Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef phluphy het volgende:
Sorry JortK.Ik dacht gewoon, nou ja, Sir Harry is het grootst, en dan ben je vanzelf aanvoerder,
toch?![]()
Anders maak je er toch een deeltijdfunctie van? JortK door-de-weeks, en Sir Harry in het weekend?![]()
Och, dan gooi je er toch een DVB tuner in? Ik vind het iig een heerlijk werkend systeem, ik kan er vanalles mee.quote:
Ja misschien kan ik wat voor je betekenen, waar gaat het precies over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Geqxon het volgende:
JortK, vind je het erg als ik een WP-stats pagina schrijf? Ik heb een leutig idee, en ik wil het als testcase uitschrijven.
En beantwoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval heb je een PM.
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik ben
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter is.
Yeah is leuk spul, niet te uitgebreid maar je kan er toch genoeg meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Wyri ik gaat trouwens ook maar flyspray gebruiken
Aye, Fok!sequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef phluphy het volgende:
DIG! Slowchat proudly presents:
[afbeelding]
JortK, Crazybertje a.k.a. Geqxon & Sir Harry a.k.a. Wyrihaximus
Jullie twee doen aan bananensex?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
Magnetronquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
magno?
Ja is ook lekker, maar zo vroeg op de ochtend moet het echt koffie zijn voor mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meh toch maar de energy drink voor mij.
Zo jij bent vrolijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Zo jij bent wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Heh lolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef phluphy het volgende:
On the contrary.![]()
Tot 4 keer toe moest ik eruit om een mug te vangen.![]()
Ik weet ook niet waarom ik zo vrolijk ben, eigenlijk.![]()
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh loldat is niet goed!
* WyriHaximus gently pats plurry and gives her an electric bug zappen![]()
Is mooi toch dat je na zon nacht vrolijk bent.
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Doelde eingelijk op zon ding:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vleesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zit
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doelde eingelijk op zon ding:
[afbeelding]
[..]
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vlees.
Je kan er ook been haar mee weg schroeienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaan
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Goed puntquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodig![]()
Man het is 10:30quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed punt.
* WyriHaximus goeit de foe yong hai maar eens in de magno![]()
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen haddenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebt.
Niet liegen je hebt het zelf gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen hadden.
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriterenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet liegen je hebt het zelf gedaan![]()
En toen had hij/zij een mooi geruit voorhoofd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |