Ja misschien kan ik wat voor je betekenen, waar gaat het precies over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Geqxon het volgende:
JortK, vind je het erg als ik een WP-stats pagina schrijf? Ik heb een leutig idee, en ik wil het als testcase uitschrijven.
En beantwoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval heb je een PM.
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik ben
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter is.
Yeah is leuk spul, niet te uitgebreid maar je kan er toch genoeg meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Wyri ik gaat trouwens ook maar flyspray gebruiken
Aye, Fok!sequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef phluphy het volgende:
DIG! Slowchat proudly presents:
[afbeelding]
JortK, Crazybertje a.k.a. Geqxon & Sir Harry a.k.a. Wyrihaximus
Jullie twee doen aan bananensex?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
Magnetronquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
magno?
Ja is ook lekker, maar zo vroeg op de ochtend moet het echt koffie zijn voor mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meh toch maar de energy drink voor mij.
Zo jij bent vrolijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Zo jij bent wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooood Morning!![]()
Heh lolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef phluphy het volgende:
On the contrary.![]()
Tot 4 keer toe moest ik eruit om een mug te vangen.![]()
Ik weet ook niet waarom ik zo vrolijk ben, eigenlijk.![]()
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh loldat is niet goed!
* WyriHaximus gently pats plurry and gives her an electric bug zappen![]()
Is mooi toch dat je na zon nacht vrolijk bent.
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Doelde eingelijk op zon ding:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zo'n lamp, dat is echt grappig. Vriendin zei dat hij niet hielp, heb ik hem op de computerkamer gezet, hehehe ding werkt echt wel goed, binnen de korste keer lijkjes in dat bakje, en aan dat gaas....
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vleesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je word er ook bruin van door die felle blauwe lamp die erin zit
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doelde eingelijk op zon ding:
[afbeelding]
[..]
Zolang je er maar niet onder gaat eten want dan krijg je gratis vlees.
Je kan er ook been haar mee weg schroeienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zon tennisracket is leuk om je vrienden mee te slaan
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Goed puntquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik scheer me benen niet... dus schroeien is ook niet nodig![]()
Man het is 10:30quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed punt.
* WyriHaximus goeit de foe yong hai maar eens in de magno![]()
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan er ook been haar mee weg schroeien.
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen haddenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Klinkt alsof je het ook echt geprobeert hebt.
Niet liegen je hebt het zelf gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel een paar huisgenoten gehad die het in een dronken bij hebben gedaan omdat ze midden in de nacht niks beters te doen hadden.
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriterenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet liegen je hebt het zelf gedaan![]()
En toen had hij/zij een mooi geruit voorhoofd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriteren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Heb dat ding wel een keer bij 1 in het gezicht gedrukt een tijdje omdat hij iedereen steeds met dat ding liep te irriteren.
EDIT: Zie het PHP/MySQL topic ff btw.
Dunno maar hij vond het niet leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En toen had hij/zij een mooi geruit voorhoofd?.
* Jo0Lz het helemaal voor zich ziet...
Kijk, en daar deed je het voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno maar hij vond het niet leuk. Hij liep daarna ook niet meer met dat ding te kloten
.
Ga je toch ff langs de bakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Had niks anders in huis...
* WyriHaximus is wat lui vandaagquote:
quote:
Dunno moet je Gexqon vragenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier niet, de muziek knalt me oren in.
LOL ik ben van de korte posts, lange posts zijn voor R&Pquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jaman!
en maak is langere postsgoed voor je WP:+
nonsens!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL ik ben van de korte posts, lange posts zijn voor R&P
* WyriHaximus ziet niet wat hier emo aan isquote:
Maar goed voor iemand die geen metal etc luisterd zal alles wel emo zijnquote:Vengeance piercing through my heart
As I watch you kiss the dirt
And make you swallow your betrayal and sin
Though for now I say farewell
But one day I will return with a smile
As I spit on your grave!
I'm sick... tired of this abuse
I've played the fool for many years
Escape... shelter me from harm
Your lies... pushed me to the edge
I've finally reached my breaking point
Come here... meet your Nemesis
Vengeance piercing through my heart
As I spit on your grave!
Taste this... swift thrust of my blade
It's laced with poison from my veins
Lay there... helpless and afraid
You bleed... I gaze with a grin
A taste of your own medicine
Your tears... please the beast within
Vengeance piercing through my heart
As I spit on your grave!
Yes, right now I say farewell
As I spit on your grave!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus ziet niet wat hier emo aan is
[..]
Maar goed voor iemand die geen metal etc luisterd zal alles wel emo zijn.
* WyriHaximus rent achter Ou-Tannu aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik luister t ook niet?
* Ou-Tannu rent weg
ik pleur meestal gewoon 1 of andere clipjes zender aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik luister meestal naar 80's en 90's hits. 2unlimited for ever.
No no no no no no no there no limit!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
* WyriHaximus denkt terug aan zijn kindertijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef JortK het volgende:
[..]
No no no no no no no there no limit!
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus denkt terug aan zijn kindertijd![]()
Strak strak in me training's pak pakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrr
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Goede oude tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLands.
Nena, 2Unlimited, Nirvana[afbeelding] [afbeelding]
Waar doel je opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
Pedo-Masochisme ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar doel je op
MSN heb ik niet, mailen kan wel naar jortk[@]jortk.nl
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.quote:
Mijn aan de enekant niet maar een aan de andere kant doet ze dat niet zo snel denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.![]()
Ik PM je dan via Fok wel.
[..]
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Ik snap deze opmerking niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Jij vieze dubbel-IRC-ert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
geen achterdeur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
Ga jij nou maar uitzoeken met whoops wie van jullie gelijk heeftquote:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjesquote:
Voor JortK dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |