Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, heb Goldelvaart 2007 ook weer overleeft.
:")!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
:")!!!!!!!
met de auto naar zo'n evenement!!!!
ben gister geweest en we zijn met OV gegaan..
eerst kwamen 3 volle bussen en daarna een wat legere bus... maar wel allemaal binnen een tijdspanne van 15 minuten
en auto's tja... die stonden al ver op de scheveningseweg ofzo al vast...
in de bus was je samen gepakt...
terug was idem, alleen stonden er toen wel 5 bussen lijn 14 klaar...
op strand en boulevard was het ook dringen...
we hebben uiteindelijk plekje op strand voor kurhaus gevonden
engeland was mooi...
nederland was veel toffer met z'n vuurwerk..
waterbommen zijn tof
volgens mij niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach het duurt nog een aantal weekenden dus ik ga zeker ook nog ff kijken
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet....
vroeger was dat wel zo, maar of dat nog steeds zo is?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij wel... en zo niet dan pech dan ga ik volgend jaar wel weer kijken
Daarom heb ik altijd alle ramen dichtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kut wespen...
net zat er 1 in me t-shirt, ben d'r door gestoken (althans, hoog waarschijnlijk...)
1) zat bij me oksel
2) voelde enorme prink bij oksel
me eerste keer ooit geprikt door die kut beesten....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd alle ramen dicht![]()
![]()
* JortK is weer even website devven in de tussentijd
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig isquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:36 schreef JortK het volgende:
[..]
WyriHaximus
Hoe gaat het met je tag cloud?
Veel plezier iigquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah zit te denken hoe ikhet plaatsings probleem ga oplossen. Maar goed zo eerst BBQ aangezien me vriendin der broer jarig is. (Gister ook al BBQ met gondelvaart. Ben wel benieuwt hoe het met de fiets is afgelopen maar dat vertel ik vanavond wel.)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoi Geq
En mag je al het huis uit of nog niet ?
In goede samenspraak gingen zij uit elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Over een paar maandjes.
Gewoon iedere keer F5'en en je krijgt een nieuwequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Jort, complimenten voor je user-icon!
Dankjequote:
LOL daar gaat je grapquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dankje. Het was gezellig
.
Hoorde net dat die gast smorgens om 9 uur langs was gekomen voor ze fiets. Hij had hem dus aan onze schuur (zeecontainer) aan de deur vast geketend dus hebben we dat ding naar binnen gehangen zodat hij er niet meer bij kon. Zodat we hem uit konden leggen dat je geen fiets aan een schuur vast ketend. Alleen het kut kind dat open deed bij hem is zo braaf kut pikkie dat hij zonder klagen de schuur open doet![]()
!
Was niet eens aan grap, was gewoon terug pakkenquote:
Nazi'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was niet eens aan grap, was gewoon terug pakken. Maar hij krijgt het nog wel te horen. Niet dat het helpt want het is en blijft een schoothondje voor iedereen die hem aanspreekt
.
Zat ook een stelletje wannebe nazi's. Met 2 kratten bier. Dus ze lopen op een gegeven moment weg maar laten de kratten staan. Dus goed wij niet op letten zijn in eens die kratten weg. Komen ze later terug worden ze in eens boos omdat de kratten weg zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge!
Gisternacht terug van LL, het was zo fantastisch
quote:
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stondenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stonden.
Hmm dan leen je 2 seizoenen lost van iemand mist in het 2e seizoen ergens midden in een DVD.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb last van een vlieg.
Ja ik weet dat ik stink!
Bang om mensen aan te rijden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Jaja, een maandje voor ik 19 word.
Mompelt iets over angsten
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bang om mensen aan te rijden?
Je hebt gewoon faalangstquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.
Dus nee, ik ben niet zo'n labiel trutje dat in paniek raakt omdat er iemand door oranje rijd.
foto'squote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Spannend, Bertje! Wanneer gaat het gebeuren?
Ik heb een blauw oog en bult op mijn voorhoofd.![]()
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Het doet zeer en ik zie er niet uit.![]()
Hebben jullie (wel) een leuk weekend gehad?
Volgende week woensdagavond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!quote:
Oeh, viel het tegen? Wat kun je winnen met de weddenschap?quote:Ik heb wel een goed weekend gehad, en ik ben de eerste week doorgekomen van mijn alcohol vrije 8 weken weddenschap
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Ja primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Als het zo ver komt moeten we maar eens een DIG knokploeg oprichten denk ik zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Wij zullen je nooit uitlaggen (naja ik niet dan JortK waarschijnlijk welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!![]()
Was het zo ding met een massieve houten blad en metalen laden kasten er onder? Zon 1 heb ik ook en die dingen zijn behoorlijk zwaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.![]()
Ik doe het zelf ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
Waarom zou ik onze enige chattende vrouw in DIG uit gaan lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |