LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe
vanaaf misschien maar eens naar scheveningen voor et vuurwerk
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, heb Goldelvaart 2007 ook weer overleeft.
:")!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
:")!!!!!!!
met de auto naar zo'n evenement!!!!
ben gister geweest en we zijn met OV gegaan..
eerst kwamen 3 volle bussen en daarna een wat legere bus... maar wel allemaal binnen een tijdspanne van 15 minuten
en auto's tja... die stonden al ver op de scheveningseweg ofzo al vast...
in de bus was je samen gepakt...
terug was idem, alleen stonden er toen wel 5 bussen lijn 14 klaar...
op strand en boulevard was het ook dringen...
we hebben uiteindelijk plekje op strand voor kurhaus gevonden
engeland was mooi...
nederland was veel toffer met z'n vuurwerk..
waterbommen zijn tof
volgens mij niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijken
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet....
vroeger was dat wel zo, maar of dat nog steeds zo is?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijken
Daarom heb ik altijd alle ramen dichtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kut wespen...
net zat er 1 in me t-shirt, ben d'r door gestoken (althans, hoog waarschijnlijk...)
1) zat bij me oksel
2) voelde enorme prink bij oksel
me eerste keer ooit geprikt door die kut beesten....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd alle ramen dicht![]()
![]()
* JortK is weer even website devven in de tussentijd
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig isquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:36 schreef JortK het volgende:
[..]
WyriHaximus
Hoe gaat het met je tag cloud?
Veel plezier iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig is. (Gister ook al BBQ met gondelvaart. Ben wel benieuwt hoe het met de fiets is afgelopen maar dat vertel ik vanavond wel.)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoi Geq
En mag je al het huis uit of nog niet ?
In goede samenspraak gingen zij uit elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Over een paar maandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |