Haha die is nog best aardigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7058&page=3&perpage=16
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemenquote:
Ja idd alsof iemand daar op in gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat maf, dat ze beginnen met "I am tired tonight"Wat heb je er dan aan?
![]()
quote:
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemen.
Slaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Omdat ik ze gekocht hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
lekker gegeten?
[..]
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?![]()
Niks mis mequote:
=================quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Borsten! NSFW!
o.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens dominant. Just so you know.
Niet zeef foor werk. Of: Not Safe For Work.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
Not Suitable For Workquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe
vanaaf misschien maar eens naar scheveningen voor et vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |