamebureau
Mijn verzamelcd's zitten momenteel ook in (2) verhuisdozen, we hebben laatst wat ruimte in de kamer gecreeerd omdat we kijkers kregen (die het vervolgens ook gekocht hebben, niet voor niks opgeruimd! jee!). Dus moesten m'n staande cd-rekken het veld ruimen. De hangende rekken met 'artiest'-cd's hangen er nog wel. Op alfabetische volgorde natuurlijk, anders vind je nooit wat terug whehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nee die cds zitten allemaal in verhuisdozen. ik heb er teveel. **zucht**
Schizophreen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Z. was, niet 'ihik'..
![]()
Nice... hier staan ook nog wel wat monitoren die heen en weer verplaatst mogen wordenquote:
nou die verhuisdozen staan niet gelijk wat er op mn computer staat. +- 300gbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mijn verzamelcd's zitten momenteel ook in (2) verhuisdozen, we hebben laatst wat ruimte in de kamer gecreeerd omdat we kijkers kregen (die het vervolgens ook gekocht hebben, niet voor niks opgeruimd! jee!). Dus moesten m'n staande cd-rekken het veld ruimen. De hangende rekken met 'artiest'-cd's hangen er nog wel. Op alfabetische volgorde natuurlijk, anders vind je nooit wat terug whehe
Ik zou zeggen open daar een topic overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
joh t wordt mij allemaal te flauw, ik wil naar huis![]()
Dat is deze tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open daar een topic over![]()
dat gevoel heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
joh t wordt mij allemaal te flauw, ik wil naar huis![]()
En oe, dat zou makkelijk passen op mijn onlangs voor 119 euries aangeschafte externe harde schijf van 500Gb!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou die verhuisdozen staan niet gelijk wat er op mn computer staat. +- 300gb
Jij tast mijn grenzen af he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Z. was, niet 'ihik'..
![]()
Joh ik moet iets doen, zelfs m'n collega is uit verveling door t pand gaan wandelen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij tast mijn grenzen af he?
Je zit er tegenaan vriend. Ertegenaan....![]()
dat ligt aan de kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En oe, dat zou makkelijk passen op mijn onlangs voor 119 euries aangeschafte externe harde schijf van 500Gb!![]()
Moet zeggen dat ik toch meer 'feeling' heb met cd's, ik hoor aan mp3's toch te vaak de net-niet-kwaliteit af.
Ik heb al een nieuwe rol opgehangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ok wie heeft het laatste velletje gepakt ?
[afbeelding]
kan hij niet even langs de bakker, of de slijter voor je ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh ik moet iets doen, zelfs m'n collega is uit verveling door t pand gaan wandelen..
quote:
Joh. Maar inderdaad, soms heb je in 1x een goeie versie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
dat ligt aan de kwaliteit natuurlijk![]()
Waar ben je allemaal mee bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Haha dat zei je helemaal niet dat heb ik er van gemaakt!
Z.![]()
Ah damn. Sorry, ik was even in de war.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat was Big L aka Q aka Z aka ihik aka Lynx666
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe rol opgehangen
[afbeelding]
[/quote
zo je hebt een aardig grote reet dan
Zeg zwager... nu ik je toch spreek..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah damn. Sorry, ik was even in de war.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat was Big L aka Q aka Z aka ihik aka Lynx666
mja en kan je nagaan, ben al een keer 250gb kwijt geraaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Joh. Maar inderdaad, soms heb je in 1x een goeie versie.
Q... Quibus?quote:
Of misschien juist een heel kleintje, en is de toiletrol real-size?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo je hebt een aardig grote reet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |