Nazi'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was niet eens aan grap, was gewoon terug pakken. Maar hij krijgt het nog wel te horen. Niet dat het helpt want het is en blijft een schoothondje voor iedereen die hem aanspreekt
.
Zat ook een stelletje wannebe nazi's. Met 2 kratten bier. Dus ze lopen op een gegeven moment weg maar laten de kratten staan. Dus goed wij niet op letten zijn in eens die kratten weg. Komen ze later terug worden ze in eens boos omdat de kratten weg zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge!
Gisternacht terug van LL, het was zo fantastisch
quote:
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stondenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja ze moeten wat tegenwoordig. Viel wel op de er steeds wouten max 5 meter vandaan stonden.
Hmm dan leen je 2 seizoenen lost van iemand mist in het 2e seizoen ergens midden in een DVD.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb last van een vlieg.
Ja ik weet dat ik stink!
Bang om mensen aan te rijden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Jaja, een maandje voor ik 19 word.
Mompelt iets over angsten
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bang om mensen aan te rijden?
Je hebt gewoon faalangstquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meh, ik heb altijd moeite om de eerste stap te zetten. Niet zozeer met verkeer enzo.
Dus nee, ik ben niet zo'n labiel trutje dat in paniek raakt omdat er iemand door oranje rijd.
foto'squote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Spannend, Bertje! Wanneer gaat het gebeuren?
Ik heb een blauw oog en bult op mijn voorhoofd.![]()
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Het doet zeer en ik zie er niet uit.![]()
Hebben jullie (wel) een leuk weekend gehad?
Volgende week woensdagavond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Gisteren een massief bureau tegen mijn hoofd gekregen dat we over een trapleuning probeerden te tillen.
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!quote:
Oeh, viel het tegen? Wat kun je winnen met de weddenschap?quote:Ik heb wel een goed weekend gehad, en ik ben de eerste week doorgekomen van mijn alcohol vrije 8 weken weddenschap
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Ja primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef phluphy het volgende:
Als het zo ver komt moeten we maar eens een DIG knokploeg oprichten denk ik zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het was wel een bureau? Je probeert hier niet je relatieproblemen te verbergen?
Wij zullen je nooit uitlaggen (naja ik niet dan JortK waarschijnlijk welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zodat jullie me kunnen uitlachen? Denk het niet, Piet!![]()
Was het zo ding met een massieve houten blad en metalen laden kasten er onder? Zon 1 heb ik ook en die dingen zijn behoorlijk zwaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het was écht een bureau. Combineer dat dromerigheid/lompheid en je krijgt een prachtige slapstick.![]()
Ik doe het zelf ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
Waarom zou ik onze enige chattende vrouw in DIG uit gaan lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |