http://imdb.com/title/tt0260320/ + het gesprek in het vorige topic = deze TTquote:
Mewh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Tof, ik zag WyrilHaximus in een banner voorbij komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De link dat je direct naar het laatste WhatPulse topic gaat. Die zag ik bij een banner.
Oe tof dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb je M2W trouwens gedigged.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef Geqxon het volgende:
Oeps, niet dus. Thuis maar even een accountje aanmaken.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
Het moet wel allemaal hip en trendy he.
Ik vind een » (& raquo ; ) trouwens mooier dan een >>
Kan ik je opfleuren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef phluphy het volgende:
Potver, ik kwam om 12.45 uur thuis, zonder sleutel (vergeten!)![]()
Gereedschapshok was open, en geprobeerd met een kruisschroevendraaier een klapraam (dat open stond) los te krijgen. Schroeven bleken lamgedraaid.![]()
Manlief moeten bellen en een uurtje op de sleutel moeten wachten.
Zonde van mijn tijd.![]()
Nu ben ik de draad kwijt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef phluphy het volgende:
Gereedschapshok was open, en geprobeerd met een kruisschroevendraaier een klapraam (dat open stond) los te krijgen. Schroeven bleken lamgedraaid.![]()
Altijd een reservesleutel onder de regenpijpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef phluphy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef phluphy het volgende:
Oeh!
Knuffels!
Puppyplaatjes!
Wat een verwennerij!![]()
Sir Harry, je sig!![]()
![]()
Of een betere schroevendraaier in de gereedschapskist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Altijd een reservesleutel onder de regenpijp
Which reminds me, zat jij niet op een HUGE scherm te wachten? Al binnen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:37 schreef Geqxon het volgende:
http://mycom.nl/Products/View/110007.aspx
Die dingen kosten ook niks meer! Ik weet nog wel dat je daar in de winkel al snel 20 tot 30 euro voor neer moest leggen...
Kameraden, te paard! Zoek dekking! Sir Harry wordt heet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
* WyriHaximus a.k.a. Sig Harry the 5th heeft ze spagettie overgoten met redhotpepper saus en merkt dat het nu toch best heet is
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef phluphy het volgende:
Oeh!
Knuffels!
Puppyplaatjes!
Wat een verwennerij!![]()
Sir Harry, je sig!![]()
![]()
* WyriHaximus is lekker aan het sudderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Of een betere schroevendraaier in de gereedschapskist.
[..]
Which reminds me, zat jij niet op een HUGE scherm te wachten? Al binnen?
[..]
Kameraden, te paard! Zoek dekking! Sir Harry wordt heet!
SSSttt god is binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
het tuig in de gaten houden.
Pst allemaal naar de ondergrondse bunker en verstop de wiskey en de pizza's!quote:
Als die maar van mijn whiskey afblijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Pst allemaal naar de ondergrondse bunker en verstop de wiskey en de pizza's!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga niet mee, daar zitten vast veel spinnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Pst allemaal naar de ondergrondse bunker en verstop de wiskey en de pizza's!
Het huis van de heer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
Spinnen fobie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ga niet mee, daar zitten vast veel spinnen.![]()
Fles wiskey ruilen voor een paar pizza's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Als die maar van mijn whiskey afblijft
Ik bescherm je wel en maak ze allemaal afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
[..]
* WyriHaximus wel, maar niet erg zolang ze maar klein en schattig blijvenquote:
quote:
In bunkers gaat het nog wel in het regenwoud niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef phluphy het volgende:Meestal zijn spinnen niet klein en schattig. In bunkers dan hé.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry, you're a real gentleman.![]()
Meestal zijn spinnen niet klein en schattig. In bunkers dan hé.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach maar even later:
[afbeelding]
Dat is bijna banwaardigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tsja misschien blijft ze liever bij jouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja misschien blijft ze liever bij jouw.
Misschien moet je eerst leren hoe je Whiskey schrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dit een nieuw soort kattenvoer wat je aan het eten bent?![]()
Een plaatje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij bent stout!
Je straf:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja misschien blijft ze liever bij jouw.
Pizza klinkt goed, maar mag het ook apfelcorn zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij dan de spinnen voor me weghaalt (held!), ben ik van de partij!
Heb je al een wachtwoord verspreid onder diegene die wél welkom zijn, zodat we die blauwe buiten kunnen houden?... ♥ ik mis je ♥
Haha truequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst leren hoe je Whiskey schrijft.
Of is dit een nieuw soort kattenvoer wat je aan het eten bent?![]()
Word geregeld mijn jonkvrouwe, nu eerst ff mijn stalen ros halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pizza klinkt goed, maar mag het ook apfelcorn zijn?![]()
Als jij dan de spinnen voor me weghaalt (held!), ben ik van de partij!
Heb je al een wachtwoord verspreid onder diegene die wél welkom zijn, zodat we die blauwe buiten kunnen houden?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
Een plaatje?
Poeh ik ben onder de indruk.Wat een straf.
![]()
Van je fotoboek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Geef maar toe, je bent geschrokken!![]()
En daar ging hij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Word geregeld mijn jonkvrouwe, nu eerst ff mijn stalen ros halen![]()
Wat ben jij kattig!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef phluphy het volgende:
volgens mij staat je antwoord op deze pagina, helemaal onderaan bij kabels-usb.
Hopelijk heb je er wat aan.![]()
En daar komt hij! Met een tas vol verassingenquote:
Een tas vol puppyplaatjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef WyriHaximus het volgende:
En daar komt hij! Met een tas vol verassingen! Rara wat zou daar nou inzitten, iig iets om de jonkvrouwen mee te verwennen
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef phluphy het volgende:
volgens mij staat je antwoord op deze pagina, helemaal onderaan bij kabels-usb.
Hopelijk heb je er wat aan.![]()
Gelukkig ben ik niet veeleisend, met een (gele) zak M&M's maak je me al heel gelukkig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef WyriHaximus het volgende:
En daar komt hij! Met een tas vol verassingen! Rara wat zou daar nou inzitten, iig iets om de jonkvrouwen mee te verwennen
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Misschien wel een echte!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Een tas vol puppyplaatjes?
Nee dan nog altijd een echtequote:
Hmmm dan hoe je dus geen Belgische bonbons begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet veeleisend, met een (gele) zak M&M's maak je me al heel gelukkig!![]()
Deze dan http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7398&page=5&perpage=16quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Geqxon het volgende:
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HMT&pid=7089&page=7&perpage=16
quote:Hello! I am tired tonight. I am nice girl that would like to chat with you. Email me at pussy@slutsonline.whore only, because I am writing not from my personal email. You will see some of my private pics.
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7058&page=3&perpage=16quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deze dan http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7398&page=5&perpage=16![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm dan hoe je dus geen Belgische bonbons begrijp ik?![]()
Wat maf, dat ze beginnen met "I am tired tonight"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef WyriHaximus het volgende:
En ze blijfen het maar proberen he.
Haha die is nog best aardigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7058&page=3&perpage=16
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemenquote:
Ja idd alsof iemand daar op in gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat maf, dat ze beginnen met "I am tired tonight"Wat heb je er dan aan?
![]()
quote:
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemen.
Slaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Omdat ik ze gekocht hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
lekker gegeten?
[..]
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?![]()
Niks mis mequote:
=================quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Borsten! NSFW!
o.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens dominant. Just so you know.
Niet zeef foor werk. Of: Not Safe For Work.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
Not Suitable For Workquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe
vanaaf misschien maar eens naar scheveningen voor et vuurwerk
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, heb Goldelvaart 2007 ook weer overleeft.
:")!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
:")!!!!!!!
met de auto naar zo'n evenement!!!!
ben gister geweest en we zijn met OV gegaan..
eerst kwamen 3 volle bussen en daarna een wat legere bus... maar wel allemaal binnen een tijdspanne van 15 minuten
en auto's tja... die stonden al ver op de scheveningseweg ofzo al vast...
in de bus was je samen gepakt...
terug was idem, alleen stonden er toen wel 5 bussen lijn 14 klaar...
op strand en boulevard was het ook dringen...
we hebben uiteindelijk plekje op strand voor kurhaus gevonden
engeland was mooi...
nederland was veel toffer met z'n vuurwerk..
waterbommen zijn tof
volgens mij niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijken
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet....
vroeger was dat wel zo, maar of dat nog steeds zo is?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijken
Daarom heb ik altijd alle ramen dichtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kut wespen...
net zat er 1 in me t-shirt, ben d'r door gestoken (althans, hoog waarschijnlijk...)
1) zat bij me oksel
2) voelde enorme prink bij oksel
me eerste keer ooit geprikt door die kut beesten....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd alle ramen dicht![]()
![]()
* JortK is weer even website devven in de tussentijd
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig isquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:36 schreef JortK het volgende:
[..]
WyriHaximus
Hoe gaat het met je tag cloud?
Veel plezier iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig is. (Gister ook al BBQ met gondelvaart. Ben wel benieuwt hoe het met de fiets is afgelopen maar dat vertel ik vanavond wel.)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoi Geq
En mag je al het huis uit of nog niet ?
In goede samenspraak gingen zij uit elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Over een paar maandjes.
Gewoon iedere keer F5'en en je krijgt een nieuwequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Jort, complimenten voor je user-icon!
Dankjequote:
LOL daar gaat je grapquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dankje. Het was gezellig
.
Hoorde net dat die gast smorgens om 9 uur langs was gekomen voor ze fiets. Hij had hem dus aan onze schuur (zeecontainer) aan de deur vast geketend dus hebben we dat ding naar binnen gehangen zodat hij er niet meer bij kon. Zodat we hem uit konden leggen dat je geen fiets aan een schuur vast ketend. Alleen het kut kind dat open deed bij hem is zo braaf kut pikkie dat hij zonder klagen de schuur open doet![]()
!
Was niet eens aan grap, was gewoon terug pakkenquote:
Nazi'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was niet eens aan grap, was gewoon terug pakken. Maar hij krijgt het nog wel te horen. Niet dat het helpt want het is en blijft een schoothondje voor iedereen die hem aanspreekt
.
Zat ook een stelletje wannebe nazi's. Met 2 kratten bier. Dus ze lopen op een gegeven moment weg maar laten de kratten staan. Dus goed wij niet op letten zijn in eens die kratten weg. Komen ze later terug worden ze in eens boos omdat de kratten weg zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge!
Gisternacht terug van LL, het was zo fantastisch
quote:
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stondenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stonden.
Hmm dan leen je 2 seizoenen lost van iemand mist in het 2e seizoen ergens midden in een DVD.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb last van een vlieg.
Ja ik weet dat ik stink!
Bang om mensen aan te rijden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Jaja, een maandje voor ik 19 word.
Mompelt iets over angsten
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bang om mensen aan te rijden?
Je hebt gewoon faalangstquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.
Dus nee, ik ben niet zo'n labiel trutje dat in paniek raakt omdat er iemand door oranje rijd.
foto'squote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Spannend, Bertje! Wanneer gaat het gebeuren?
Ik heb een blauw oog en bult op mijn voorhoofd.![]()
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Het doet zeer en ik zie er niet uit.![]()
Hebben jullie (wel) een leuk weekend gehad?
Volgende week woensdagavond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!quote:
Oeh, viel het tegen? Wat kun je winnen met de weddenschap?quote:Ik heb wel een goed weekend gehad, en ik ben de eerste week doorgekomen van mijn alcohol vrije 8 weken weddenschap
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Ja primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Als het zo ver komt moeten we maar eens een DIG knokploeg oprichten denk ik zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Wij zullen je nooit uitlaggen (naja ik niet dan JortK waarschijnlijk welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!![]()
Was het zo ding met een massieve houten blad en metalen laden kasten er onder? Zon 1 heb ik ook en die dingen zijn behoorlijk zwaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.![]()
Ik doe het zelf ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
Waarom zou ik onze enige chattende vrouw in DIG uit gaan lachen![]()
DIG knokploeg... dan word er geslagen met USB sticks ofzo stel ik mij dan zo voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook![]()
![]()
![]()
Vanochtend was het boven mijn oog blauw, nu is het al gezakt naar onder het oog.
Wat gaat dat snel!
Harry, een DIG knokploeg!That'll be the day.
![]()
Een gondelvaart klinkt leuk.![]()
Gemiddelde nerd heeft een rist schroevendraaiers en die kasten kunnen scherp zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
DIG knokploeg... dan word er geslagen met USB sticks ofzo stel ik mij dan zo voor
lol gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook![]()
![]()
![]()
Vanochtend was het boven mijn oog blauw, nu is het al gezakt naar onder het oog.
Wat gaat dat snel!
Ja zie het al helemaal voor me. Komen we aan met oude CRT monitoren als knuppels en SATA kabels als wurg kabelsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:Harry, een DIG knokploeg!That'll be the day.
![]()
Ja is het ook. Het leuke is ik woon aan het kanaal. We gaan altijd met ze alle + iemand die hier woonde en 100 meter verder op is gaan wonen en het is altijd erg gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:Een gondelvaart klinkt leuk.![]()
Was meer dat ik jouw er eerder voor aan zie dan de restquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
Waarom zou ik onze enige chattende vrouw in DIG uit gaan lachen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus zit te laggen om ze error emails![]()
Daar kun je inderdaad trots op zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK is trots op zn Whatpulse stats
Same herequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad trots op zijn.
Heb ik helaas geen last van. Was er maar een mooie meid die mijn file probeerde te includen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
En hoppa weer 9 pogingen tot een remote file inclusion.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Grrr. Denk ik dat mijn kopje leeg is. Graai ik hem nonchalant van mijn bureau af. Koffie over mijn hand.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
En hoppa weer 9 pogingen tot een remote file inclusion.
Maar 25 pogingen per dag dus het valt meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb ik helaas geen last van. Was er maar een mooie meid die mijn file probeerde te includen.
Op me sitequote:
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar 25 pogingen per dag dus het valt mee.
[..]
Valt wel mee wentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!
Watjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!
Werkt je reken CAPTCHA een beetje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Watje(Het zijn wel steeds gifjes die wie weet
.)
Ja die werkt primaquote:
quote:/en-forum/modules/PNphpBB2/includes/functions_admin.php?phpbb_root_path=http://www.jajedachttochnietdatikjeeendirectelinknaareenshellgagevenjekneus.ffs/safe.gif?
Jij logt ook echt alles hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja die werkt prima. Maar daar doelde ik niet op sec
.
Doelde er op dat de includes vaak gifjes zijn zoiets als die:
[..]
Heel erg, en goed voor je keysquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik chat slow. Hier dus. Jort. In het slowchat topic.
alles voor de keys hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel erg, en goed voor je keys
[..]
Goedzo
Zo heb ik nog 50 smilies hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alles voor de keys he![]()
leuke smilie trouwens xD!
Dunno, gebruik ik dat? Ben op dit moment weer terug bij flysprayquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef JortK het volgende:
WyriHaximus werkt dat Mantis ook een beetje voor todo dingen enzo
Je mag ze wel ff postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Zo heb ik nog 50 smilies hoor [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan ga ik wel zelf wat in elkaar flansen qua todoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno, gebruik ik dat? Ben op dit moment weer terug bij flyspray.
[..]
Je mag ze wel ff posten.
Ja kan ook zo bar uitgebreid hoeft een todo niet te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel zelf wat in elkaar flansen qua todo
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef vdvorst het volgende:
Lol, iedereen uit het whatpulse topic lijkt hier wel te liggen spammen
Ach, alles goed voor de keys...
maar damn, wat heb ik vandaag wéér weinig....
ohja, waarom zijn hdd recorders zo duur
(oke, bij kpn kun je er een kopen voor 100 euro icm digitenne, maar dat kunnen we hier niet ontvangen)
Daar is het ook voor bedoeld he vorst dit topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef vdvorst het volgende:
Lol, iedereen uit het whatpulse topic lijkt hier wel te liggen spammen
Ach, alles goed voor de keys...
maar damn, wat heb ik vandaag wéér weinig....
ohja, waarom zijn hdd recorders zo duur
(oke, bij kpn kun je er een kopen voor 100 euro icm digitenne, maar dat kunnen we hier niet ontvangen)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens net een nieuwe digicam gekocht
Ja maar mijn nieuwe telefoon heeft niet zon goede camera... en die ik nu heb gekocht is 7,1 megapizel en ik kan er filmpjes mee makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
coowl
ik gebruik er mijn gsm altijd voor
Hou op hou op hou op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef phluphy het volgende:
Heb je je scherm nou al binnen, Bertje?
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?quote:
Ik was toch aanvoerderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef phluphy het volgende:
Hey Sir Harry, ouwe knokploegaanvoerder!![]()
.
[..]
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?![]()
niet met analoge tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Windows MCE geknutseld, nog een stukje leuker dan een HDD-recorder.
Zo te horen ben je gedegradeerdquote:
* WyriHaximus pakt alvast de stokken houd, linnen doeken, spijkers en spiritusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef phluphy het volgende:
Hey Sir Harry, ouwe knokploegaanvoerder!![]()
.
[..]
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?![]()
Ja ook zo leuk. Zit je op je anologe tv te kijken naar een reclame die het verschil laat zien tussen HD en anologe tvquote:
* Ou-Tannu kijkt Digitaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ook zo leuk. Zit je op je anologe tv te kijken naar een reclame die het verschil laat zien tussen HD en anologe tv.
* JortK kijkt geen tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu kijkt Digitaal![]()
analoog is oud XD
Of we doen een aanvoerder per projectquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef phluphy het volgende:
Sorry JortK.Ik dacht gewoon, nou ja, Sir Harry is het grootst, en dan ben je vanzelf aanvoerder,
toch?![]()
Anders maak je er toch een deeltijdfunctie van? JortK door-de-weeks, en Sir Harry in het weekend?![]()
Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef phluphy het volgende:
Sorry JortK.Ik dacht gewoon, nou ja, Sir Harry is het grootst, en dan ben je vanzelf aanvoerder,
toch?![]()
Anders maak je er toch een deeltijdfunctie van? JortK door-de-weeks, en Sir Harry in het weekend?![]()
Och, dan gooi je er toch een DVB tuner in? Ik vind het iig een heerlijk werkend systeem, ik kan er vanalles mee.quote:
Ja misschien kan ik wat voor je betekenen, waar gaat het precies over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Geqxon het volgende:
JortK, vind je het erg als ik een WP-stats pagina schrijf? Ik heb een leutig idee, en ik wil het als testcase uitschrijven.
En beantwoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval heb je een PM.
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik ben
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter is.
Yeah is leuk spul, niet te uitgebreid maar je kan er toch genoeg meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Wyri ik gaat trouwens ook maar flyspray gebruiken
Aye, Fok!sequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef phluphy het volgende:
DIG! Slowchat proudly presents:
[afbeelding]
JortK, Crazybertje a.k.a. Geqxon & Sir Harry a.k.a. Wyrihaximus
Jullie twee doen aan bananensex?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
Magnetronquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
magno?
Ja is ook lekker, maar zo vroeg op de ochtend moet het echt koffie zijn voor mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meh toch maar de energy drink voor mij.
Zo jij bent vrolijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Zo jij bent wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Heh lolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef phluphy het volgende:
On the contrary.![]()
Tot 4 keer toe moest ik eruit om een mug te vangen.![]()
Ik weet ook niet waarom ik zo vrolijk ben, eigenlijk.![]()
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh loldat is niet goed!
* WyriHaximus gently pats plurry and gives her an electric bug zappen![]()
Is mooi toch dat je na zon nacht vrolijk bent.
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Doelde eingelijk op zon ding:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vleesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zit
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doelde eingelijk op zon ding:
[afbeelding]
[..]
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vlees.
Je kan er ook been haar mee weg schroeienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaan
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Goed puntquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodig![]()
Man het is 10:30quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed punt.
* WyriHaximus goeit de foe yong hai maar eens in de magno![]()
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen haddenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebt.
Niet liegen je hebt het zelf gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen hadden.
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriterenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet liegen je hebt het zelf gedaan![]()
En toen had hij/zij een mooi geruit voorhoofd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriteren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriteren.
EDIT: Zie het PHP/MySQL topic ff btw.
Dunno maar hij vond het niet leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En toen had hij/zij een mooi geruit voorhoofd?.
* Jo0Lz het helemaal voor zich ziet...
Kijk, en daar deed je het voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno maar hij vond het niet leuk. Hij liep daarna ook niet meer met dat ding te kloten
.
Ga je toch ff langs de bakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Had niks anders in huis...
* WyriHaximus is wat lui vandaagquote:
quote:
Dunno moet je Gexqon vragenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier niet, de muziek knalt me oren in.
LOL ik ben van de korte posts, lange posts zijn voor R&Pquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jaman!
en maak is langere postsgoed voor je WP:+
nonsens!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL ik ben van de korte posts, lange posts zijn voor R&P
* WyriHaximus ziet niet wat hier emo aan isquote:
Maar goed voor iemand die geen metal etc luisterd zal alles wel emo zijnquote:Vengeance piercing through my heart
As I watch you kiss the dirt
And make you swallow your betrayal and sin
Though for now I say farewell
But one day I will return with a smile
As I spit on your grave!
I'm sick... tired of this abuse
I've played the fool for many years
Escape... shelter me from harm
Your lies... pushed me to the edge
I've finally reached my breaking point
Come here... meet your Nemesis
Vengeance piercing through my heart
As I spit on your grave!
Taste this... swift thrust of my blade
It's laced with poison from my veins
Lay there... helpless and afraid
You bleed... I gaze with a grin
A taste of your own medicine
Your tears... please the beast within
Vengeance piercing through my heart
As I spit on your grave!
Yes, right now I say farewell
As I spit on your grave!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus ziet niet wat hier emo aan is
[..]
Maar goed voor iemand die geen metal etc luisterd zal alles wel emo zijn.
* WyriHaximus rent achter Ou-Tannu aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik luister t ook niet?
* Ou-Tannu rent weg
ik pleur meestal gewoon 1 of andere clipjes zender aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik luister meestal naar 80's en 90's hits. 2unlimited for ever.
No no no no no no no there no limit!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
* WyriHaximus denkt terug aan zijn kindertijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef JortK het volgende:
[..]
No no no no no no no there no limit!
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus denkt terug aan zijn kindertijd![]()
Strak strak in me training's pak pakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrr
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Goede oude tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLands.
Nena, 2Unlimited, Nirvana[afbeelding] [afbeelding]
Waar doel je opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
Pedo-Masochisme ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar doel je op
MSN heb ik niet, mailen kan wel naar jortk[@]jortk.nl
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.quote:
Mijn aan de enekant niet maar een aan de andere kant doet ze dat niet zo snel denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.![]()
Ik PM je dan via Fok wel.
[..]
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Ik snap deze opmerking niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Jij vieze dubbel-IRC-ert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
geen achterdeur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
Ga jij nou maar uitzoeken met whoops wie van jullie gelijk heeftquote:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjesquote:
Voor JortK dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |